En nou niet meer fout doen!quote:Bij de WK in 2007 wonnen 24 landen een medaille, volgens mij zijn er toch weinig sporten (met diverse disciplines) waar bij een WK zoveel medailles verdeeld kunnen worden over verschillende landen.
De krassen of het krassen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ga lekker krassen dan. Duidelijker dan dit wordt het niet.
Lees mijn OP eens door dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die dit fout doet
Ik kom alleen in KLB en VBLquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lees mijn OP eens door dan.
Heel Fok! is gevuld met dit soort mensen.
Oh zeker wel. Met het afgelopen WK heb ik regelmatig De WK langs zien komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kom alleen in KLB en VBLDaar heb ik 't nog nooit fout gedaan zien worden.
Oh nouja dat interesseert me neit zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Met het afgelopen WK heb ik regelmatig De WK langs zien komen.
Of als er tegelijkertijd mannen- en vrouwenkampioenschappen gehouden worden, zoals bij het wielrennen (wat an sich al meerdere disciplines heeft...)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef Jape het volgende:
Al kun je volgens mij wel over Dé WK spreken als je meerdere disciplines hebt, zoals bij atletiek, langebaanschaatsen of zwemmen.
Sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg dan niet dat je nog nooit iemand meegemaakt hebt die het fout doet en dat het in KLB en VBL niet voorkomt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Zo wat ben jij goed!
Mag ik je aanraken?
Cool, nu wil ik wel sex met je!
Pfff jij moet ambassadeur worden!
Graag met zo'n kut username verdien je ook niet anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:51 schreef Oldbie het volgende:
Oeh!! Iemand maakt een fout!!! BOEHOE!!!! Snel een topic openen in KLB!!! (of is het nou Klb? Of KLb? Of klb??)
Verdomme!! Ik weet het niet!! Lieve TS, mag ik dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |