Zinnen formuleren zoals deze en de topictitel is niet je sterkste kant volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:36 schreef nachtdier2 het volgende:
Punt is dat ik mocht ik wat terugdoen, wel lol heb gehad van het geld.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
hak hem zijn pink af.
Zeg dan dat de duim de volgende is.
Hij geeft je dan zo hetgeld terug.
Ik kijk veel film ik weet het
En dit zou dus ook normaal moeten zijn voor iedereen!!! Helaas denken velen er anders over...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ook die vriend is een beetje een eikel...toen ik 18 was heb ik van een vriend 800 euro geleend voor de vakantie.. heb ik hem ook netjes terugbetaald!![]()
dat is wel kansloos jah!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:20 schreef Queen_Bee het volgende:
So? Hij vraagt om tips om er vervolgens niets mee te doen
ik schiet gewoon in de lach van sommige ideeenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef JanJanJan het volgende:
zijn auto op blokken zetten. wielen meenemen. ruilen voor 50 euro per wiel of 140 voor de set.....
Ik vind die wel leuk jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik schiet gewoon in de lach van sommige ideeen
Ik denk dat een pink afsnijden wel effectiever is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind die wel leuk jaOok iets beter voor TS dan een pink afsnijden
Oeh, relevant zeg! Wat ben jij een toffe gozerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ook die vriend is een beetje een eikel...toen ik 18 was heb ik van een vriend 800 euro geleend voor de vakantie.. heb ik hem ook netjes terugbetaald!![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, relevant zeg! Wat ben jij een toffe gozer
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Mja, wel triest dat je nioet zomaar mensen die je al 20 jaar ofzo kent niet meer op hun woord kan geloven
Ik ga/ging altijd uit van het goede van de mens. Fout, want als je dat doet weten ze je te vinden.
Schofterige ook nog is dat ik dat telefoontje eignelijk had gekocht om voor 50 meer binnen een dag te verkopen maar m hem wel gunde voor die prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |