abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60645793
Bedankt. Wordt ik toch nog ergens gewaardeerd.
pi_60648081
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:41 schreef r2dGeert het volgende:
Vanochtend weer, zon dikke zeug die op zijn minst 5 minuten nodig heeft voor ze het aandurft haar opgevraagde kaartje te betalen, eerst nog eens rustig haar pincode intypt tot twee keer toe, dom staat te gapen als haar kaartje geprint word en dan nog eens alles op haar dooie gemak staat op te bergen in haar onmogelijk kleine en onhandige rugzakje welke totaal wegkwijnt van ellende op die nijlpaardenrug.

Door dit soort zoogdieren miste ik (bijna) mijn trein.

Ik kan er niet mee omgaan
dierenbescherming bellen
pi_60648909
Inderdaad altijd frustererend. Van die mensen die alles voor een automaat (of kassa, of wat dan ook) nog alles rustig (erg rustig) op gaan bergen, ritsje na ritsje te openen om het op de meest debiele plek verstopt te hebben.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_60648976
Fallussen bij de NS Kaartjesautomaat is nog kutter
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:22:05 #55
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60649097
Even tegen haar zeggen of ze op kan schieten ivm een te halen trein was natuurlijk weer teveel gevraagd.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60649175
Maandenlang was ik ook een faler bij de kaartjesautomaat.
Dat ding vond dat mn pasje niet geldig was.
Na een tweetal emailklachten hierover met 2 NS medewerkers en enkele maanden wachten, hebben ze blijkbaar iets veranderd, want ik kan weer kaartjes halen en ik ben dus geen faler meer
Het mooi kotsende meisje.
pi_60649706
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef Heatseeker het volgende:
Even tegen haar zeggen of ze op kan schieten ivm een te halen trein was natuurlijk weer teveel gevraagd.
Zodat ze afgeleid is en het allemaal nog langer duurt?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_60652363
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef Heatseeker het volgende:
Ik praat niet met eindbazen
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')