dingen te ver je keel in gaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Helgi het volgende:
Hoi maar toch drink ik het maar want er is niks anders in huis dus nu drink ik maar Jagermeister maar ik moet er soms echt van kokhalzen als ik een te grote slok neem.En ik moet sowieso soms kokhalzen als er dingen te ver in mijn keel gaan (bij te lang tandenpoetsen heb ik dat ook vooral als ik de achterste tanden moet poetsen
). En ik had een keer whiskey gedronken dat vond ik pas vies.
![]()
Klacht: Jagermeister
Subklacht: ben ik vergeten.
coeberghquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:55 schreef deepart het volgende:
Dat heb ik met coebergh.. ooit een keer zo ziek van geweest. Nu kots ik als als ik het ruik...
dat heb ik met jagermeister.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:55 schreef deepart het volgende:
Dat heb ik met coebergh.. ooit een keer zo ziek van geweest. Nu kots ik als als ik het ruik...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Helgi het volgende:
Hoi maar toch drink ik het maar want er is niks anders in huis dus nu drink ik maar Jagermeister maar ik moet er soms echt van kokhalzen als ik een te grote slok neem.En ik moet sowieso soms kokhalzen als er dingen te ver in mijn keel gaan (bij te lang tandenpoetsen heb ik dat ook vooral als ik de achterste tanden moet poetsen
). En ik had een keer whiskey gedronken dat vond ik pas vies.
![]()
Klacht: Jagermeister
Subklacht: ben ik vergeten.
zonder dramatish muziekje is ie een stuk minder leukquote:
Ja, dat heb ik nou ook. Maar dat komt bij mij omdat ik soms vergeet adem te halen door mijn neus. Overigens heb ik na het douchen minder last daarvan omdat mijn neusgaten wijder gaan staan en ik meer lucht per keer binnenkrijg!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Helgi het volgende:
En ik moet sowieso soms kokhalzen als er dingen te ver in mijn keel gaan (bij te lang tandenpoetsen heb ik dat ook vooral als ik de achterste tanden moet poetsen
Goed voor joú!quote:
wat een ranzige smaak heb jij zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef Noodly het volgende:
Jagermeister 14.gif
Coebergh![]()
en whiskey
Ok dan ga ik van de week met cola mixen maar we hebben nu geen cola in huis. Ja alleen cola light kan je het ook met cola light mengen??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef lenme het volgende:
jagermeister wat een goddelijke drank is dat toch. (en bedankt weer nu zin in jagermeister maar niet in huis)
en met cola is het prima te beren !!!!
alleen jammer dat de fles soms wel vast vriest. (en dat ligt denk ik meer aan mijn vriesvak dan aan de jagermeister)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef Tism het volgende:
Tis wel een voordeel dat 't niet bevriest als je in de vriezer legt, in verhouding tot bier!..
..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef lenme het volgende:
[..]
alleen jammer dat de fles soms wel vast vriest. (en dat ligt denk ik meer aan mijn vriesvak dan aan de jagermeister)
die snelheid liever niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:25 schreef xyz147 het volgende:
Tip: Je moet het ook als limonade drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |