Conspiracyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef Litton-Lane het volgende:
De firefox versie 3.0.1 die ik nu hier op mijn werk gebruik, werkt niet echt mee op deze windows pc....
ik denk er altijd maar eenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom zeggen ze steeds de nieuwe van alphabeat
Thanks! Ik heb ook van die periodes hoor. Heb echter altijd wel getekend. Ben nu voornamelijk bezig met (hiphop) tracks; veel ouwe plaatjes bij langs voor leuke loopjes e.d. Een nummer verschijnt sowieso een dezer maanden op een ep'tje. Kost allemaal zoveel tijd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze echt leuk. Anders dan waar ik me mee bezig hou. Maar dit is ook echt gaaf.
Vanmiddag ga ik er op uit voor een nieuwe mighty mouse (met draad, de wireless krijg ik kramp van: lees zonde van de 69 euro.....10x gebruikt ofzo... ) en een nieuwe tablet....
Xp service pack 2. Beetje jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Conspiracy
Welke windows ?
Hier 3.01 zonder problemen.
Wat gaat er precies foutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Xp service pack 2. Beetje jammer.
Dezelfde volgorde als hoe ik dat doe. Niet altijd. Soms begin ik gewoon in PS. Soms ook tekenen, scannen, flash, PS. Ik zal eens de google los laten op Mx Lasermouse. Kijken of het iets voor mij is. Mijn intel muis met draad werkt niet goed op de Mac. Vanmiddag even naar A-mac toequote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ook van die periodes hoor. Heb echter altijd wel getekend. Ben nu voornamelijk bezig met (hiphop) tracks; veel ouwe plaatjes bij langs voor leuke loopjes e.d. Een nummer verschijnt sowieso een dezer maanden op een ep'tje. Kost allemaal zoveel tijd!
Heb zo'n Mx Lasermouse en die bevalt me wel goed. Ik schets eerst op papier, scan dit en teken dit in Flash over. Dan vervolgens nog fijn even photoshoppen.
Lang laden van de site`s. Metmichiel.nl scrolt heel langzaam, crashen op nederland.fm dat soort dingen....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat gaat er precies fout
Lekker man, toch!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog 13 uur werken (officieel, dan komen we 40 uur deze week) en dan weekend VAKANTIE![]()
Rund um Hause, dat wel. Maar toch
Zekersquote:
Die jongen heeft toch niks te doen...quote:
Ik was net iets te ver van de Bibliotheek van Hilversum....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil je best een zoen geven toch.
true truequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zangeres van Jess (en dat rijmt dan wel weer) in zo`n outfit......
Dat willen we niet missen.
Staat daar officieel al een persberichtje over, dat veenstra van 12-2 gaat zitten ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
true true
Binnenkort Veenstra Veenstra in de middag en avond..
Enjoy!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
voetballen kijken
edit: en het is idd Ronnie James Dio die Love is all heeft ingezongen.
Die smileyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ge-wel-dig! Andries [ afbeelding ]
Misschien makkelijk? Iedereen, even lang weg. En kunnen ze opnieuw beginnen na de vakantie. Nieuwe items e.d. Ververst het programma. Anders kan ik me ook niks bedenken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom gaat heel het programma op vakantie?
Nog niet maar het is tijdelijk omdat Rob op vakantie gaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat daar officieel al een persberichtje over, dat veenstra van 12-2 gaat zitten ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Ook wakker![]()
![]()
Straks Stenders maar eens terugluisteren
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil je best een zoen geven toch.
Die van Duffy?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef cosmick het volgende:
Dat bijbehorende clipje is best wel [ afbeelding ].
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef cosmick het volgende:
Zo. Dan ook eindelijk begint het hier te regenen.
[ afbeelding ].
Ook goedemorgen danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Ook wakker![]()
![]()
Straks Stenders maar eens terugluisteren
Straks weer natte voetjes als je naar huis toe magquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hier net ook ff een enorme stortbui gehad
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef cosmick het volgende:
Zo. Dan ook eindelijk begint het hier te regenen.
[ afbeelding ].
Mijn collega komt ook 2 emmers halen.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Het regent hier binnen in 5 emmers!
Geeft een apart ritme
Lekkage
Ik was vannochtend vroeg ook nog met emmers in de weer. Om die fucking afwasmachine leeg te scheppen omdat ie weer verstopt wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn collega komt ook 2 emmers halen.....
Ja, kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spookwindje hebben jullie toch al gehad van de week
Was het vorige keer ook geen 0-0 eerste wedstrijd , waarna ze het goud pakten.quote:
Dat was geen frustratie hoor. Kwam puur door gekloot van (ik dacht) Bakkal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het vorige keer ook geen 0-0 eerste wedstrijd , waarna ze het goud pakten.
alleen jammer van sno zijn rode kaart uit frustratie.
Pardonquote:
ging dat om deze:quote:
Nou daaaag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Lang niks laten horen, had't retedruk, ga morgen een weekje op vakantie!
Dus om nog even wat te laten horen, wel zo lief, zeg ik hierbij gedag
ah, vandaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is de nieuwe tijdelijke leider in de popduel.
Heel erg was dat ja. Met zogenaamd grappig bedoelde tekstenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
ging dat om deze:
07-08-2008 16:16 Ting Tings That's Not My Name (Coen&Sanderversie)
Die heb ik gemist, was die zo erg? Ik luister livesets radio, maar is me te minimal op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |