SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Nederlands ook wel modulatie genoemd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Modulation?
quote:* nair - naar
* nai - nee
* bedakke - pech (hebben) / tegenslag ondervinden
* ailegoar - helemaal
* verom - terug
* allegoar - allemaal
* gemiente - gemeente
* usters - klompen
* bab - opa
* ooitje - oma
* ien - een
* tweij - twee
* vurtien - veertien
* gaal - heel erg
sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:16 schreef Merovingian het volgende:
Je bent echt telkens ongeveer 1 nanoseconde sneller, Tom
Nou zo praten ze écht wel. Bij ons werken ze ook én ik heb 5 jaar in Edam gewerkt dus dit klopt wel heur. tomtomaat +1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:20 schreef tomtomaat het volgende:
volendams?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Door welke ontdekking is Richard Buckminster Fuller bekend geworden?
Nope, trouwens. Zijn ontdekking is naar hem genoemdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:32 schreef slaveloos het volgende:
nylon?
quote:
quote:
Canberra is de hoofdstad en de regeringszetel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef tomtomaat het volgende:
Australie?
Brasilia is beiden in Brazilie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef slaveloos het volgende:
brazilie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik nog niet terug ben gewoon doorspelen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Die in elk geval zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef tomtomaat het volgende:
Bolivia dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |