De tering heb je het letterlijk virus gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:10 schreef Merovingian het volgende:
Ohja, jij kan niet gebanned worden
Maar wat is dat dan voor link? Wat is er voor boeiends te zien?
De tering heb je het serieus op ingaan virus gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De tering heb je het letterlijk virus gekregen ofzo?
Jep, ben gestopt met roken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De tering heb je het serieus op ingaan virus gekregen ofzo?
quote:
Eigenlijk best wel ja!! !baab-- nu eik om heerlijk te zijn.quote:
vandaag iets later dan gebruikelijk (16:00 i.p.v. 11:30) maar in ruil daarvoor ben ik volgende week vrijdag helemaal vrijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
Ach, begint het weekend ook weer vroeger
Daar word nog over nagedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef Merovingian het volgende:
Hij kan het alleen nogal lastig bewijzen
Ambtenaren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag iets later dan gebruikelijk (16:00 i.p.v. 11:30) maar in ruil daarvoor ben ik volgende week vrijdag helemaal vrij
Nu we toch maf aan het doen zijn wie zegt dat dat geen kloon is dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
Gaat ff lekker moeilijk doen joh. Kan m'n vriendin ook hier laten posten als je echt waterdicht superduperbewijs wilt hebben. Ben 5 dgn rookvrij, of wil je dat ook niet geloven?
Dat geloof ik ook wel zonder bewijsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:59 schreef slakkie het volgende:
Tis net zo makkelijk te controleren als dat JortK zegt dat ie z'n vriendin anaal neemt, om maar een voorbeeld te noemen.
laaat uit bed (ergens rond 13:00) vervolgens door naar verjaardag en daarna door naar bios ("You don't mess with the zohan" gezien)quote:
thuisbios omvat hier een 150 euro speakersetje + 19" lcd..quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:37 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren 21 gekeken, vermakelijke film (+1 lekker wijf)
Gewoon in de thuisbios
Thuisbios is hier 40" full-hd met 400 euro 5.1 setquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
thuisbios omvat hier een 150 euro speakersetje + 19" lcd..
kijk ik toch liever in bios
wil nog wel een groter scherm maar weet niet wat ik zal doen: wil eigenlijk zowel een grotere TV als een grotere monitor maar ze staan op zo'n manier dat ik niet ze kan vervangen door 1 apparaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |