Minderbedeelden moeten wachten op een aalmoes, niet zelf graaien hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:34 schreef broer het volgende:
Ik vind het inderdaad erg romantisch om de minder bedeelden te helpen.
Alicia Keys met Jack White toch? Hoe heet dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:35 schreef broer het volgende:
De echte vraag, Wa, is natuurlijk: heb je de nieuwe James Bond theme al gehoord? En zo nee: nu downloaden!
Is dat echt zonder spatie, ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Minderbedeelden moeten wachten op een aalmoes, niet zelf graaien hè.
Geloof het wel. Ik vind het in ieder geval beter staan zonder spatie. Vakidiootquote:
Stel, je bent Richard Branson. En dan.quote:Maar van mij mogen ze nemen wat ze willen, hoor. Ik heb de rommel toch niet nodig. (Misschien dat ik anders zou praten als ik daadwerkelijk miljoenen zou hebben.)
Another way to die.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Alicia Keys met Jack White toch? Hoe heet dat?
O? Waar zegt-ie dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Giel Beelen vindt Keys/White fantastisch. Het kan toch niet zo zijn dat ik achter dat stuk verdriet aanhobbel
Dan heb je voldoende geld om iets plastisch chirurgisch aan die veel te brede glimlach te doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Stel, je bent Richard Branson. En dan.
Merci. Ik ga het GVD downloaden ook. De hele cd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:45 schreef broer het volgende:
Another way to die.
DWDD.quote:O? Waar zegt-ie dat?
Ik volg in je voetspoor. En anders krijg ik (alweer) geld van je. Kijk, zo kom ik nou aan mijn miljoenen.quote:Bovendien 2: ook ik vind het een goeie plaat. Kom gerust achter mij aan lopen.
Ik vind Branson echt super. Creatief, stapelgek, ondernemend. Nou jij weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:47 schreef broer het volgende:
Dan heb je voldoende geld om iets plastisch chirurgisch aan die veel te brede glimlach te doen.
En als je dat niet doet, ben je gewoon vrekkig.
Het is maar één nummer. Maar download het maar niet, want als je Arcade Fire niet goed vond, vind je dit waarschijnlijk ook maar niks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Merci. Ik ga het GVD downloaden ook. De hele cd?
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij lijkt me nogal druk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Branson echt super. Creatief, stapelgek, ondernemend. Nou jij weer.
Aha!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:50 schreef broer het volgende:
Het is maar één nummer.
Ach, 99 cent, waar hebben we het over. Alicia is een supergetalenteerd meisje, ik geef het een kans.quote:Maar download het maar niet, want als je Arcade Fire niet goed vond, vind je dit waarschijnlijk ook maar niks.
Neequote:Ik heb je dat trouwens nooit betaald, hè?
Tong houdt niet van slowchat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik heb die post nooit begrepen.
iTunesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:55 schreef broer het volgende:
O, jij doet dat ook echt legaal.
Jeumig.Sorry.
Waar valt 'Goedemorgen' dan onderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:56 schreef broer het volgende:
Tong houdt niet van slowchat.
Mijn postings zijn literatuur.quote:Dus misschien moeten we ophouden met het gelul in de ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |