Kracht van herhaling.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Zou t niet genoeg zijn als ze dat gewoon één keer zeiden: Sta 's niet zo dichtbij!
Waarom moet dat 100x herhaald?
Nee, maar volgens mij zijn er ook geen meelezers bij dat programma.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Is trouwens gister bij Eric Corton dat nummer van Iron Maiden nog gedraaid?
Kwam omdat ik een beetje moe werd van t nummerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kracht van herhaling.
En muziek moet je eigenlijk niet willen analyseren, dan haal je alle emotie er uit.
Volgens mij is dat inderdaad ook die jongedame welke nu elke ochtend bij Morning EM in de studio zit en waarvan we ons nog steeds gezamenlijk afvragen wie deze leuke dame isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van het 3fm fotolog:
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt de Gielmobiel weer in gebruik genomen. het onderschrift van de foto was 'test', en hij kwam van Giel
(met gratis redactieruimtefoto, althans, dat denk ik)
Dat had ik ook. (bij dat item over "waarom is het hier niet oranje" dus)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef Sersjee het volgende:
Wat een non-item... Ik zie sowieso de toegevoegde waarde van die reporters niet. Ik wil het nieuws horen, dit is een onderwerp voor Hart van Nederland.
Hier stond de regenmeter op 34... en hij is gisteravond geleegd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef -Hans- het volgende:
Brrrrr wat een regen net... Nog een uurtje en dan is het weer MetMichiel time. Woei !
Is er 34 meter regen gevallen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier stond de regenmeter op 34... en hij is gisteravond geleegd!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Meestal wel ja. Het leven is te kort om lang chagrijnig te zijn.quote:
Dat is ook zo ongeveer mijn motto. Hoewel de meesten hier wel weten dat ik soms vrolijker ben dan goed voor mij en mijn omgeving isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Het leven is te kort om lang chagrijnig te zijn.
Dat dus!quote:
quote:
Bart werkte vroeger bij de NPSquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Rick
Hoe de f*ck kom ik nou op Bart
En dat is één.quote:
Ja hey, jij staat niet op m'n "Deze NPS'ers moeten vandaag hun gezicht nog even laten zien hier" lijstje. Weg jij!quote:
Hij oefent alvast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja hey, jij staat niet op m'n "Deze NPS'ers moeten vandaag hun gezicht nog even laten zien hier" lijstje. Weg jij!
quote:M'n moeder is jarig! 23, je zou het niet zeggen
Het lukt hem niet aardigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Je zou toch denken dat Michiel van alle vreemde talen Frans het beste zou moeten kunnen
Oei. 24 uur te vroeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja hey, jij staat niet op m'n "Deze NPS'ers moeten vandaag hun gezicht nog even laten zien hier" lijstje. Weg jij!
Promotie gemaakt, chapeau!quote:
We hadden inderdaad al wat hints in die richting ontvangen. Echter, ook een paar van die hints van Roos.quote:
Goedemorgen/middag/avond/nacht. Doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo allemaal!
En dat is twéé. Nouja, twee-en-half als we Domien ook meetellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo allemaal!
(vertalingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
"Je voudrais feliciter de jour d'independance... chocolat confiture croussoint!"
Veenstra's Vreetvermaak inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Ook hallo Michiel![]()
Vanaf maandag ochtendshow af maar wel te horen in de middag (uren Rob) ? Meende zoiets 's ochtends te hebben gehoord.
Komende 2 weken vult Michiel idd uren van Rob, samen met EJquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Vanaf maandag ochtendshow af maar wel te horen in de middag (uren Rob) ? Meende zoiets 's ochtends te hebben gehoord.
* WebHawkjuh dacht Rick nog net niet als anti rook fundamentalist te kennen... 2 jaar tijd kan veel met je doen, zo blijktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Rick, je rookt!
Stoppen, en wel meteen!!
quote:donderdag 07-08-2008 19:20 Jennifer Love Hewitt Can I Go Now?
donderdag 21-02-2008 07:07 Jennifer Love Hewitt Can I Go Now?
3 dusquote:
Na dit pakje heb ik nog een volle thuis liggen (souvenir van de vakantie) en dan is het einde verhaal. Finito.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Rick, je rookt!
Stoppen, en wel meteen!!
Souvenirs zijn er toch om te bewaren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Na dit pakje heb ik nog een volle thuis liggen (souvenir van de vakantie) en dan is het einde verhaal. Finito.
Stond het ook niet op 1 in de Langst Niet Gedraaide Platen Lijst?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wow, dit nummer is al heel erg lang niet gedraaid!
[..]
Echt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
(vertaling?) Ik ken alleen het woord croussoint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |