quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor de liefhebbers, vers gezet:
[ afbeelding ]

Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.quote:

Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.
Morge

Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.
Morge

lol, dat doet het hier alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenen

Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruiktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef PeterNB het volgende:
Nog niet eens negen uur en we zijn nu al aan het rellen hier![]()
![]()
Men neme de auto van een collega, en 1 rol shrinkwrap![]()
[ afbeelding ]

ja, klein kamertje met teveel apparatuurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.

Jij hebt gewoon airconditioning nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, klein kamertje met teveel apparatuur

Ja hij gleed steeds van de vooruit/achteruit af en het begon te regenen......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruikt

We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon airconditioning nodig![]()
Peter, noem je dat rellen. Oh wacht, die collega komt zo nooooit die auto meer in

Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat was eigenlijk de reden voor dit vandalisme?

dat gouwe dingetje wat er naast staat, toevalligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedMaar dat was een
Ford Kaatje, daar ren je wat makkelijker om/over heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |