dingen te ver je keel in gaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Helgi het volgende:
Hoi maar toch drink ik het maar want er is niks anders in huis dus nu drink ik maar Jagermeister maar ik moet er soms echt van kokhalzen als ik een te grote slok neem.En ik moet sowieso soms kokhalzen als er dingen te ver in mijn keel gaan (bij te lang tandenpoetsen heb ik dat ook vooral als ik de achterste tanden moet poetsen
). En ik had een keer whiskey gedronken dat vond ik pas vies.
![]()
Klacht: Jagermeister
Subklacht: ben ik vergeten.
coeberghquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:55 schreef deepart het volgende:
Dat heb ik met coebergh.. ooit een keer zo ziek van geweest. Nu kots ik als als ik het ruik...
dat heb ik met jagermeister.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:55 schreef deepart het volgende:
Dat heb ik met coebergh.. ooit een keer zo ziek van geweest. Nu kots ik als als ik het ruik...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Helgi het volgende:
Hoi maar toch drink ik het maar want er is niks anders in huis dus nu drink ik maar Jagermeister maar ik moet er soms echt van kokhalzen als ik een te grote slok neem.En ik moet sowieso soms kokhalzen als er dingen te ver in mijn keel gaan (bij te lang tandenpoetsen heb ik dat ook vooral als ik de achterste tanden moet poetsen
). En ik had een keer whiskey gedronken dat vond ik pas vies.
![]()
Klacht: Jagermeister
Subklacht: ben ik vergeten.
zonder dramatish muziekje is ie een stuk minder leukquote:
Ja, dat heb ik nou ook. Maar dat komt bij mij omdat ik soms vergeet adem te halen door mijn neus. Overigens heb ik na het douchen minder last daarvan omdat mijn neusgaten wijder gaan staan en ik meer lucht per keer binnenkrijg!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Helgi het volgende:
En ik moet sowieso soms kokhalzen als er dingen te ver in mijn keel gaan (bij te lang tandenpoetsen heb ik dat ook vooral als ik de achterste tanden moet poetsen
Goed voor joú!quote:
wat een ranzige smaak heb jij zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef Noodly het volgende:
Jagermeister 14.gif
Coebergh![]()
en whiskey
Ok dan ga ik van de week met cola mixen maar we hebben nu geen cola in huis. Ja alleen cola light kan je het ook met cola light mengen??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef lenme het volgende:
jagermeister wat een goddelijke drank is dat toch. (en bedankt weer nu zin in jagermeister maar niet in huis)
en met cola is het prima te beren !!!!
alleen jammer dat de fles soms wel vast vriest. (en dat ligt denk ik meer aan mijn vriesvak dan aan de jagermeister)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef Tism het volgende:
Tis wel een voordeel dat 't niet bevriest als je in de vriezer legt, in verhouding tot bier!..
..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef lenme het volgende:
[..]
alleen jammer dat de fles soms wel vast vriest. (en dat ligt denk ik meer aan mijn vriesvak dan aan de jagermeister)
die snelheid liever niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:25 schreef xyz147 het volgende:
Tip: Je moet het ook als limonade drinken
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef kyna het volgende:
[..]
dingen te ver je keel in gaan?
doet me denken aan iets anders
nu ik dit zow lees bedenk ik me hoe vaak ik me al vergist heb met jagermeister en de volgende dag zow brak als een kanarie in bedje liggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef Homdeck het volgende:
biertje met een ijskoude jägermeister er naast![]()
![]()
Dat is een vervelend bijverschijnsel iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:59 schreef lenme het volgende:
[..]
nu ik dit zow lees bedenk ik me hoe vaak ik me al vergist heb met jagermeister en de volgende dag zow brak als een kanarie in bedje liggen
Omdat ik dat altijd doe.quote:
slaap je nu nog nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef Helgi het volgende:
Kut ik kan niet slapen.
[..]
Omdat ik dat altijd doe.Ik drink er nog 1 en dan ga ik naar bed oh ja en ik neem straks nog een ijsje.
handig als je wilt slapenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je moet ook een jagerbomb maken, jagermeister mixen met red bull
Jagermeister challengequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mietjes die klagen over hoofdpijn na jagermeister.... je moet ook wel een echter Meister zijn om jagermeister te kunnen verdragen natuurlijk
Ik zal je challenge overwegen, wil ik echter wel weten over wat voor een flessen we praten qua inhoud en wat nog belangrijker is, ik mag gaarne weten of je een mooie dame bent en niet een of ander vies kereltje...want ik drink me natuurlijk liever zat met leuke dames dan met vieze kereltjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef lenme het volgende:
[..]
Jagermeister challenge
de man 1 fles
1 avond
eind van die avond fles leeg
ik daag je uit!
(en dan doe ik zelf ook mee ik ben sportief)
Naar mijn weten heb ik die een tijd geleden nog in verscheidene ad-jes naar binnen getikt, en euh, ik mag niet met onbekende mannen jagermeister challenges doen van mijn oudersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef lenme het volgende:
een jagermeister challenge is een mannensport
als je de standaard 0,7 leeg hebt mag je van mij op vrouwenjacht!
dan stel ik me toch eerst voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik die een tijd geleden nog in verscheidene ad-jes naar binnen getikt, en euh, ik mag niet met onbekende mannen jagermeister challenges doen van mijn ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |