Slaap in de gang, neem je computer meequote:
LoL, ik had het nog niet eens gezien.quote:
kthxbaiquote:
Ja, dit topic is voor 6u vol, als minstens 2 mensen met me opblijvenquote:
In het vierde regel op http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP het volgende achteraan plakken:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee ZG, kun je mijn ava in de OP van KLB-baggeraars zetten :7 ?
1 |
GEFELICITEERD, ZET HET IN HET BLIJE VREUGDE TOPIC!!!!!!!!!!!111111111111111111111111quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:16 schreef BigKahuna het volgende:
BWHAHAHAAHHA HIJ IS DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YES
YES
YES
YES
DEO![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
In het vierde regel op http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP het volgende achteraan plakken:
[ code verwijderd ]
Ja moet wel lukken, alleen niemand die deel 28 opentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dit topic is voor 6u vol, als minstens 2 mensen met me opblijven
Jij zet toch geen raam meer open, dus dat maakt idd niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:17 schreef BigKahuna het volgende:
Nadeel is dat mn hele kamer nu naar deo meurt.
MAAR DAT MAAKT NIET UIT
Idd, straks komen er nog 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zet toch geen raam meer open, dus dat maakt idd niet uit
Neen, uit Overijssel, Raalte skilzzszszzs jwz enzeauquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:20 schreef BigKahuna het volgende:
zeg behangplakker kom je uit limburg?
Nou 22 km van Zwolle vandaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:22 schreef BigKahuna het volgende:
Aiiiit
Overijssel.Ken ik niet.
Ow wacht daar is zwolle ookt och?
Zwolle ben ik ooit 4 dagen op voetbalkamp geweest
heb je ook horzel plaag?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ogen jeuken ervan.
dat kan ik ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou 22 km van Zwolle vandaan
Kun jij trouwens dit even in de OP zetten op de 3e of 4e regel?
1 [ afbeelding ]
Bij mij kan ik niet typen ofzo, zal wel aan mij liggen
Raalte is mooier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben pas 1 keer in Zwolle geweest, ik kan me er niet echt veel van herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Kutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat kan ik ook nietik heb die wikipedia shit nog nooit gebruikt.
Tuurlijk, op 7km afstand. Ga ik morgen nog heenquote:
Heino Noord welquote:
Te lang achter de laptopquote:
Nee daar zaten we toen op een camping met voetbalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, op 7km afstand. Ga ik morgen nog heenHoezo ken je daar iemand ofzo?
Dat is me toch een kankercamping, sliepen we ook met schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee daar zaten we toen op een camping met voetbal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:24 schreef behangplakker het volgende:Idem hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 2 jaarlijkse braderie is een vet spektakel.
*kuchBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja toen waren er ook veel duitsers, kankergrappigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is me toch een kankercamping, sliepen we ook met schoolEr zijn elke zomer wel knetterveel duitsers die dit keer op het EK voor Nederland waren als 2e club
Lange afstands relatie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik mis liev meisje![]()
Ze woont in Limburg
Ik vlakbij Amsterdam![]()
Vriend van me werkt daar, moet duitsers wegwijs maken op de camping. Hij mag daar gewoon in voetbalkleren rondlopen en drinken+roken onder werktijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja toen waren er ook veel duitsers, kankergrappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |