In een nog beter topicquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede klacht.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef Knekwurst het volgende:
Ik erger me echt aan die mannen.
Klacht: trieste Fok!ers
Subklacht: Mensen die nu metof tuurlijk reageren.
Bonusklacht: kudt, topique, secks
Jij wel Bengeltje, jij welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, dit was me niet opgevallen. Dit topic gaat alleen over 25+ mannen.
Vrouwen zijn dus hot.
Jij: Geregistreerd op: zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:10quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef Nilesss het volgende:
Mensen van 25+.
Mensen van 25+ op een forum![]()
.
Goed weerwoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij: Geregistreerd op: zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:10![]()
De jeugd van tegenwoordig weet niet eens hoe ze fatsoenlijk rozenstengels moeten hamerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:42 schreef Roquefort het volgende:
Vroegah was vroegah nog gewoon vroeger.
Hey!! Ga es geld tellen ja!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet niet eens hoe ze fatsoenlijk rozenstengels moeten hameren![]()
Voor zover ik weet, heb ik geen enkele opmerking over puisten gemaakt. Niet goed gelezen misschien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nog nooit van sarcasme gehoord?
Hoewel, zij maakte ook een erg vreemde opmerking over puistenkoppen. Alsof die mensen daar wat aan kunnen doen. Dus eigenlijk heeft ze het ook wel verdiend.
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Eensch met ts!
ik nog lang niet het dubbele zelfs!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben niet eens de helft van 25.
Gezien het onzekere plassertjesgehalte, nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:58 schreef gelly het volgende:
Is dit het oude lullen topic ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vrouwen van 30+ kunnen best sexy zijn hoor.
Ja, want dat heb je echt nodig om jezelf een houding te gevenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:00 schreef StefanP het volgende:
TS is boos dat alle jonge meisjes die hij ziet door 25+ kerels opgepikt en geneukt worden
Geeft niet hoor... ooit heb jij ook geld, mooie kleren, een stoere auto, status en weet je jezelf een houding te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |