Dat overleef je ook wel weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jaloers! Moet nog tot zaterdagmiddag wachten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He jammer dachten we je eindelijk kwijt te zijn![]()
Ik zat er al op te wachtenquote:
We hebben het hier nog steeds over chacaca, toch? Even voor mijn gemoedsrust?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vond het afgelopen donderdag wel erg lekker inderdaad hehe.
Wou net zeggen zonder Q kan je het hier wel opdoeken, meubilair enzoquote:
Grote kans dat ze hetzelfde over de sex zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier nog steeds over chacaca, toch? Even voor mijn gemoedsrust?.
In dezelfde volgorde.quote:
Precies mijn gedachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou dan singles weer open mogen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wou net zeggen zonder Q kan je het hier wel opdoeken, meubilair enzo
Twist, VP of Twisted Industries.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
TwistVP
Ik ook. Fijn de gootjes ontwijkenquote:
Natuurlijk niet!quote:
Tuurlijk, maar af en toe een keertje een inkopper neerleggen is goed voor een SC. En Belsezar laat ze zelden liggen tot dusverquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Grote kans dat ze hetzelfde over de sex zeggen
Goh wat een correct inzichtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Grote kans dat ze hetzelfde over de sex zeggen
Ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer net iets te klefquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goh wat een correct inzichtWou net zeggen dat wel so'n beetje voor alles afgelopen donderdag opgaat.
Het is dan weekend, Q. Wat denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |