Ik zeg toch, ik was daar VROEGERquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef zovty het volgende:
Je lijkt me zelf een KLB baggeraar dus wat je in ONZ te zoeken hebt begrijp ik niet helemaal. Onterechte klacht.
http://www.onzrestaurant.nl/quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:40 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is ONZ?
Enige leuke aan ONZ zijn topics die vanuit KLB over de schutting worden gegooid.quote:
Zo is het maar netquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
KLB is dan ook veel leuker dan ONZ
Ik heb een tijd geleden een topic geopend over wat leuker was: KLB of ONZ
na 10-0 werd de poll verwijderd en het topic op slot gegooid
Geen dankquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Enige leuke aan ONZ zijn topics die vanuit KLB over de schutting worden gegooid.
Eens. Let's brainstormquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef B.E.D het volgende:
Ik wil hier even wacke shit droppen, jeweets. Ik vind namelijk dat jullie G's geen tantoe lauwe topics meer maken, swa. Dus stop met het smoken van die wiedie, paas die jonko's door en stop met sma'tjes ballen, aight? Er moeten weer tantoe spange topics komen, jewaitz, anders nak ik je met m'n patta's op je leipe balla-flava'. Aan de slag, homeboys!
Tot dusver mijn poging om de "jeugd van tegenwoordig" aan te zetten om betere topics te produceren. Dit teneinde de grote getalen baggertopics van heden ten dage te verminderen en de kwaliteit van ONZ te verbeteren.
Link.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
ik heb in ieder geval gestemdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Stelling: KLB is grappig dan ONZ
Is weinig meer van te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |