|Mwah ik vind alleen die nieuwste CD van hun pwn. En die staat al, best lang op 1 in de albumtop 40 in Engelandquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef gers het volgende:
90's FTW
metal theo![]()
dune![]()
Paul estak![]()
da hool
klopt ik hou van muziek in het algemeen.quote:
Dat zou een bak zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef supertard het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk Beauregard ben.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister zelfs Boudewijn de Groot
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
klopt ik hou van muziek in het algemeen.
Disclaimer: geen hardcore/death metal/rap dus, dan kan ik net zo goed naar een kettingzaag luisteren.
Grindcore danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
klopt ik hou van muziek in het algemeen.
Disclaimer: geen hardcore/death metal dus, dan kan ik net zo goed naar een kettingzaag luisteren.
Moet jij zeggen met je nick en simonquote:
X&Y is ook mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
|Mwah ik vind alleen die nieuwste CD van hun pwn. En die staat al, best lang op 1 in de albumtop 40 in Engeland
ik weetquote:
nick en simonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je nick en simon![]()
Meet her at the love paradequote:
Ken ik niet, nooit van gehoord zelfs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
X&Y is ook mooi
Ach, je moet er van houden, maar dat is met EEEEEEEEEEEELK muziekgenre
quote:
dune was wel de bom hoorquote:
Hoe voelde je je nu bij die quote?quote:
Boudewijn de Groot is 40 jaar oudere muziek en nog steeds beterquote:
X&Y is een kankergoede CD van coldplayquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ken ik niet, nooit van gehoord zelfs.
Goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe voelde je je nu bij die quote?
Mensen met smaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
X&Y is een kankergoede CD van coldplay
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot is 40 jaar oudere muziek en nog steeds beter
Je riep me?quote:
Ik had Coldplay live gezien in Arnhem, maar we zaten echt op een rotplaats.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
X&Y is een kankergoede CD van coldplay
Ik vind het meer een skateboard dat grind over een pijp waar je normaliter je hand aan vasthoud. (ik denk vandaag ook de naam grindcorequote:
nu zitten wel alle muggen binnen dat weet je hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zelfklevende hor, van wel 2 euro laat los.
Nu moest ik em ff vastmaken.
Ik hoop niet dat iemand dat gezien heeft.
Bedenk alvast een goed onderwerpquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga als dit topic vol is, dan open ik wel ook de neue.
Jawel dus.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een skateboard dat grind over een pijp waar je normaliter je hand aan vasthoud. (ik denk vandaag ook de naam grindcore)
Heb ik al 1.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bedenk alvast een goed onderwerp
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga als dit topic vol is, dan open ik wel ook de neue.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jawel dus.
Nick en simon 13 in een dozijn kutzangertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |