offi is het wesp, snap je het nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
zwartgeel gestreept vliegen beestje dat venijnig kan steken is wel erg lang om te zeggen toch ?
Is het heel erg dat ik pas na deze zin in de gaten had waar TS het over had?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:57 schreef rompompom het volgende:
Wepsen en ruspen hebben ook een bisp.
En zo maakt SuperwormJim van een kansloos topic ineens een kwaliteitstopic!quote:
Volgens mij hebben ze het koud, wel lekker, dan dan weer welquote:
Ja, net zoals têh intarwarbz.quote:
bepaalde posts hebben anders best kwaliteitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef Homdeck het volgende:
hier kan trouwens wel een slotje op wegens kut-OP
Mag ik mij vereerd voelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
bepaalde posts hebben anders best kwaliteit
quote:
Ik postte ook een heel leuk plaatjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan degene die dat plaatje postte.
Zodra er moedermelk uitkomt, zien ze er ineens heel anders uit hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
nice![]()
Ik krijg opeens zin om moedermelk te drinken![]()
MIESJIEBIESJIE!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:24 schreef pisnicht het volgende:
Mijn tante zei ooit eens gemeend "mitsubsidie" terwijl ze "mitsubishi" bedoelde
ik zeg gewoon Mitsu... en krijg ik een blauw driehoekje in mn handen gedruktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:24 schreef pisnicht het volgende:
Mijn tante zei ooit eens gemeend "mitsubsidie" terwijl ze "mitsubishi" bedoelde
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:57 schreef Lyzio het volgende:
Wepsen, Hersft, Pliesie, Spiegoloog enz. enz.
[ afbeelding ]
die is ook leuk iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef rompompom het volgende:
"Pinantie".
Een 4 letterig woord?quote:
Wesp in het tokkiesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:14 schreef Second1 het volgende:
Wat is een weps?
Spuit elfquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn schoonzus uiit weeps zegt ook altijd weps
Jeetje, wat fantastisch dat jij dat geweldige grapje als eerste maakte! We zullen je alle credits geven hoor....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef mirelia het volgende:
[..]
Spuit elf
dat schreef ik 15 reacties geleden ook al
Nee, ik zeg altijd hoerquote:
Spuit elf, twaalf al was het spuit zevenenhonderdachtendertig. Het is toch een kutgrapquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef mirelia het volgende:
[..]
Spuit elf
dat schreef ik 15 reacties geleden ook al
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wokkels zijn ook inderdaad overspelige twisted tering hoeren, maar kettle...!
Ik vind wesp ook een slecht woordquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef thefunny het volgende:
Ik snap zowiezo [..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |