quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:58 schreef bravo het volgende:
Gloeiende, dit topic staat in MyAt, waarom reageert die lamme tak niet meer op zijn eigen topic...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef compier het volgende:
Arme jongen, geen geld krijgen en ook nog door iedereen uitgelachen worden!
Kom op zeg, het is gewoon een pauper...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef compier het volgende:
Arme jongen, geen geld krijgen en ook nog door iedereen uitgelachen worden!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef nachtdier2 het volgende:
Nee, ik word soms een beetje verlegen als moet bellen en heb dus nogal last van uitstelgedrag
Inderdaad!quote:Op zondag 16 november 2008 02:06 schreef Rikketik het volgende:
Moet wel een hel zijn voor TS; elke keer als dit topic net een beetje gezakt is in zijn MyAt lijst, wordt hij weer omhoog geschopt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:55 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Verdomme, weer een kwartier verkloot door een topic zonder climax door te lezen
Ah, jij betaalt je boodschappen ook niet maar jat ze gewoon mee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:44 schreef DR878 het volgende:
toevallig net 75 euri terugkregen van een vriend die 50 euro had geleend vorige week. Hij was blut toen. Week later zou stufi komen en direct terugbetalen met 75 euro zei hij, ik had zelf weinig geld maar toen stelde hij dus 75 euro voor en ik zei ok .
Net dus 75 gekregen, terwijl hij zelf nog 40 euro over had voor de hele maand.
Klinkt misschien zielig dat ik meer kreeg dan dat ik heb uitgeleend, maar als je ziet hoe hij met zijn geld omgaat, vind ik het wel terecht. Hij MOEST zogenaamd schoenen kopen van footlocker (hij werkt daar), maar ik heb nog nooit gehoord dat je bij een footlocker schoenen MOET kopen als je daar werkt:S. . Verder heeft hij namelijk van andere mensen al geleend enzo dus hij moet maar eens leren met geld om te gaan, en geeft hij geld uit aan totaal nutteloze dingen (zoals spellen die je ook gewoon kan downloaden oid).
Daarom lenen lijkt aantrekkelijk maar komt altijd komt altijd 2x zo hard aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |