De eerste avond dat ik in NY aankwam heb ik een beetje rondgelopen op Times Square, bij de deli op de hoek wat knabbels en drinken gehaald en de Olympics gekeken op m'n kamer (het was laat, ik was moe). De twee avonden daarop heb ik met vriendinnen die in NY wonen, afgesproken, dus met ze uit eten geweest. De laatste avond heb ik een kaartje gekocht voor een Broadway show. Dus nooit echt een avond alleen geweest. Had gedacht dat ik me wel eens eenzaam zou voelen maar niets was minder waar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:02 schreef Puccini het volgende:
Hoe hebben jullie het trouwens 's avonds gedaan? Mij lijkt dat een beetje een eenzaam moment.
Ga je mond spoelen met zeep!quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef poohy het volgende:
Nu voor de tweede keer naar New York geweest. We waren er twee dagen. Eerlijk gezegd vond ik het nogal tegenvallen![]()
Maar dat heb ik wel vaker als ik voor de tweede keer dezelfde plek bezoek![]()
Ik heb hier nog een geplastificeerde kaart liggen van NY, iemand interesse
Hee! Ik ben wel geinteresseerd in die kaart!quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef poohy het volgende:
Nu voor de tweede keer naar New York geweest. We waren er twee dagen. Eerlijk gezegd vond ik het nogal tegenvallen![]()
Maar dat heb ik wel vaker als ik voor de tweede keer dezelfde plek bezoek![]()
Ik heb hier nog een geplastificeerde kaart liggen van NY, iemand interesse
We waren bij familie in Albany, dus we konden zo met de trein naar NY. We hadden in de 13 dagen dat we er waren nog ' familieverplichtingen' en we zijn ook nog naar de Niagara Falls geweestquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:37 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep!
WTF gaat er nou voor 2 dagen naar NYC
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Demarest het volgende:
Voor begin 2009 ben ik van plan om enkele dagen naar New York te gaan. Echter ben ik nog nooit buiten Europa geweest, en heb zodoende geen ervaring met reizen naar de VS. Via via heb ik vernomen dat voor West-Europeanen een paspoort afdoende is om de VS binnen te komen. Is dat zo?
Volgens mij is het zo dat voor alle bestemmingen buiten Europa een paspoort benodigd is. Kijk ook hierquote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Demarest het volgende:
Voor begin 2009 ben ik van plan om enkele dagen naar New York te gaan. Echter ben ik nog nooit buiten Europa geweest, en heb zodoende geen ervaring met reizen naar de VS. Via via heb ik vernomen dat voor West-Europeanen een paspoort afdoende is om de VS binnen te komen. Is dat zo?
Verder ga ik voor een all-inclusive, dus ik neem aan dat verzekeringen enzo ook geregeld worden? Bij welke (betrouwbare) reisbureau is gemakkelijk een trip naar NY te regelen?
Je kan toch zelf gewoon boeken via internet? Scheelt meestal wel wat. En all inclusive? Als in een vlucht + hotel? Dat kan je ook op veel sites boeken.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Demarest het volgende:
Verder ga ik voor een all-inclusive, dus ik neem aan dat verzekeringen enzo ook geregeld worden? Bij welke (betrouwbare) reisbureau is gemakkelijk een trip naar NY te regelen?
Dat is niet altijd zo hoor. Vaak is los boeken en zelf het eea uitzoeken nog goedkoper ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:39 schreef tessie het volgende:
D-reizen heeft als voordeel dat ze bij alle reisorganisaties kunnen boeken, en dan heb je dus sowieso de beste deal (mits ze goed vergelijken)
Ik bedoelde als je naar D-reizen gaat ipv naar Oad ofzo...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo hoor. Vaak is los boeken en zelf het eea uitzoeken nog goedkoper ook.
Alles is groot.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:18 schreef Demarest het volgende:
Ik ben benieuwd hoe New York d'r in real-life uitziet, het zal ongetwijfeld spectaculair ogen.
Sterker nog, je moet voor de 1e nacht een hotel/verblijfplaats hebben, anders kom je hier niet eens van het vliegveld afquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:18 schreef Demarest het volgende:
Dank voor de info. Ik ben benieuwd hoe New York d'r in real-life uitziet, het zal ongetwijfeld spectaculair ogen. D'r is nog twijfel tussen een all-inclusive, of gewoon een retourvlucht boeken en in NY op de bonnefooi een hotelkamer trachten te boeken.
Je kan vaak ook zoeken op "New York (All Airports)," scheelt soms nog best een hoop.quote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef IV_Xample het volgende:
welk vliegveld is het beste om te landen, want ja je hebt er toch een aantal in en om new york...
en als ik op tickets aan het zoeken ben is het wel handig waar je wilt landen
De Rangers en Knicks spelen in Madison square Garden, Islanders spelen op Long Islandquote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef amaranta het volgende:
Dan gaan wijj denk ik voor een basketbal wedstrijd. Mex (mijn man) houdt daar wel van. Hoewel armican football mmij ook wel bijzonder lijkt.
Ik ben een leek, maar waar spelen ze dan? Welk stadion?)
Tijdens de tour kon ik het prima zien als je helemaal bovenin zat.quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef TripleZ het volgende:
madison square garden is volgens mij wel garant voor een geweldige ambiance. Ik ben alleen een beetje bang dat bij zo'n basketball wedstrijd je er echt bijna niks van kunt zien, die velden zijn zo klein. bij american football ofzo heb je dat minder denkik.
met welke sites is het handigste qua tickets? zijn er verschillen in prijzen enzo qua ticketsites?
Ik vertrek ook de 13e, van Schiphol, met Deltaquote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef amaranta het volgende:
@ Tessie; wijj vliegen de 19de terug. Anders hadden we wel een NYC fokminimeet kunnen houden
@ Puccini, wanneer ga jij dan? Wij gaan de 13de en vliegen vanaf Brussel, ook rechtstreeks.
Ik ga de 21'ste naar Knicks-Boston Celtics (pre-season overigens).en betaalde 90 dollar. En dat was 1 seconde nadat de pre-sale was gestart en kreeg niet plekken onderaan want die zijn altijd gereserveerd maar direct het vak erboven dus wel erg dicht op 't veldquote:
Jep.quote:Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef Puccini het volgende:
[..]
Ik vertrek ook de 13e, van Schiphol, met Delta
Jullie vliegen ook op JFK?
Eh, 5.quote:Op zondag 28 september 2008 22:49 schreef TripleZ het volgende:
bedankt voor de tip!
ik hoop trouwens voor je dat je niet op 3november naar het stadion gaat, want dan is er geen basketball![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |