Denk dat Kerkrade nog eerder hoofdstad wordt dan Arnhemquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef guinesh het volgende:
Laat dat maar onderlopen, wordt Arnhem eindelijk de hoofdstad van NL!!![]()
Tuurlijk ben ik in het buitenland geweest, maar niet gewoont alleenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:05 schreef guinesh het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens, wat zie je dan terug van die belastingen??
Sturen ze weer militären naar Irak en Afganistan. Zakenreisjes van die Balken-elende enzo??
Voor de zorg moet je je bijverzekeren, want jouw belastinggeld vergoed alleen maar een deel als er iets gebeurd. Onder zorg verstaa ik ook tandarts, doktor enzo...
Sorry, maar ik he echt het gevoel dat je nog nooit naar het buitenland bent geweest. NL is (was) best een goed land om in te wonen, zeer liberaal, maar daar houdt het ook mee op.
Hier moet Popolon op reagerenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef Convergence het volgende:
Ik vraag me wel af wat er met al dat belastingsgeld gebeurt, eerst dacht ik dat is nodig voor uitkeringen enzo, maar in de US krijg je ook gewoon Unemployment, and kun je je laten zorgverzekeren, en daar is de BTW maar zon 6%, en inkomstenbelasting een stuk lager.
Mijn Amerikaanse familie was geschoqueert van het feit dat hier de BTW 19% en de inkomstenbelasting 40% was.
Vergeet de 20 miljard aan ontwikkelingshulp niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hier moet Popolon op reageren
Maar in Nederland betalen ze er zo'n beetje alles van hé. Wegen, ziekenhuizen, scholen, premies, verzekeringen etc.
Hoe moet het dan?quote:
Dan heb ik liever dat ik zelf mag bepalen of en hoeveel ik geef aan ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vergeet de 20 miljard aan ontwikkelingshulp niet!
Dat zijn toch verkapte investeringen in Nederlandse bedrijven.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Of Ruslandquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens naar Groot Britanië dan zie je het verschil met hier.
JE bedoelt dat wat gisteren op tv was? Philips blijkt het bedrijf te zijn dat het meeste afgedankte wit- en bruingoed in Afrika dumpt...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zijn toch verkapte investeringen in Nederlandse bedrijven.
So? Die negertjes zijn handig genoeg om van twee ouwe koelkasten er eentje te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
JE bedoelt dat wat gisteren op tv was? Philips blijkt het bedrijf te zijn dat het meeste afgedankte wit- en bruingoed in Afrika dumpt...
Waarom is dat precies?quote:
Net een maand in Indonesie geweest bij men familie. Ze hebben een grote bak met water met een teiltje. Daar pak je water uit om je te douchen, je kont af te vegen, je tandenborstel nat te maken, en om de toilet door te spoelen als voorbeeld alleen al. Ze leven van 1 euro per dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Laertes het volgende:
Inderdaad, mensen die janken over nederland moeten voor de gein ff een jaartje emigreren naar een willekeurig arm deel van een willekeurig derde wereldland
In Kerkrade spreken ze niet eens Nederlandsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk dat Kerkrade nog eerder hoofdstad wordt dan Arnhem
jif 3quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Omdat jij de enige fokker bent die ik ken die in Amerika woont en ik niet zou weten hoe in het Amerika geregelt is.quote:
Hier nog een pro-usaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat jij de enige fokker bent die ik ken die in Amerika woont en ik niet zou weten hoe in het Amerika geregelt is.
Dat is niet weinig, NEDERLANDquote:51% belasting over schijf 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |