Weer een jaartje dichter bij de dood...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef broer het volgende:
I.R. is vandaag (of in ieder geval: ongeveer vandaag) vierentwintig (of in ieder geval: ongeveer vierentwintig) geworden.
Laten wij hem daarmee feliciteren.
Hiep hiep!

Dat zeg ik - hiep, hiep!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:21 schreef Lamon het volgende:
Weer een jaartje dichter bij de dood...

quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weer een jaartje dichter bij de dood...
Om de goede sfeer maar snel even de kop in te drukken.

Ja, het is wel op internet, maar niet bepaald anoniem. Tenzij het je buurman is, die in je fotoboek etc. staat, dan tenminste. In dat geval trek ik mijn advies in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit is toch anoniem op internet, of ben ik nu helemaal in de war?

De kans dat iemand die mij kent in mijn fotoboek gaat kijken vanwege dit specifieke topic, en daar ook nog wat mee gaat doen wat mij schade kan toebrengen, is niet bijster groot lijkt me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, het is wel op internet, maar niet bepaald anoniem. Tenzij het je buurman is, die in je fotoboek etc. staat, dan tenminste. In dat geval trek ik mijn advies in.

. Het is toch wel een erg leuke sfeer altijd. Ook al is het eigenlijk heel racistisch, kapitalistisch, materialistisch en vast nog meer -istischen. Maar toch werd ik er vrolijk van.
. Het is toch wel een erg leuke sfeer altijd. Ook al is het eigenlijk heel racistisch, kapitalistisch, materialistisch en vast nog meer -istischen. Maar toch werd ik er vrolijk van.

quote:Op woensdag 12 november 2008 03:10 schreef GGMM het volgende:
Hoef ik iig niet meer te leren waar dit topic eigenlijk op slaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |