kerstviering is bij ons altijd kankergezelligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:19 schreef gers het volgende:
maar waar waren owja de kerstviering
ik was toen vaak ziek
ik snap hem nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef BigKahuna het volgende:
You get your house back
You get your dog back
You get your best friend Jack back
You get your truck back
You get your hair back
You get your first and second wife back
Your front porch swing
Your pretty little thing
Your bling bling bling and a diamond ring
Your get your farm with a barn and a boat and the harley
First nite in jail with Charlie
Sounds a little crazy, a little scattered and absurd
BUT THATS WHAT YOU GETquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef BigKahuna het volgende:
You get your house back
You get your dog back
You get your best friend Jack back
You get your truck back
You get your hair back
You get your first and second wife back
Your front porch swing
Your pretty little thing
Your bling bling bling and a diamond ring
Your get your farm with a barn and a boat and the harley
First nite in jail with Charlie
Sounds a little crazy, a little scattered and absurd
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook de mooiboy van de school.
lapo's zijn toch tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik het vorige deel niet heb vol gemaakt
Uiteraardquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
kerstviering is bij ons altijd kankergezellig
Maar ik ben dan ook de mooiboy van de school.
Eigenlijk moest jij het nieuwe topic openen door D_A regel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik het vorige deel niet heb vol gemaakt
Ja, maar dan moet je ook weer een nieuw topic aanmaken en zulks.quote:
eigenlijk moest jij hem openenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook weer een nieuw topic aanmaken en zulks.
Nou gelukkig heb jij hem geopendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk moest jij het nieuwe topic openen door D_A regel.
Ik weet het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gelukkig heb jij hem geopend
Jij bent echt goed.
god jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef gers het volgende:
kent trouwens nog iemand die CJP pas
en het vak ckvX2000
Ik had een CJP pas en ik heb CKV.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef gers het volgende:
en het vak ckvX2000
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef remlof het volgende:
Open je nog wel eens baggertopics Paaskonijn?
Ok ik verwijder je wel op msn.quote:
wheheh hij komt meteen zeggen op msn dat ik dat niet echt moet doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok ik verwijder je wel op msn.
Nee. ik had "beeldende vormgeving."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef gers het volgende:
en het vak ckvX2000
Mooi, ben ik ook af van dat kankergezeik over zee-egels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok ik verwijder je wel op msn.
ik ben niet eens op msn kankerlulquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wheheh hij komt meteen zeggen op msn dat ik dat niet echt moet doen![]()
![]()
![]()
dat was toch gewoon een verkapt tekenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee. ik had "beeldende vormgeving."
Waar het normaal was dat je getekende boom alle kleuren had behalve groen.
Jaja ontken het maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ben niet eens op msn kankerlul!
Ik had het over msn nooit overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi, ben ik ook af van dat kankergezeik over zee-egels.
Had ik een hele mooie realistische boom gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef gers het volgende:
[..]
dat was toch gewoon een verkapt tekenen
Zee-egels?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik een hele mooie realistische boom gemaakt.
Gaat meneer de homo -beeldende vorming -leraar mijn hele boom naar de maan helpen
had ik een keer me best gedaan met tekenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik een hele mooie realistische boom gemaakt.
Gaat meneer de homo -beeldende vorming -leraar mijn hele boom naar de maan helpen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu is het pas een goed topic
quote:
Ja maar dat nummer is matig.quote:
was dan een goed nummerquote:
JAquote:
welkom terugquote:
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klacht: slaapkamers die fucking heet zijn en daarmee mijn slaapgebrek vergroten
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA![]()
+ Jij en BK
Leuke driehoeksverhouding
quote:
Mooi, ben ik niet de enigequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Puf...
Je was weg?quote:
Maar, maar, 50 was vroeger dikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi, ben ik niet de enige
OT:
[ afbeelding ]
KIJK DIE SPIEREN GEAK
en gezellig!!!!!!111quote:
Wat zit je hier onze ogen uit te steken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef gers het volgende:
heb gelukkig mars ijs om mezelf af te laten koelen
Wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA![]()
+ Jij en BK
Leuke driehoeksverhouding
chill nummertjequote:
Mooi is andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi, ben ik niet de enige
OT:
[ afbeelding ]
KIJK DIE SPIEREN GEAK
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit je hier onze ogen uit te steken..![]()
Geef hier
Ja, dat is op msn wel anders.quote:
Ja, heerlijk voor op het strandquote:
ja dus.quote:
quote:
KLB uber allesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan die ONZ nachtbagger
KLB > ONZ
quote:
Oh gossie, heb je geen vrienden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat is op msn wel anders.
Ik praat tegenwoordig meer hier dan op msn
*Kwijl,quote:
zomg dat is wel matigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat is op msn wel anders.
Ik praat tegenwoordig meer hier dan op msn
quote:
Ik heb wel een klein nichtje dat overdag altijd tegen me praatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh gossie, heb je geen vrienden?
Ik ook niet.
Post ik zo mannelijk dan?quote:
raketjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Kwijl,
nou bij gebrek aan beter, ga ik wel ff een raketje halen
Nouja, ik hecht eigenlijk meer waarde aan in het echt praten dan over msn. Msn gebruik ik meer voor dingen even afspreken of voor school. In de zomervakantie heb ik geen schooldingen nodigquote:
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Post ik zo mannelijk dan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen nieuw CD'tje kopen
[ afbeelding ]
Weet iemand of het een goeie cd is?
Koop een nieuwe email.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein nichtje dat overdag altijd tegen me praat![]()
Maar wat wil je dan ook, ik heb een homoemailadres dat met kusje begint. Het was een grap maar nu denkt iedereen dat ik homo ben
[ afbeelding ]
heeft hij een best of cdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook maar mensen op msn ken je teminste nogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, ik hecht eigenlijk meer waarde aan in het echt praten dan over msn. Msn gebruik ik meer voor dingen even afspreken of voor school. In de zomervakantie heb ik geen schooldingen nodig
[ afbeelding ]
Nee zonder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef gers het volgende:
[..]
raketjes![]()
met zo'n chocolade puntje?
Ik mail je er wel een. Wel even 20 euri\s overmaken dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hotmail is zo duur tegenwoordig
swirlsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zonder.
Australian Milkshakes![]()
![]()
Swirls
Ja, maar de helft heb je nog maar 1x gezien ofzo, voegen je meteen toe en lullen tegen je aan. Na een week heb ik er dan wel genoeg van en reageer niet echt meer, tenzij het natuurlijk een knap iemand van het andere geslacht is natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook maar mensen op msn ken je teminste nog
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef gers het volgende:
[..]
swirls![]()
heb nog nooit australian milkshakes op
Oh ohquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mail je er wel een. Wel even 20 euri\s overmaken dan.
Mag ik wat lenen voor een mailadres?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat neem jij altijd voor swirl?
Je weet overigens niet wat je mist.. (ja een hoop geld, want goedkoop is het niet)
Jahoor, hoeveel swirls wil je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag ik wat lenen voor een mailadres?
Mits KFC en Lauren er nog bij is dit de post van het jaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die laatste moet nog ff weg want wtf is dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mits KFC en Lauren er nog bij is dit de post van het jaar
Hoe heette dat genetisch gemanipuleerde bloemkool ding nou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude Ajax-teken en ik ben verliefd op je persoonlijkheidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eng...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
en die laatste moet nog ff weg want wtf is dat?
Heb ik ook altijd last van als ik heb gezopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme waarom zit edit naast quote
Vraag Paaskonijn even, hij bepaald de prijsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahoor, hoeveel swirls wil je?
Verkanker alles even met dat ajax ding ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb niet gezopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van als ik heb gezopen
banaanperzik en chocoladequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat neem jij altijd voor swirl?
Je weet overigens niet wat je mist.. (ja een hoop geld, want goedkoop is het niet)
Gerard Jolinkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
en die laatste moet nog ff weg want wtf is dat?
Jij wilt lenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag Paaskonijn even, hij bepaald de prijs
Welcome down in the world of the Romanescoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heette dat genetisch gemanipuleerde bloemkool ding nou?
Lauren, The Hillsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mits KFC en Lauren er nog bij is dit de post van het jaar
-5 voor Ajaxhaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verkanker alles even met dat ajax ding ofzo![]()
Maar zee-egels![]()
![]()
Pas op he kerelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verkanker alles even met dat ajax ding ofzo![]()
Maar zee-egels![]()
![]()
2,50 per swirlszorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag Paaskonijn even, hij bepaald de prijs
PK, hoeveel swirls? Doe me er maar 20quote:
Nee?quote:
O ja...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welcome down in the world of the Romanesco
quote:
Doe je me de kosten ook even overmaken enzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PK, hoeveel swirls? Doe me er maar 20
edit; zie post boven me jwz
Cheap... zeker vriendenprijs ?quote:
Het logo vind ik inderdaad ook nog wennen, het zit in ieder geval veel te hoog. Hopelijk halen ze wel het oude logo terug, al heb ik niet al te veel hoop..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef gers het volgende:
oude logo is mooi
net zoals dat TDK shirtje![]()
maar het nieuwe logo
Neequote:
Als het goed is beweeg jij je arm om een stuk van die Romanesco in je mond te doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...![]()
Toch wel benieuwd hoe dat smaakt, al durf ik het niet op te eten.
Zometeen beweegt er nog wat ofzo
Doe dat. Vraag de opper faler om hulp!quote:
Tuurlijk, voor jou allesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe je me de kosten ook even overmaken enzo?
Ach, het zij zo...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
@ Neo-Mullen: Dat is Lauren niet, dat is Carrie!
Lauren is net even iets meer ''
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cheap... zeker vriendenprijs ?
Mooi, wou ff kijken of we het toch ergens over eens konden zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dat. Vraag de opper faler om hulp!
Allah heeft wel vet veel aanhangers hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dat. Vraag de opper faler om hulp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:
die penalty van cruijjff pwnde ook wel goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het logo vind ik inderdaad ook nog wennen, het zit in ieder geval veel te hoog. Hopelijk halen ze wel het oude logo terug, al heb ik niet al te veel hoop..
Dat TDK shirtje pwnde al in zijn gloriejaren
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Allah heeft wel vet veel aanhangers hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cuz I'm Mr. Brightside
Nah. Jij bent toch die enge gothic?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi, wou ff kijken of we het toch ergens over eens konden zijn
Zijn we weer vriendjes?
wh0t?!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah. Jij bent toch die enge gothic?
SPANNENDquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGS MIJN 20.000e POST KOMT ERAAN!!!!11
Ja toch?quote:
Ik neem altijd een simpele, omdat ik anders in paniek raak vanwege het snelle kiezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef gers het volgende:
[..]
banaanperzik en chocolade
met aardbeien fruitsalade en kersen
met witte chocolade en bruine chocolade
Nog minder dan 950quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGS MIJN 20.000e POST KOMT ERAAN!!!!11
iddquote:
gewoon schijt hebben aan die mensen achter jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd een simpele, omdat ik anders in paniek raak vanwege het snelle kiezen![]()
Met een lange rij achter me.
Overigens kan ik ook bijna nooit binnen een minuut een toetje in de supermarkt uitkiezen..
Omg
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef behangplakker het volgende:
Het is dan wel echte bagger hierzo enzeau he, maar mag je hier ook flinke kleine klachten neerzetten?
ik ben bijna bij me 1500quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stel jullie niet aan, ik zit nog niet aan m'n 1500e
"Ienemienemutte... "quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon schijt hebben aan die mensen achter je![]()
en als toetje moet je gewoon zo'n mona ding nemen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stel jullie niet aan, ik zit nog niet aan m'n 1500e
emo dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEIN!!!`1einzzzZZZZzZZzzZzZzZZzz
Jij staat totally heus wel zoooo'n 2equote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
idd![]()
Bijna netzoveel posts als tong80
En je bent pas anderhalf jaar geregistreerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
idd![]()
Bijna netzoveel posts als tong80
Nee jong, ik luister hardcore en niet die kots wat jij me op aan het noemen bentquote:
Ik ga mezelf quoten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna 7000 posts?
is dat niet hetzelfde?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee jong, ik luister hardcore en niet die kots wat jij me op aan het noemen bent
Nu je het erover hebt, ik zag in Indonesie reclameposters van Rick Astley, blijkbaar ging hij er optreden ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef supertard het volgende:
[..]
En je bent pas anderhalf jaar geregistreerd.
wow, khad het niet eens meer door dat ik naar rick astley aant luisteren was
Je hebt nu ook kokos met rozensaus..quote:
ik weetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij staat totally heus wel zoooo'n 2e
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde?![]()
hardcore![]()
Oldskool Hiphopquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde?![]()
hardcore![]()
Je bent er toch wel heen geweest he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, ik zag in Indonesie reclameposters van Rick Astley, blijkbaar ging hij er optreden ofzo![]()
En ik ben in de discotheek gepwned door de dj, hij draaide Never Gonna Give You Up
Hoeveel ups heeft je ava in de tussentijd al wel niet gekregen?quote:
Had ik een keer in de MAC in Nijmegenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, ik zag in Indonesie reclameposters van Rick Astley, blijkbaar ging hij er optreden ofzo![]()
En ik ben in de discotheek gepwned door de dj, hij draaide Never Gonna Give You Up
Als je scheel bent, heeft ze qua uiterlijk wel iets weg van britney spearsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef BigKahuna het volgende:
Before you hit the highway, you'd better stop for gas
And there's a 50 in the ashtray, in case you run short on cash.
And here's a map and here's a bible, if you ever lose your way.
Just one more thing before you leave,
Dont forget to remember me
[ afbeelding ]
Since the day they got married,
He'd been praying for a little baby boy.
Someone he could take fishing,
Throw the football and be his pride and joy.
He could already see him holding that trophy,
Taking his team to state.
But when the nurse came in with a little pink blanket,
All those big dreams changed.
And now he's wrapped around her finger,
She's the center of his whole world.
And his heart belongs to that sweet little beautiful, wonderful, perfect All-American Girl.![]()
Om precies te zijn; 98349832932842quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel ups heeft je ava in de tussentijd al wel niet gekregen?
Ja maar opeens in Indonesiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef supertard het volgende:
[..]
Je bent er toch wel heen geweest he?![]()
Het rickrollen in de discotheken gebeurd trouwens wel vaker.
Is dat die Mc waar je rechts zo'n trapje omhoog kanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had ik een keer in de MAC in Nijmegen
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je scheel bent, heeft ze qua uiterlijk wel iets weg van britney spears
DIE JAAAAAAAA!!!11quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat die Mc waar je rechts zo'n trapje omhoog kan
Daar ben ik OOOOOOOOOOOOOOk geweest AHWHAHA!
kvind dat hoofd toch eigenlijk wat meer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je scheel bent, heeft ze qua uiterlijk wel iets weg van britney spears
The Beatlesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee
Wat luister jij dan?!`/1/`?
Tis nachtbagger, als je muzieksmaken wilt betwisten ga je maar naar MUZquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore
Emo
Oldskool hiphop
RnB
Country
Oldskool Hiphopquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore
Emo
Oldskool hiphop
RnB
Country
Hieperde piep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef gers het volgende:
1500
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
me eerste singletje was run dmc met it's like thatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore
Emo
Oldskool hiphop
RnB
Country
Ik vind hem eng.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef BigKahuna het volgende:
wtf wie is die dude?
Hoezo? Hij betwist toch baggermuziek? Is dit bagger of bagger, ik klaag over zijn baggerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tis nachtbagger, als je muzieksmaken wilt betwisten ga je maar naar MUZ
Wat heeft hardcore met muziek te maken dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tis nachtbagger, als je muzieksmaken wilt betwisten ga je maar naar MUZ
Die kom ik tegen in de nachtbagger ergens,. Grenier ofzo. Sopt Aldus.Sprak.God op.quote:
post ik een man is het weer niet goedquote:
Fotogeniek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef supertard het volgende:
[..]
kvind dat hoofd toch eigenlijk wat meer...
[ afbeelding ]
Je bedoelingen zijn goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
post ik een man is het weer niet goed![]()
Nouja, sommigen noemen het muziek, ik waag het te betwijfelen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft hardcore met muziek te maken dan?
Ja stop er dan ook meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo? Hij betwist toch baggermuziek? Is dit bagger of bagger, ik klaag over zijn bagger
Wat is hier OT danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onthoudt: De_Ananas luistert ook hardcore en hij pwnt, dus pas op
nu weer OT
de ananas zegt dat ik een kloon benquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onthoudt: De_Ananas luistert ook hardcore en hij pwnt, dus pas op
nu weer OT
Volgens mij...quote:
Iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, sommigen noemen het muziek, ik waag het te betwijfelen ja
Post een shemale, lijkt op beiden en ik weet nog steeds niet wat het nou moet zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
beatlesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand reageert op mijn muziek post![]()
quote:
dankjequote:
hihiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef supertard het volgende:
[..]
de ananas zegt dat ik een kloon ben
Ik hou niet echt van The Beatles, maar het is beter dan die muziek van tegenwoordigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand reageert op mijn muziek post![]()
Op het moment luister ik Bob Marley 14.gif(x2)quote:
ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef supertard het volgende:
ik luister rock 14.gif
Hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef supertard het volgende:
wie weet ben ik het ook wel.. en loop ik maar gewoon een beetje aan te kloten op dit account
Coldplayquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister de laatste tijd ook The Policeen die nieuwe cd van Coldplay
Je hebt een brede smaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ook.
en hiphop, en rnb, en country, en reggae, en reggaeton, en blues, en jazz, en rap, en house.
Oh, en nick en simon
Coldplay heeft wel leipe muziek ja, net als Radiohead komen ze wel telkens weer met iets aparts wat me wel boeitquote:
quote:
|Mwah ik vind alleen die nieuwste CD van hun pwn. En die staat al, best lang op 1 in de albumtop 40 in Engelandquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef gers het volgende:
90's FTW
metal theo![]()
dune![]()
Paul estak![]()
da hool
klopt ik hou van muziek in het algemeen.quote:
Dat zou een bak zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef supertard het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk Beauregard ben.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister zelfs Boudewijn de Groot
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
klopt ik hou van muziek in het algemeen.
Disclaimer: geen hardcore/death metal/rap dus, dan kan ik net zo goed naar een kettingzaag luisteren.
Grindcore danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
klopt ik hou van muziek in het algemeen.
Disclaimer: geen hardcore/death metal dus, dan kan ik net zo goed naar een kettingzaag luisteren.
Moet jij zeggen met je nick en simonquote:
X&Y is ook mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
|Mwah ik vind alleen die nieuwste CD van hun pwn. En die staat al, best lang op 1 in de albumtop 40 in Engeland
ik weetquote:
nick en simonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je nick en simon![]()
Meet her at the love paradequote:
Ken ik niet, nooit van gehoord zelfs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
X&Y is ook mooi
Ach, je moet er van houden, maar dat is met EEEEEEEEEEEELK muziekgenre
quote:
dune was wel de bom hoorquote:
Hoe voelde je je nu bij die quote?quote:
Boudewijn de Groot is 40 jaar oudere muziek en nog steeds beterquote:
X&Y is een kankergoede CD van coldplayquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ken ik niet, nooit van gehoord zelfs.
Goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe voelde je je nu bij die quote?
Mensen met smaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
X&Y is een kankergoede CD van coldplay
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot is 40 jaar oudere muziek en nog steeds beter
Je riep me?quote:
Ik had Coldplay live gezien in Arnhem, maar we zaten echt op een rotplaats.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
X&Y is een kankergoede CD van coldplay
Ik vind het meer een skateboard dat grind over een pijp waar je normaliter je hand aan vasthoud. (ik denk vandaag ook de naam grindcorequote:
nu zitten wel alle muggen binnen dat weet je hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zelfklevende hor, van wel 2 euro laat los.
Nu moest ik em ff vastmaken.
Ik hoop niet dat iemand dat gezien heeft.
Bedenk alvast een goed onderwerpquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga als dit topic vol is, dan open ik wel ook de neue.
Jawel dus.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een skateboard dat grind over een pijp waar je normaliter je hand aan vasthoud. (ik denk vandaag ook de naam grindcore)
Heb ik al 1.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bedenk alvast een goed onderwerp
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga als dit topic vol is, dan open ik wel ook de neue.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jawel dus.
Nick en simon 13 in een dozijn kutzangertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |