Ja ik weet dat het weer zo'n maandelijks kenkerwijventopic wordt Het is ook nooit goed hé? Toevallig heb ik er gewoon vandaag weer een hekel aan.. en ze zijn af en toe gewoon niet te snappen..

Anyways, jullie zijn natuurlijk benieuwd naar wat er speelt, want wie is er niet benieuwd naar sappige verhaaltjes..

Het begon allemaal een paar weken geleden...
Mijn collega (tevens m'n ex) vroeg me mee of ik na het werk misschien met een aantal vriendinnen van haar van de "rotary" club wilde gaan "terrassen", normaal niet echt veel zin om alleen maar tussen de dames te zitten. Want meestal krijg je toch van die stomme kringgesprekjes..

Het was voor het eerst sinds lange tijd weer eens terrasweer, dus ik dacht ach waarom niet, ik ga voor de verandering wel eens mee. Het kan misschien nog wel gezellig worden..
Het weer was erg lekker 's avonds, jammer van de ouwe bollen Blues muziek die gedraaid werd, maar goed dat kon de avond niet verpesten dacht ik.
Enfin, ik samen met m'n collega naar het terras om haar "dinnetjes" te ontmoeten van de "rotary" club. Ik spotte daartussen ineens een toch wel erg appetijtelijke deerne.. genaamd W.

Hele avond wat mee gekletst, paar rosé'tjes verder werd er gezellig stiekem wat onder de tafel gefrummeld, in ieder geval zodat haar vriendinnetjes en m'n collega er niet te veel erg in kregen.
Ik wilde het eigenlijk nog gezellig met z'n tweetjes maken, maar gentleman als ik ben, heb ik het maar los gelaten omdat ze bij een van die vriendinnen bleef logeren

Uiteindelijk ben ik dus die avond met blauwe ballen in m'n eentje naar huis gegaan..
Week later, was ik bij een conference ergens in NH en je raadt het al, ik kwam weer diezelfde deerne toevalligerwijs weer tegen, toen was het weer gezellig en uiteindelijk ben ik met 'r naar het hotel gegaan, waar we op kosten van haar baas verbleven. Van het één kwam het ander en enfin je weet wel waar het heen gaat..

Goed, hâske leuke avond gehad en eigenlijk was dit gewoon voortbestemd

, dus toen hebben we onze nummers uitgewisseld..
Week of 2 zijn weer verstreken, alleen vanwege tijdgebrek even niks weten te doen daarmee, wilde haar nog wel bellen, maar kwam er even niet van..
Deze week echter, kwam m'n collega erachter. En ze vertelde me dat ze gesproken had met W. over onze bewuste avond. En waarom ik het haar niet eerder verteld had en haar nog niet teruggebeld had.. met een briesende stem

Ik had zoiets van uhm, ten eerste gaat het je niks aan..

En tweede beslis ik toch zelf wat ik doe..

Toen begon ze te vertellen, dat het meisje W. eigenlijk net uit een langdurige relatie kwam met allerlei misstanden en dat ze heel gevoelig was op dit moment. Vervolgens kreeg ik een preek dat ik haar niet zo kon behandelen en dat ze hier eigenlijk niet aan toe is. Omdat het emotioneel slecht voor d'r zou zijn en instabiliteit zou veroorzaken

Vervolgens trok ze weer oude koeien uit de sloot over dingen ik vroeger zogenaamd met haar heb gedaan/meegemaakt. Hielp me fijn herinneren waarom ik het ook alweer met haar had uitgemaakt

En het bleef maar bij blablablajajadajadagezeur
Ik had alleen zoiets van waar maak je je druk om

Als ik weer eens tijd vrij kan maken dan bel ik 'r weer eens op
En ik had zoiets van ik vertel je nog niks omdat het allemaal maar recent gebeurd is en er niet zo'n grote heisa over wil maken. Het is niet alsof ik die ene meid niet leuk vindt/vond.
(Als nu blijkt dat het zo'n borderline-geval is, dan weet ik nog niet wat ik er mee doe

)
Nou m'n collega, was not amused over m'n reactie en ging W. informeren erover... vervolgens was het klootzak, profiteur, etc enfin, heel het lijstje godlasteringsverbiedende lijstje...
enfin, nu komt het erop neer dat ik dus 2 woest briesende vrouwen in m'n nek heb zitten, terwijl ik me eigenlijk van geen kwaad bewust ben..

Alleen maar omdat ik eventjes wat langer niet van me heb laten horen...
Hormoniale Kenkerwijven..
Overigens is de "rotary" club fictief in dit verhaalTypfouten gewijzigd voor de mierenneukers..
[ Bericht 0% gewijzigd door LadiesMan217 op 06-08-2008 17:29:02 ]