mogequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:41 schreef Merovingian het volgende:
Goeiesmorges deze morge!
Ik zat er ook nog aan te denken om zo'n patrick ballon te kopenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mogeLeuk zaterdag gehad, bier, BBQ, kinderen die krijsen in je oor omdat ze een patrick ballon zien, tieners waar de hormonen door het lijf heen gieren, gondelvaart
wat heb je?quote:
Mooizoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zat er ook nog aan te denken om zo'n patrick ballon te kopen
Maar het was wel leuk om te zien allemaal
Welkomquote:
He, die heb ik dan weer gemist, anders had ik er ook nog wel een keer naar gaan grijpenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mooizo. We hadden een scoobody balon aan een patrick balon aan een piraten balen aan een boom vast gemaakt. Iedere keer als ze laag hingen gingen de kinders en naar springen en er naar grijpen
.
Tja, zal wel moeten nu hequote:Welkom. Zien we je dan ook op IRC straks?
whehehequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
He, die heb ik dan weer gemist, anders had ik er ook nog wel een keer naar gaan grijpen
[..]
Tja, zal wel moeten nu he![]()
dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kostte dat purehd niet geld ofzo? Of is dat gewoon gratis? En dan werkt het dus wel gewoon in elk programma?
Nadeel is dat nVidia nu niet zo gunstig is met de fps/euro verhouding... Iemand dus meer info over de drivers van Ati op dit gebied?
Dude.quote:
Jo. Crew.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:20 schreef Merovingian het volgende:
Goeiesmorges deze morge!
Ej! Mede-crewquote:
Sjowhan is ook crew, en die is er nog niet....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed de DIG crew is ook weer in da house.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh sletjes.
Sjowhan is KPD'erquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Sjowhan is ook crew, en die is er nog niet....
DIe is vast de inhoud van KPD aan het keurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Sjowhan is ook crew, en die is er nog niet....
Dweil yourself!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh sletjes.
je vergeet een stukjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dweil yourself!
"De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil ...."
Bron
quote:De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar [een vrouw waarmee je de vloer dweilt.
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
quote:
Merovingian in the house.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |