abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60611984
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:36 schreef Dleg het volgende:

[..]

Ok, noem minimaal één A1 rijder.
Of makkelijker: stuur mij anders even de specificaties van de A1, vast te vinden op de Audi site.
http://www.autoblog.nl/ar(...)e-impressies-audi-a1
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60612026
A3 uiterlijk is prachtig. Het interieur ook, maar door de lage daklijn kan ik er met mijn Nederlandse hoogte van 1.95m jammer genoeg niet fatsoenlijk inzitten. Maar gelukkig staat hier nog een echte Audi, een Audi 80. En ja, in het wit.
pi_60612048
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:39 schreef memrtn het volgende:
A3 uiterlijk is prachtig. Het interieur ook, maar door de lage daklijn kan ik er met mijn Nederlandse hoogte van 1.95m jammer genoeg niet fatsoenlijk inzitten. Maar gelukkig staat hier nog een echte Audi, een Audi 80. En ja, in het wit.

Oh. Maar dies oud en lelijk.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:42:28 #79
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_60612101
quote:
ben benieuwd hoeveel mensen er al in zo'n impressie rijden
pi_60612238
Probeer de gene die hem in dit filmpje neer heeft gezet te bereiken

http://www.rtl.nl/(/autom(...)8/10/audia1tokio.xml
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:54:48 #81
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_60612426
ik stel voor 'm gedwongen te repatrieren met het eerstvolgende vliegtuig
pi_60612588
re·pa·tri·ë·ren1 (onovergankelijk werkwoord; repatrieerde, is gerepatrieerd; repatriant, repatriatie/repatriëring)
1 naar zijn vaderland terugkeren
re·pa·tri·ë·ren2 (overgankelijk werkwoord; repatrieerde, heeft gerepatrieerd)
1 naar zijn vaderland terugbrengen

Lang leve vandale
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:07:35 #83
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_60612747
ik ben blij dat je je mede audi fan misteriks terechtwijst
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:14:15 #84
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_60612939
Valt me altijd op dat mensen reageren op automerken zoals kut Audii of Kut turken BMW. Maar dat ze nooit is komen met degelijke argumenten zoals de wegligging, garantie voorwaarden, extra opties. Bedoel fijn voor je als je Nissan leuker vind maar ga dan niet bleren over Duitse degelijkheid die hoogstwaarschijnelijk ook nog is buiten je budget valt
pi_60613018
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Valt me altijd op dat mensen reageren op automerken zoals kut Audii of Kut turken BMW. Maar dat ze nooit is komen met degelijke argumenten zoals de wegligging, garantie voorwaarden, extra opties. Bedoel fijn voor je als je Nissan leuker vind maar ga dan niet bleren over Duitse degelijkheid die hoogstwaarschijnelijk ook nog is buiten je budget valt
Door alleen naar je username te kijken weet ik dat ik hier niet eens op in hoef te gaan
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:19:27 #86
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60613103
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Mijn Audi kwam met maar twee jaar garantie geloof ik. Tenminste, volgens de papieren, nieuw zijn ze te duur voor me.( ) Maar toch, eind jaren '90 kreeg je bij Toyota oid ook al drie jaar dacht ik zo.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:25:30 #87
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_60613290
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Door alleen naar je username te kijken weet ik dat ik hier niet eens op in hoef te gaan
Jonge je weet toch, Ik blaas hem hard door Zuid-Oost in me BMW 316 Coupe (100PK!!!) uit 1992

Opties:
7 cassete wisselaar (harman&Kardon)
Dobbelsteentjes (voor die geile wijfen ja toch)
Stuurbekrachting (hoef je niet een RSI te draaien aan dat stuur)
ABS (gaat je helpen gozer bij remmen)
lexus achterlichten (Achterlichten van een Lexus)
Aftermarket Xenon (iedere tegenligger zit echt met van die dichtgeknepen oogjes te kijken..pure afgunst denk)
Remus achteruitlaat (lijkt het net alsof je zo motorsport BMW hebt)

Zo reactie verwacht je toch?

nee maar effe seriues wat is er mis met Audi BMW of Mercedes kan me voorstellen dat je mischien mindere ervaringen hebt gehad met die merken maar inhoudelijk hoor je daar hier weinig van. En dat er turken in zo afgeragde BMW rijden of van die drugsdealers die 6 maanden in een nieuwe Mercedes rijden alvorens hij bij Domeinen minfin staat tsja.

Bedoel wat voor types rijden er nou rond in een Ferrari? of een Honda (denk aan een Civic) of VW (Golf)
Heb je daarom een hekel aan een bepaald merk?
pi_60613344
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:25 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

hoop gelul

Ik lees het niet, echt niet.. hoop dat ik die mening deel
pi_60613512
en wat voor auto heeft TS zelf?
pi_60613811
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef SimtekF1 het volgende:
en wat voor auto heeft TS zelf?
Een Opel
Cool story, Hansel.
pi_60613831
In Audi’s rijden voor het overgrote deel van zulke hiptrendy yuppen die denken dat ze vooruitstrevend zijn.

Mhoehahahahahaahahaha, wat een inhoudsloze mensen zijn dat.

Stuk voor stuk, inclusief mijn pa (ja, ook Audi-rijder).

Wat niet wegneemt dat Audi best leuke wagens maakt, weliswaar niet allemaal, alleen met die rij witte LED’s een gadget invoert dat dus af fabriek al onder sjonnie-tuning valt.

Niet voor niets noemen ze de A3 Sportback hier “A3 Schrottback”.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:07:55 #92
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60614351
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Een Opel
Leg eens uit wat hier mis aan is? Of ben jij zo'n GeenStijl meeloper? Mijn ouders rijden in een opel, maar wij wonen wel in een huis van meer dan 8 ton.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60614456
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Leg eens uit wat hier mis aan is? Of ben jij zo'n GeenStijl meeloper? Mijn ouders rijden in een opel, maar wij wonen wel in een huis van meer dan 8 ton.
Zo ben jij even stoer met al je pappies geld

Opels zijn gewoon lelijk en de waarde van het huis van jouw ouders verandert daar niks aan.

PS: ik kom niet op geenstijl.
PPS: geld heeft er helemaal niks mee te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door wikwakka2 op 07-08-2008 00:30:35 ]
Cool story, Hansel.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:16:00 #94
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60614489
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zo ben jij even stoer met al je pappies geld

Opels zijn gewoon lelijk en de waarde van het huis van jouw ouders verandert daar niks aan.
Geenstijl dus. Geen fatsoenlijke argumenten aan kunnen voeren, maar wel aan je standpunten vast blijven houden.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:17:26 #95
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_60614523
autorel-topics

echte mannen rijden btw gewoon een dikke bmw en/of audi.

en nee, ik ben geen echte man
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_60614582
Ja autoreltopics lijken een beetje op bierreltopics
Cool story, Hansel.
pi_60614718
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:16 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Geenstijl dus. Geen fatsoenlijke argumenten aan kunnen voeren, maar wel aan je standpunten vast blijven houden.
Met een Opel kom je gewoon veilig en betrouwbaar van A naar B. Niet meer of minder dan dat, maar echt rijplezier of een premiumomgeving zul je met een Opel niet hebben. Daarvoor betaal je per km. dan uiteindelijk ook minder geld.
pi_60614740
Trouwens, wie heeft het hier in de wereld geholpen dak een hekel heb aan audi (oja, me op ) nja het is dan niet zozeer audi, maar meer het A3 verhaal.

En trouwens geweldig dat jou vader/moeder zich lam heeft gewerkt zodat jij in een hotel van 800k mag slapen. Jij verdient een beker Alleen jammer dat je zelf zo kansloos bent, ja met geld is niet alles te bereiken, daar zullen je ouders nu ook wel achter zijn.

donderdag 7 augustus 2008 @ 00:28:27 #99
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60614769
Niks mis met Opel hoor. Een 1.8 astra type G is een prima auto om mee te riijden en qua uiterlijk PRACHTIG.
Volop rijplezier en comfort.
Audi is leuk als je voor weinig geld, toch een auto met 'status' wil
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:31:12 #100
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60614816
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef DeHangui het volgende:
blabla
?
ik vroeg me alleen af wat er mis was met een opel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')