quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef -Beer- het volgende:
Ach zie het maar zo TS, geen enkele meid is op zoek naar een 16 jarige in de Paradiso. Dus zo erg is het niet!
De eerste zestienjarige die een fatsoenlijke baard kan laten groeien moet nog geboren worden. En met zo'n pluisje op je kin lijkt je niet alleen jong maar ook nog eens zielig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef Schunckelstar het volgende:
laat je baard staan,dan lijkt het iig nog wat ouder
Volgens mij begrijp ik je verkeerd. Vertel je ons nu dat je op 16 jarige jongens valt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik kijk echt wel op als ik 16-jarige zie lopen daar, begrijp me niet verkeerd hoor maar, ik kijk echt wel op als ik 16-jarige zie lopen daar
Wow - originaliteit spat er van afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef santax het volgende:
Zeg jongeman, zou jij niet al lang in bed moeten liggen nu
Nou, hij kijkt op, dus waarschijnlijk zit hij al met een leuter in z'n giechel op dat momentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je verkeerd. Vertel je ons nu dat je op 16 jarige jongens valt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hij kijkt op, dus waarschijnlijk zit hij al met een leuter in z'n giechel op dat moment
Dank u, dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Wow - originaliteit spat er van af
gelukkig hoop je dat je mij verkeerd begrijpt (ga ik van uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je verkeerd. Vertel je ons nu dat je op 16 jarige jongens valt?
UVT.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Moet ie naar PUB of toch maar naar R&P?
Hij hoopt dat de uitsmijters hem net zoals de meiden niet zien staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef behangplakker het volgende:
Je weet dat je niet binnenkomt en je weet ook dat je je keihard schaamt als je zo terug moet lopen, waarom probeer je het nog
ja, midden op de dansvloer van de paradiso, ik wil ook dat mensen van mij opkijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hij kijkt op, dus waarschijnlijk zit hij al met een leuter in z'n giechel op dat moment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |