quote:
ik moet niks, dat is het mooie van het levenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:09 schreef Funkerman het volgende:
Moet je sowieso niet druk bezig zijn met je gezin en carierre maken als je eind twintig bent in plaats van op een internetforum rond te hangen?
We moeten niets nee, maar dit topic naar de 300 posts tillen, zou wel zo leuk zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet niks, dat is het mooie van het leven
Sjezjus zeg, beetje laat hè.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:43 schreef Zuen het volgende:
Eens met TS!111
Ga iets nuttigs met je bijna afgelopen leven doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Sjezjus zeg, beetje laat hè.....
Open er een topic over, doe TS het plezier van een naam-topic. Heeft 'ie wel verdiend
Wat denk je waar ik mee bezig ben, sufferd...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:00 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Ga iets nuttigs met je bijna afgelopen leven doen.
Euhhh, schijnbaar per ongeluk wel ja, opgedroogde urinevlek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef FoXje het volgende:
En bepaal jij dat, eikel.
Post!!! Ouwe rocker!! Leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
haha ik ben ben ook 25 +
Ok dan smegmarand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euhhh, schijnbaar per ongeluk wel ja, opgedroogde urinevlek.
Yup, en jij hebt geen verstand van goeie belegen kaasquote:
ik heb een maandban gehad , die na 21 dagen is opgehevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Post!!! Ouwe rocker!! Leef jij ook nog?
Welcom back!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb een maandban gehad , die na 21 dagen is opgeheven![]()
Tevens maak ff een samenvatting/paint van wat er gezegd is in pagina 3 t/m 5 , veel te veel tekst![]()
Dat soort onzin doen jullie maar lekker in OUD
Och, je ziet er best lekker uit. Je moet alleen je mond houden want er komt teveel gezever uit...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:16 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik heb geen puistenkop en ik zit niet meer in de pubertijd. Maar ook al had ik veel puisten, was ik lelijk en zat ik in de puberteit. Wat dan nog? Ik mis het punt dat je probeert te maken..
keios mag er anders ook zeker wel wezen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:54 schreef Keios het volgende:
[..]
Och, je ziet er best lekker uit. Je moet alleen je mond houden want er komt teveel gezever uit...
Hanteer je zo'n lage standaard?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
keios mag er anders ook zeker wel wezen..![]()
![]()
Dat is een lage opmerking voor iemand met een hoge opleiding!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hanteer je zo'n lage standaard?
Nog nooit van sarcasme gehoord?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is een lage opmerking voor iemand met een hoge opleiding!
Jawel, ik kon het alleen niet vinden in jou stukje tekst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nog nooit van sarcasme gehoord?
Bij deze weet je het danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel, ik kon het alleen niet vinden in jou stukje tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |