abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60603702
Ja ik weet dat het weer zo'n maandelijks kenkerwijventopic wordt Het is ook nooit goed hé? Toevallig heb ik er gewoon vandaag weer een hekel aan.. en ze zijn af en toe gewoon niet te snappen..

Anyways, jullie zijn natuurlijk benieuwd naar wat er speelt, want wie is er niet benieuwd naar sappige verhaaltjes..

Het begon allemaal een paar weken geleden...

Mijn collega (tevens m'n ex) vroeg me mee of ik na het werk misschien met een aantal vriendinnen van haar van de "rotary" club wilde gaan "terrassen", normaal niet echt veel zin om alleen maar tussen de dames te zitten. Want meestal krijg je toch van die stomme kringgesprekjes.. Het was voor het eerst sinds lange tijd weer eens terrasweer, dus ik dacht ach waarom niet, ik ga voor de verandering wel eens mee. Het kan misschien nog wel gezellig worden..

Het weer was erg lekker 's avonds, jammer van de ouwe bollen Blues muziek die gedraaid werd, maar goed dat kon de avond niet verpesten dacht ik.

Enfin, ik samen met m'n collega naar het terras om haar "dinnetjes" te ontmoeten van de "rotary" club. Ik spotte daartussen ineens een toch wel erg appetijtelijke deerne.. genaamd W. Hele avond wat mee gekletst, paar rosé'tjes verder werd er gezellig stiekem wat onder de tafel gefrummeld, in ieder geval zodat haar vriendinnetjes en m'n collega er niet te veel erg in kregen.

Ik wilde het eigenlijk nog gezellig met z'n tweetjes maken, maar gentleman als ik ben, heb ik het maar los gelaten omdat ze bij een van die vriendinnen bleef logeren
Uiteindelijk ben ik dus die avond met blauwe ballen in m'n eentje naar huis gegaan..

Week later, was ik bij een conference ergens in NH en je raadt het al, ik kwam weer diezelfde deerne toevalligerwijs weer tegen, toen was het weer gezellig en uiteindelijk ben ik met 'r naar het hotel gegaan, waar we op kosten van haar baas verbleven. Van het één kwam het ander en enfin je weet wel waar het heen gaat..

Goed, hâske leuke avond gehad en eigenlijk was dit gewoon voortbestemd , dus toen hebben we onze nummers uitgewisseld..

Week of 2 zijn weer verstreken, alleen vanwege tijdgebrek even niks weten te doen daarmee, wilde haar nog wel bellen, maar kwam er even niet van..

Deze week echter, kwam m'n collega erachter. En ze vertelde me dat ze gesproken had met W. over onze bewuste avond. En waarom ik het haar niet eerder verteld had en haar nog niet teruggebeld had.. met een briesende stem

Ik had zoiets van uhm, ten eerste gaat het je niks aan.. En tweede beslis ik toch zelf wat ik doe..

Toen begon ze te vertellen, dat het meisje W. eigenlijk net uit een langdurige relatie kwam met allerlei misstanden en dat ze heel gevoelig was op dit moment. Vervolgens kreeg ik een preek dat ik haar niet zo kon behandelen en dat ze hier eigenlijk niet aan toe is. Omdat het emotioneel slecht voor d'r zou zijn en instabiliteit zou veroorzaken

Vervolgens trok ze weer oude koeien uit de sloot over dingen ik vroeger zogenaamd met haar heb gedaan/meegemaakt. Hielp me fijn herinneren waarom ik het ook alweer met haar had uitgemaakt

En het bleef maar bij blablablajajadajadagezeur

Ik had alleen zoiets van waar maak je je druk om
Als ik weer eens tijd vrij kan maken dan bel ik 'r weer eens op
En ik had zoiets van ik vertel je nog niks omdat het allemaal maar recent gebeurd is en er niet zo'n grote heisa over wil maken. Het is niet alsof ik die ene meid niet leuk vindt/vond.

(Als nu blijkt dat het zo'n borderline-geval is, dan weet ik nog niet wat ik er mee doe )

Nou m'n collega, was not amused over m'n reactie en ging W. informeren erover... vervolgens was het klootzak, profiteur, etc enfin, heel het lijstje godlasteringsverbiedende lijstje...

enfin, nu komt het erop neer dat ik dus 2 woest briesende vrouwen in m'n nek heb zitten, terwijl ik me eigenlijk van geen kwaad bewust ben..

Alleen maar omdat ik eventjes wat langer niet van me heb laten horen...

Hormoniale Kenkerwijven..

Overigens is de "rotary" club fictief in dit verhaal

Typfouten gewijzigd voor de mierenneukers..

[ Bericht 0% gewijzigd door LadiesMan217 op 06-08-2008 17:29:02 ]
pi_60603737
teveel tekst. samenvatting?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_60603768
Afin -> enfin
Collegae is meervoud, jij moet dus gewoon collega hebben.

Oh en je kan er niet mee omgaan.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:47:58 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60603780
Als je het woord collegae niet begrijpt, gebruik het dan gewoon niet.

Oh, te laat
pi_60603794
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef Homdeck het volgende:
TS kan niet met vrouwen omgaan.
Burning bridges gives you so much more
pi_60603810
veel te lange OP
geen samenvatting

m.a.w. je hebt het gewoon verdiend
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:50:03 #7
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60603834
You weren't such a gentleman after all then.

Geen tijd kunnen vrij maken om te bellen Als je 's avonds dan thuis komt van je werk heb je ook geen 10 minuutjes om met je aidsharses een nummer op je paupertelefoon in te drukken?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:50:08 #8
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60603839
Collega = enkelvoud
Colegae = meervoud

spuit 11
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_60603849
Onterecht tof doen met kennis van Latijn.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:51:46 #10
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60603880
Je username zegt overigens ook al genoeg over je totaal misplaatste zelfkennis Ik vind jou bij deze erg kansloos en ben van mening dat je jezelf nog gelukkig mag prijzen om een labiel vrouwmens gevonden te hebben die het bed met je wilde delen.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:53:15 #11
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60603920
Gewoon allebei in de reet neuken.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60603934
Maar je hebt wel seks gehad
pi_60603961
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:47 schreef Insomaniac het volgende:
Afin -> enfin
Collegae is meervoud, jij moet dus gewoon collega hebben.

Oh en je kan er niet mee omgaan.
Je mist de essentie van het verhaal, mop
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:55:11 #14
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_60603966
Wat is triester? Dat je username 'LadiesMan' is? Of dat er je al 217 users voor gingen?

Iemand trouwens die tekst gelezen? Hij kreeg hem niet omhoog zeker? Ging het daar over?
pi_60603980
TS is onverstandig bezig. Als hij het goed had gespeeld had hij een trio gehad ipv blauwe ballen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_60604011
Mensen moeten eens Ladiesman217 in google leren typen...
pi_60604052
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:59:29 #18
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60604068
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:55 schreef Poppetjuh het volgende:
Wat is triester? Dat je username 'LadiesMan' is? Of dat er je al 217 users voor gingen?

Iemand trouwens die tekst gelezen? Hij kreeg hem niet omhoog zeker? Ging het daar over?
Dat wordt in het verhaal niet geheel duidelijk, en TS zal het vast stellig ontkennen. Toch deel ik jouw vraagstuk.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:00:42 #19
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60604095
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef Homdeck het volgende:
TS neukt vriendin van collega/ex. Laat lang niets van zich horen. --> ex is boos, neukertje ook.
TS huilt
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:01:27 #20
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60604113
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:00 schreef bioloogje het volgende:

[..]

TS neukt vriendin van collega/ex. Laat lang niets van zich horen. --> ex is boos, neukertje ook.
TS huilt
TS heeft ogenschijnlijk ook nog erectie-problemen.
- james 'jimmy' dean
pi_60604121
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:51 schreef Lyzio het volgende:
Je username zegt overigens ook al genoeg over je totaal misplaatste zelfkennis Ik vind jou bij deze erg kansloos en ben van mening dat je jezelf nog gelukkig mag prijzen om een labiel vrouwmens gevonden te hebben die het bed met je wilde delen.
Dat jij een gebrek aan aandacht van vrouwen hebt of überhaupt al mee in bed krijgt, hoef je niet op mij te reflecteren..
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:04:20 #22
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60604170
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:01 schreef LadiesMan217 het volgende:

[..]

Dat jij een gebrek aan aandacht van vrouwen hebt of überhaupt al mee in bed krijgt, hoef je niet op mij te reflecteren..
Je OP + username reflecteert genoeg over jezelf beste vriend Nu moet je niet proberen goedkoop uit de hoek te komen want je faalt jammerlijk.
- james 'jimmy' dean
pi_60604224
Wat zeik je nou Je bent je rotzooi toch kwijt, en daar gaat het om

DOEI
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60604299
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:04 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Je OP + username reflecteert genoeg over jezelf beste vriend Nu moet je niet proberen goedkoop uit de hoek te komen want je faalt jammerlijk.
Wie is hier nou goedkoop met z'n opmerkingen, lees die van jezelf nog eens door

Ondankbare hond, je mag me dankbaar zijn voor m'n verhaal, heb je je enigzins wat vermaakt. Kun je tenminste nog lachen om iemand anders dan je eigen zielige computerleventje..

En tevens mis je weer de essentie, het gaat niet over hoeveel ik vrouwen in bed kan krijgen, dat is totaal niet het punt. Het gaat om het jammerlijke overdreven emotionele gejank af en toe van vrouwen, dat "normale" mensen weleens meemaken...

Je kan wel overal ja en amen en zeggen dat je fout bent, maar uiteindelijk bereik je daar ook niks mee...

Op dit moment laat ik ze liever even met rust, want ze ontploffen nu vast om het minst of geringste wat ik zeg..
pi_60604361
Gebruik dan gewoon kanker ipv kenker, kenker is helemaal sadness.

Leuke OP trouwens. Inderdaad altijd gezeik met dat soort wijven, zeker als ze elkaar kennen. Zo had ik een keer met een meid gezoend voor de ogen van mn ex (ik was dronken ) 2 weken later zijn die 2 opeens de beste vriendinnen en kunnen ze lekker roddelen over mij !
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')