Zoals gewoonlijk dus....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel erg was dat ja. Met zogenaamd grappig bedoelde teksten![]()
.
Ben ik t helemaal mee eens!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef cosmick het volgende:
Ik vond dat andere soortgelijke plaatje, die van Band Aid, toch veel leuker. Of althans minder erg.
Zeker in de 12" uitvoering (met veel solo drums en kerstgroetjes van oa McCartney) wel aardig.
Deze is wel heel erg Amerikaans. Zo zoet dat het glazuur van je tanden springt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef cosmick het volgende:
Ik vond dat andere soortgelijke plaatje, die van Band Aid, toch veel leuker. Of althans minder erg.
Zeker in de 12" uitvoering (met veel solo drums en kerstgroetjes van oa McCartney) wel aardig.
eens. Die hoor je ook nog wel eens op de radio, met kerst, dat welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef cosmick het volgende:
Vooral dat nare 'gospel'-koor op het eind. Wat dan nog minuten lang doorjengeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:04 schreef Againzender het volgende:
Maar we are the world is echt ene gruwelijk nummer, krijg er echt vlekken van
het was helaas een voorbode van het latere werk van Michael Jacksonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral dat nare 'gospel'-koor op het eind. Wat dan nog minuten lang doorjengeld.
Ach, het zijn geen vragen zoals bij TrekJeGesprekje. En U, tja, het is Willeke, welhaast onze tweede koningin.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Willeke Alberti...
wel schattig dat ze dr met U aanspreken, en dat ze dan wel van dat soort vragen stellen
Veel plezier SC!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Lang niks laten horen, had't retedruk, ga morgen een weekje op vakantie!
Dus om nog even wat te laten horen, wel zo lief, zeg ik hierbij gedag
Kracht van herhaling.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Zou t niet genoeg zijn als ze dat gewoon één keer zeiden: Sta 's niet zo dichtbij!
Waarom moet dat 100x herhaald?
Nee, maar volgens mij zijn er ook geen meelezers bij dat programma.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Is trouwens gister bij Eric Corton dat nummer van Iron Maiden nog gedraaid?
Kwam omdat ik een beetje moe werd van t nummerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kracht van herhaling.
En muziek moet je eigenlijk niet willen analyseren, dan haal je alle emotie er uit.
Volgens mij is dat inderdaad ook die jongedame welke nu elke ochtend bij Morning EM in de studio zit en waarvan we ons nog steeds gezamenlijk afvragen wie deze leuke dame isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van het 3fm fotolog:
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt de Gielmobiel weer in gebruik genomen. het onderschrift van de foto was 'test', en hij kwam van Giel
(met gratis redactieruimtefoto, althans, dat denk ik)
Dat had ik ook. (bij dat item over "waarom is het hier niet oranje" dus)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef Sersjee het volgende:
Wat een non-item... Ik zie sowieso de toegevoegde waarde van die reporters niet. Ik wil het nieuws horen, dit is een onderwerp voor Hart van Nederland.
Hier stond de regenmeter op 34... en hij is gisteravond geleegd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef -Hans- het volgende:
Brrrrr wat een regen net... Nog een uurtje en dan is het weer MetMichiel time. Woei !
Is er 34 meter regen gevallen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier stond de regenmeter op 34... en hij is gisteravond geleegd!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Meestal wel ja. Het leven is te kort om lang chagrijnig te zijn.quote:
Dat is ook zo ongeveer mijn motto. Hoewel de meesten hier wel weten dat ik soms vrolijker ben dan goed voor mij en mijn omgeving isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Het leven is te kort om lang chagrijnig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |