Ja maar ik had op musicmeter gekeken en daar kreeg The Kick Inside een hele hoge waardering dus ik dacht dat zal wel goed zijn maar nee toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het echt slechte muziek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef lenme het volgende:
extra gratis tip dan luister je net zoals mij het helemaal niet.
musicmeter nog nooit van gehoord wat is dat dan ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ja maar ik had op musicmeter gekeken en daar kreeg The Kick Inside een hele hoge waardering dus ik dacht dat zal wel goed zijn maar nee toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het echt slechte muziek.
Ok het refrein is best goed maar die stem ik weet niet wat het is ok ze heeft een aparte stem maar ik vind het niet zo goed. Doe mij maar Agnetha van ABBA.quote:
quote:
http://www.musicmeter.nl/ een muzieksite kan je allemaal albums en artiesten vinden is heel leuk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef lenme het volgende:
[..]
musicmeter nog nooit van gehoord wat is dat dan ?
Geweldig liedje! (maar dat komt ook doordat ik het boek geweldig vind).quote:
Cloudbusting FTW!!!quote:
Vanaf het moment dat de snaredrums gaan roffelen, prachtig en dan good old Donald Sutherland, meesterlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte een fout ik bedoelde dit nummer :
Op het eind met het koor is zo mooi.
Ja, die! www.imdb.com en even zoeken, is de vader van.quote:
Gelukkig jij snapt hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat de snaredrums gaan roffelen, prachtig en dan good old Donald Sutherland, meesterlijk!
*pinkt even een traantje mee met Tong80 weg*
Wat loop iedereen tegenwoordig van die kudtgedichten en lyrics te postenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef tong80 het volgende:
-Bagger-
But just saying it could even make it happen.
-Bagger-
Eat your heart out Britney en alle crapwijven
Nee janken dat je er niet meer in mag omdat je kleingeld op is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat loop iedereen tegenwoordig van die kudtgedichten en lyrics te posten
quote:
Maar ik heb een hekel aan Snakey.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee janken dat je er niet meer in mag omdat je kleingeld op is.
[..]
Ok. Je redt je net voor de guilotinequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik heb een hekel aan Snakey.
Dan prefereer ik liever aan de cocktail, wil wel stijlvol.quote:
Brut ? us ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan prefereer ik liever aan de cocktail, wil wel stijlvol.
Brutquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:15 schreef Helgi het volgende:
Hoi wat vind ik Kate Bush slecht. Ik hou van vrouwenmuziekdat is het probleem niet maar die stem van haar... Nee doe mij maar ABBA.
![]()
Klacht: Kate Bush
Kuch vergelijken of goed vinden is een heel ander verhaal dus je vergelijking slaat nergens opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef Strani het volgende:
Kate Bush en Abba zijn net zo goed te vergelijken als Rihanna en Ozzy Osbourne. Maar niet proberen dus.
En dan te bedenken dat ik het laatst nog twee paginas voor jou opnam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kuch vergelijken of goed vinden is een heel ander verhaal dus je vergelijking slaat nergens op
oow dacht dat je een reply op mijnus gaf joh!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik het laatst nog twee paginas voor jou opnam.
Als TS zegt 'geef mij maar ABBA' of iets dergelijks, dan is dat toch een soort vergelijking? En ik vind Kate Bush en Abba ook alletwee goed.
Nee joh natuurlijk niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oow dacht dat je een reply op mijnus gaf joh!
Joh hoe weet ik dat nou??????quote:
Dat vind ik stiekem best een tof lied.quote:
Beste nummer ooit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte een fout ik bedoelde dit nummer :
Op het eind met het koor is zo mooi.
Ik draai het nog een keer voor de tekst en het eindequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Beste nummer ooit.
Heerlijk om mee weg te zwijmelen op een verlaten donderdagochtend
Dit is mijn absolute Kate Bush favoriet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
Geweldige artieste.
Heb destijds met tranen in mijn ogen geluisterd naar dit nummer.
Begreep helemaal wat ze bedoelde.
En nu ik er naar luister nog steeds.
Een echte heldin tussen alle Britneys van deze wereld.
beste nummer ooit gaat me wat ver,maar wel een heerlijk nummer iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Beste nummer ooit.
Heerlijk om mee weg te zwijmelen op een verlaten donderdagochtend
de muziek is niet slechtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ja maar ik had op musicmeter gekeken en daar kreeg The Kick Inside een hele hoge waardering dus ik dacht dat zal wel goed zijn maar nee toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het echt slechte muziek.
Ik dacht ook al aan Nina Hagen na het bekijken van enkele clips.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef Drugshond het volgende:
Vreemd meiske.... kan niet alles waarderen... soms ook weer wel. Soms lijkt ze op de nettere versie van Nina Hagen (die ook een crafty debut heeft neergezet). Talent.... absoluut.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:51 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan Nina Hagen na het bekijken van enkele clips.
Eigenwijs, je ding doen. Dat past ook wel bij Nina.
Ja ok natuurlijk vind ik Kate Bush beter dan Britney Spears maar ik weet niet wat het is, die stem van haar vind ik vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef WRH het volgende:
Kate Bush rules, heb alles van Kate Bush (incl die tijdelijke dwaling van The Red Shoes).
Never for Ever is een geweldig album, net als The Dreaming.
Of je er nu van houdt of niet, het is wel duidelijk een super muzikaal persoon / familie, alleen al daarom scoort ze boven de Britney Spearses van nu.
Boven dat lukt het haar altijd om een bepaalde sfeer op te roepen die ik voor me kan visualiseren welke ik maar bij weinig anderen heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef WRH het volgende:
Kate Bush rules, heb alles van Kate Bush (incl die tijdelijke dwaling van The Red Shoes).
Never for Ever is een geweldig album, net als The Dreaming.
Of je er nu van houdt of niet, het is wel duidelijk een super muzikaal persoon / familie, alleen al daarom scoort ze boven de Britney Spearses van nu.
Dead can dance heeft datzelfde, aanrader als je van Kate Bush houdt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Boven dat lukt het haar altijd om een bepaalde sfeer op te roepen die ik voor me kan visualiseren welke ik maar bij weinig anderen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |