NUON vind het leuk om voor onderhoud 3 transformators (die huisjes) te fixen ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en waarom doen ze dat dan?
discolichtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NUON vind het leuk om voor onderhoud 3 transformators (die huisjes) te fixen ofzo.
Maar tijdelijk moet wel de stroom uit, en weer aan (tijdelijk), dan weer uit en dan weer aan (als huisje gefixt is).
Dit gaat dan 3 keer gebeuren (stroom gaat er dus 6 keer af/aan)
Ja ze zitten er echt helemaal doorheen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
Nederland mag blij zijn met een 0-0 nu.. Nigerianen zijn de warmte toch beter de baas
Gek hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
Nederland mag blij zijn met een 0-0 nu.. Nigerianen zijn de warmte toch beter de baas
Mja de arbitrage in die andere wedstrijden was ook bespottelijk gewoon. Zal een schaduw worden over het hele OS voetbal toernooi denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
Die rode kaart was echt onzin.. Dan had hij ook die rode kaart moeten geven toen Drenthe was doorgebroken in de eerste helft. Ver aan de zijkant van het veld, maar doorgebroken is doorgebroken.
Ach, wanneer hebben we nou niet iets te kankeren op de arbitragequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja de arbitrage in die andere wedstrijden was ook bespottelijk gewoon. Zal een schaduw worden over het hele OS voetbal toernooi denk ik
dat vindt ik te makkelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ach, wanneer hebben we nou niet iets te kankeren op de arbitrage
altijd we zijn nederlandersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ach, wanneer hebben we nou niet iets te kankeren op de arbitrage
Nou, toen heb ik ook een hoop gescheld op de scheids gehoord hoor, bij ons op de bank...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt ik te makkelijkhet EK is prima gefloten
WTFquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Niet grappig:
* Halve pand onderwater, tering veel pc's down
* Bij de ingang 30 cm water! (mensen lopen op blote voeten!)
WTF??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Niet grappig:
Wolkbreukenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Niet grappig:
Emotie doet een hoop hehquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nou, toen heb ik ook een hoop gescheld op de scheids gehoord hoor, bij ons op de bank...(inclusief dat van mijzelf
![]()
)
En tijdens de gewone eredivisie wedstrijden, de CL, de beker, en ga zo maar door. Als ik op het gescheld af moet gaan valt er een hoop te kankeren op de arbitrage
lekker, de riolering kan het niet meer aan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Niet grappig:
Ik heb maar 1 wedstrijd helemaal gezien van het EK, dat was de laatstequote:
ja dat was een flinke domper jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wedstrijd helemaal gezien van het EK, dat was de laatsteIk moet ook geen voetbal kijken, dan gaat het niet goed
![]()
Maar JIJ kan iig nog Fokkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
foto's post ik vanavond/morgen... dit is echt erg
Tja hier wilt het ook nog maar niet regenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik zou nog een foto maken van het water voor mijn werk: HIER
Doe maar ruig Droxz, zwembad bij je baas enzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik zou nog een foto maken van het water voor mijn werk: HIER
hihi jij ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:21 schreef lynda het volgende:
En hier ook nog even.. Gefeliciteerd mop!
hihi nee dank voor de herinnering ha ha!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vergeet het goeiemorgen topic niet draakje
Bring in the Beeeeeerrrr!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:14 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iederee
wat een topdaglaatste dag voor de vakantie en Droxz die jarig is
![]()
![]()
![]()
feestje!!
![]()
![]()
![]()
zo vroeg alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bring in the Beeeeeerrrr!!!
Mogguh Tripack!
Alles goed hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:25 schreef tripack het volgende:
[..]
zo vroeg alheb me ogen nouwelijks open
hoe gaat het sgele? nog weggespoeld?
Wat is er in Rotterdam te doen dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
een goed begin is het halve werk tripack
gaan er nog mensen naar rottedam morgen ?
Oh da's morgen alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
fast forward dance parade![]()
meuning
me vader ook niet( die werkte gister en vandaag in den boschquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles goed hoorDaar ook?
Niks van gemerkt gisteren van al die regen
vorig jaar wel geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
een goed begin is het halve werk tripack
gaan er nog mensen naar rottedam morgen ?
eens isquote:
Mja ik kwam dus in Breda en zag wat plassen liggen, maar verder niks van meegekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:31 schreef tripack het volgende:
[..]
me vader ook niet( die werkte gister en vandaag in den bosch) pas toen hij terug reed merkte hij hoe noodweer het was
yep , 16e en 23e hier op het strand feest. dus het komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:33 schreef tripack het volgende:
[..]
eens is![]()
genoeg redenen om feestjes te vieren
Tja...daar kunnen ze in Breda over meepraten...gisterenavond was het wel raak... Ballon Fiesta hier ging dus niet doorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , 16e en 23e hier op het strand feest. dus het komt helemaal goed.
tenzij het regent natuurlijk
haha, ja das nog beter dan vuurwerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja...daar kunnen ze in Breda over meepraten...gisterenavond was het wel raak... Ballon Fiesta hier ging dus niet door
Had het wel willen zien..luchtballonnen die naar beneden klappen omdat de bliksem erop slaat
het nummer: great balls of fire komt opeens in me opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja das nog beter dan vuurwerk
Als het onder een euro ligt met dat kleingeld heb ik ook vaak de neiging om te zeggen 'hou bij die zooi'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:38 schreef lynda het volgende:
Wat hou ik toch van de vaste klanten! Acht uur en al vier euro fooi ofzoze willen allemaal hun wisselgeld niet terug.. Nou dan gaat het in mijn broekzak
ga toch eens aan het werkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:38 schreef lynda het volgende:
Wat hou ik toch van de vaste klanten! Acht uur en al vier euro fooi ofzoze willen allemaal hun wisselgeld niet terug.. Nou dan gaat het in mijn broekzak
met zon ratio, kan je nog wel wat overuren makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:38 schreef lynda het volgende:
zo zo jij hebt veel te doenquote:
Correctquote:
Ik ga kapot hier zo drukquote:
quote:
Stralend weer hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:11 schreef nicomart het volgende:
hier hebben we het ook weer droog gehouden. Hangt wel een donker luchtje in de verte, maar ik ben binnen, dus als het moet mag dat vallen nu
Waarschijnlijk zo'n minuut voor je naar huis mag klapt die lucht leeg...dat snap je zelf ook wel hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:11 schreef nicomart het volgende:
hier hebben we het ook weer droog gehouden. Hangt wel een donker luchtje in de verte, maar ik ben binnen, dus als het moet mag dat vallen nu
Hier nog een Draakjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik heb geen zin meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |