http://www.autoblog.nl/ar(...)e-impressies-audi-a1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:36 schreef Dleg het volgende:
[..]
Ok, noem minimaal één A1 rijder.
Of makkelijker: stuur mij anders even de specificaties van de A1, vast te vinden op de Audi site.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:39 schreef memrtn het volgende:
A3 uiterlijk is prachtig. Het interieur ook, maar door de lage daklijn kan ik er met mijn Nederlandse hoogte van 1.95m jammer genoeg niet fatsoenlijk inzitten. Maar gelukkig staat hier nog een echte Audi, een Audi 80. En ja, in het wit.
ben benieuwd hoeveel mensen er al in zo'n impressie rijdenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)e-impressies-audi-a1
Door alleen naar je username te kijken weet ik dat ik hier niet eens op in hoef te gaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Valt me altijd op dat mensen reageren op automerken zoals kut Audii of Kut turken BMW. Maar dat ze nooit is komen met degelijke argumenten zoals de wegligging, garantie voorwaarden, extra opties. Bedoel fijn voor je als je Nissan leuker vind maar ga dan niet bleren over Duitse degelijkheid die hoogstwaarschijnelijk ook nog is buiten je budget valt
Mijn Audi kwam met maar twee jaar garantie geloof ik. Tenminste, volgens de papieren, nieuw zijn ze te duur voor me.(quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Valt me altijd op dat mensen reageren op automerken zoals kut Audii of Kut turken BMW. Maar dat ze nooit is komen met degelijke argumenten zoals de wegligging, garantie voorwaarden, extra opties. Bedoel fijn voor je als je Nissan leuker vind maar ga dan niet bleren over Duitse degelijkheid die hoogstwaarschijnelijk ook nog is buiten je budget valt
Jonge je weet toch, Ik blaas hem hard door Zuid-Oost in me BMW 316 Coupe (100PK!!!) uit 1992quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Door alleen naar je username te kijken weet ik dat ik hier niet eens op in hoef te gaan
Ik lees het niet, echt niet.. hoop dat ik die mening deelquote:
Leg eens uit wat hier mis aan is? Of ben jij zo'n GeenStijl meeloper? Mijn ouders rijden in een opel, maar wij wonen wel in een huis van meer dan 8 ton.quote:
Zo ben jij even stoer met al je pappies geldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Leg eens uit wat hier mis aan is? Of ben jij zo'n GeenStijl meeloper? Mijn ouders rijden in een opel, maar wij wonen wel in een huis van meer dan 8 ton.
Geenstijl dus. Geen fatsoenlijke argumenten aan kunnen voeren, maar wel aan je standpunten vast blijven houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer met al je pappies geldOpels
zijn gewoon lelijk en de waarde van het huis van jouw ouders verandert daar niks aan.
Met een Opel kom je gewoon veilig en betrouwbaar van A naar B. Niet meer of minder dan dat, maar echt rijplezier of een premiumomgeving zul je met een Opel niet hebben. Daarvoor betaal je per km. dan uiteindelijk ook minder geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:16 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Geenstijl dus. Geen fatsoenlijke argumenten aan kunnen voeren, maar wel aan je standpunten vast blijven houden.
?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef DeHangui het volgende:
blabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |