maar slecht uitgevoerdquote:
Iddquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef deepart het volgende:
Vandaag heb ik iets tekoop gezet op marktplaats, echt heel veel reacties erop gehad. Werd veel op geboden en al. Belde er net eentje op dat hij langs wilde komen en dat hij het geld al had opgehaald bij de bank... 26.000 euries
Het gaat om een cornflake in de vorm van een grote balzak.. Dus die man beld aan, wil ik opstaan maar ik ging door mijn enkel dus van met me hoofd vol op die cornflake. In 1000 stukken natuurlijk..
Fuck zeg..
Klacht: Zie hierboven..
Niet langs Start?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef lenme het volgende:
dan zet ik het geld maar weer op de bank
neej wacht wel tot er mensen op mijn hotel komenquote:
Welke heb je, Kalverstraat of Dorpsstraat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef lenme het volgende:
[..]
neej wacht wel tot er mensen op mijn hotel komen
neej ik heb die groene straat die is veel beter net zoals de rodequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Welke heb je, Kalverstraat of Dorpsstraat?
Ik moest ook even googelen, want het is voor mij veel te lang geleden dat ik het gespeeld heb...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef lenme het volgende:
[..]
neej ik heb die groene straat die is veel beter net zoals de rode
en ik heb geen idee welke straten dat zijn
ik speel het heel af en toe nog wel maar dat is met een euro versie geloof ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik moest ook even googelen, want het is voor mij veel te lang geleden dat ik het gespeeld heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |