abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60717260
wtf wat is er zo moeilijk aan om gewoon zo vaak mogelijk aan zijn deurbel te hangen. Hij is echt wel een keer thuis. Of ga desnoods naar zijn werk...
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:31:42 #102
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60718068
Bel z'n baas op en vraag of hij je 140 euro kan doen wat hij van zijn loon afhoudt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_60718521
Vind het inmiddels wel een beetje raar verhaal aan het worden, je wilt hele tijd tips horen, tenminste de enige reacties wat ik van je lees TS is dat alle tips welkom zijn.. maar er zijn inmiddels al heel wat tips binnen gekomen, en je had allang inmiddels naar hem toe kunnen gaan,en net zolang aanbellen tot hij vanzelf gek wordt en opendoet.. of wat anderen zeggen, naar zijn werk toe...
Wat wil je nog meer van de mensen hier horen dan?
Nog meer tips, helpt volgens mij weinig, want je doet er blijkbaar niet veel mee.. tot nu niet zoals ik lees.. Succes er mee .. ik lees het wel wanneer je het geld binnen hebt..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_60749584
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:28 schreef nachtdier2 het volgende:
Na het weekend zal ie terugbellen, aldus een smsje. Hij had belangrijk bezoek... Jaja...

Klaarblijkelijk zo belangrijk dat je niet even de telefoon kan opnemen al die tijd om te zeggen dat ie later wel terugbelt ofzo..

Verder nog geen actie ondernomen. Voor wraakzuchtige dingetjes mogen er nog altijd tips gegeven worden
En we zijn nu een hele dag na het weekend...
Natuurlijk is hij vandaag meteen bij je langsgeweest...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:27:23 #105
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_60750049
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:02 schreef FFnog het volgende:

[..]

En we zijn nu een hele dag na het weekend...
Natuurlijk is hij vandaag meteen bij je langsgeweest...
tuurlijk! geloof je het zelf?

Ik zou er nu echt werk van gaan maken!
pi_60750165
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:10 schreef makkie88 het volgende:
wielen van auto af, en dan ruilen verkopen vioor 140 euro
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_60750386

Print deze maar alvast
too much is not enough....
pi_60865684
en...
pi_60867448
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:28 schreef nachtdier2 het volgende:
Na het weekend zal ie terugbellen, aldus een smsje. Hij had belangrijk bezoek... Jaja...

Klaarblijkelijk zo belangrijk dat je niet even de telefoon kan opnemen al die tijd om te zeggen dat ie later wel terugbelt ofzo..

Verder nog geen actie ondernomen. Voor wraakzuchtige dingetjes mogen er nog altijd tips gegeven worden
Dat was dus een kleine week geleden. Inmiddels een week verder een 3x raden. Geen belletje gehad van ;m en op msn negeerde ie me ook.

Mja, heb m ook maar even verteld dat ik binnekort nog wel even ga bellen -'s nachts dus -, maar dan niet per telefoon.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60868069
We wachten weer af
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60869811
hint: Bakstenen zijn zo te krijgen
pi_60870541
1 ding snap ik even niet.
Hij had belangrijk bezoek.

Ik zou zoiets hebben van, ik ga nu langs, bel aan, zodra de deur ook maar iets los gaat, knaai ik de deur open, ga naar binnen en zet hem even flink voor lul bij zijn bezoek, en ging niet eerder weg voordat ik mijn centen had
pi_60870579
Ik zou het bedrag helemaal vergeten (vriendschap is meer waard) en er voortaan bij iedereen vanuit gaan dat wat je uitleent aan mensen eigenlijk gewoon een gift is. Tenzij anders bewezen.
Maar Hey, dat is mijn ervaring.
Make my day!
pi_60872103
TS is gewoon een mietje, en zo erg is het schijnbaar niet dat ie het geld niet terug geeft..
anders had je allang actie ondernomen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:50:22 #115
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60872789
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef fotostarter het volgende:
1 ding snap ik even niet.
Hij had belangrijk bezoek.

Ik zou zoiets hebben van, ik ga nu langs, bel aan, zodra de deur ook maar iets los gaat, knaai ik de deur open, ga naar binnen en zet hem even flink voor lul bij zijn bezoek, en ging niet eerder weg voordat ik mijn centen had
Idd!
pi_60905455
Eerst was het een grapje, dat van dat je het nu echt moest doen... Maar nu..? die 140 euro boeit je niet, dus laat het dan gewoon zitten.
pi_60922190
Koop een bus purschuim en spuit de uitlaat en sloten van zijn auto vol en ga dan om die 140 euro vragen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60930662
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef vipergts het volgende:
Koop een bus purschuim en spuit de uitlaat en sloten van zijn auto vol en ga dan om die 140 euro vragen
En waarom zou die het dan wel geven? Dan heeft die eigenlijk alleen maar een reden om het niet te geven
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_60934025
Je moet natuurlijk niet zeggen dat jij het heb gedaan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60934477
Maar waarom zou die het dan sneller geven? Dan is die eerder geneigd het geld te houen om zijn auto weer te fixen.
Stoer en ruig maar net geen tuig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')