'65 ook goed? Jammer van het achteraf dakkie....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil helemaal geen Audi!!
Ik wil een Ford Mustang uit '67 met open dak.Een rooie nog wel!!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
'65 ook goed? Jammer van het achteraf dakkie....
Klik
Zorg eerst maar dat je een baan hebt en tot die tijd mag je fappen op images.google.comquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil helemaal geen Audi!!
Ik wil een Ford Mustang uit '67 met open dak.Een rooie nog wel!!
Pardon?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:22 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je een baan hebt en tot die tijd mag je fappen op images.google.com
Daar heb je het al, waarom maak je niet een keer een proefrit in een BMW? Ik weet zeker dat je het wel kan waarderen als je ook een tijd Mercedes heb gereden. BMW is wel wat sportiever afgeveerd maar de nieuwe series's zijn allemaal relatief zuinig en beschikken toch over aardig wat pk's. Ze zijn al jaren lang de grote winnaar als het aankomt op motoren daar loopt BMW gewoon voorop. Een BMW en Mercedes zijn idd duur, je betaald voor het merk maar natuurlijk ook voor de extra service.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles met een duur merk ook goed is
Jarenlang in een Mercedes E gereden dude.En een benz schijnt nog beter te zijn dan BMW.
Maar een Peugeot 307 rijdt een stuk fijner.
ZORG EERST MAAR DAT JE EEN BAAN HEBT EN TOT DIE TIJD MAG JE FAPPEN OP IMAGES.GOOGLE.COMquote:
en jij geeft typische arrogante oomhooggevallen slob reacties,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kamper nog wel, denk dat ik meer in mijn leven heb bereikt dan jij ooit zult. Dit zijn typisch van die reacties van scooternoobys die 1 keer een gratis proefles hebben gehad bij de lokale rijschool in het dorp.
Gelukkig wel ja, blij dat je het spotquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
en jij geeft typische arrogante oomhooggevallen slob reacties,
"ik heb meer in mijn leven bereikt dan jij ooit zult"
omg
heeft ook echt toegevoegde waarde voor de discussie he
no problem m8 ^^quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, blij dat je het spot![]()
Als ik voor kamperT wordt uitgemaakt reageer ik graag![]()
Kisses
Ik hoor onderandere van BMW eigenaren dat het helemaal niet zo goed gestelt is met de kwaliteit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
iedereen kan lullen wattie wil,
maar van allerdaagse auto's heeft bmw de allerbeste kwaliteit, vlak daaronder gevolgt door audi en mercedes,
ja die nieuwe opels en franse wagens rijden best relaxt enzo,
maar kwaliteit is toch gewoon minder,
zoals ik eerder vermelde ben ik maar een arme student en ik rij dan een bmw 316i uit 89'
en daar mag je best om lachen kan mij niet schelen, maar die van mij is helemaal orgineel, (niet "gepimpt" dus)
en het rijd best top, trekt nog altijd vlot op, je zit redelijk goed, heeft aardig goede wegligging,
en je word niet doof als je een keertje met 160 toert op de snelweg, (top is 190 maar dat zuipt zo:P )
als je het vergelijkt met ouwe franse bakkies die nog lang niet eens zo oud zijn. die rammelen aan alle kanten,
Patat, welke wereld leef jij manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |