beetje laffe gedachte om te bekennen dat je helemaal geen fles jagermeister op kan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Damn, snoeiharde versierpogingen van een uber gaylord aan mijn adres......
Die kan ik best op, en zolang je op vrouwen valt wil ik best een keer jagermeister met je gaan zuipen, mits je een paar lekkere wijven regelt!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef lenme het volgende:
[..]
beetje laffe gedachte om te bekennen dat je helemaal geen fles jagermeister op kan.
en verder moet ik je teleurstellen ik val op vrouwen
merk je het verschil nog tussen mooi en lelijk naar een flesjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Die kan ik best op, en zolang je op vrouwen valt wil ik best een keer jagermeister met je gaan zuipen, mits je een paar lekkere wijven regelt!!
@koenholio: Koentjuuuuuuuuh!!!!!!!
Deus, dat heb ik al gepost. Het heet dan trouwens een jagerbomb, alhoewel vliegend hert wel grappiger klinkt..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Krullenkut het volgende:
Jagermeister is heerlijk![]()
Tip: Jagenmeister met Red Bull, goddelijke combinatie, staat ook wel bekend als vliegend hert
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef Homdeck het volgende:
biertje met een ijskoude jägermeister er naast![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |