En we zijn nu een hele dag na het weekend...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:28 schreef nachtdier2 het volgende:
Na het weekend zal ie terugbellen, aldus een smsje. Hij had belangrijk bezoek... Jaja...
Klaarblijkelijk zo belangrijk dat je niet even de telefoon kan opnemen al die tijd om te zeggen dat ie later wel terugbelt ofzo..
Verder nog geen actie ondernomen. Voor wraakzuchtige dingetjes mogen er nog altijd tips gegeven worden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:02 schreef FFnog het volgende:
[..]
En we zijn nu een hele dag na het weekend...
Natuurlijk is hij vandaag meteen bij je langsgeweest...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:10 schreef makkie88 het volgende:
wielen van auto af, en dan ruilen verkopen vioor 140 euro
Dat was dus een kleine week geleden. Inmiddels een week verder een 3x raden. Geen belletje gehad van ;m en op msn negeerde ie me ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:28 schreef nachtdier2 het volgende:
Na het weekend zal ie terugbellen, aldus een smsje. Hij had belangrijk bezoek... Jaja...
Klaarblijkelijk zo belangrijk dat je niet even de telefoon kan opnemen al die tijd om te zeggen dat ie later wel terugbelt ofzo..
Verder nog geen actie ondernomen. Voor wraakzuchtige dingetjes mogen er nog altijd tips gegeven worden
Idd!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef fotostarter het volgende:
1 ding snap ik even niet.
Hij had belangrijk bezoek.
Ik zou zoiets hebben van, ik ga nu langs, bel aan, zodra de deur ook maar iets los gaat, knaai ik de deur open, ga naar binnen en zet hem even flink voor lul bij zijn bezoek, en ging niet eerder weg voordat ik mijn centen had
En waarom zou die het dan wel geven? Dan heeft die eigenlijk alleen maar een reden om het niet te gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef vipergts het volgende:
Koop een bus purschuim en spuit de uitlaat en sloten van zijn auto vol en ga dan om die 140 euro vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |