Alstublieftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Helemaal niet, mafkees. Je hoeft mij niet te vermaken. Maar ik verwacht wel dat je mij met respect behandelt. Doe je dat niet, dan is dat jouw keuze, ik lig er niet wakker van, maar verwacht dan niet dat ik je nog serieus neem. Je vertoont het klassieke gedrag van een verongelijkt kind. Je krijgt je zin niet en je begint te huilen of met modder te gooien.
En verschuil je alsjeblieft niet achter Fok! ("zo werkt dat hier nu eenmaal"), want als je niet serieus bezig bent heb ik liever dat je dat direct zegt, want dan verdoe ik mijn tijd niet aan je.
[..]
Ter informatie: ik was al in dat topic actief ver voordat jij die bewuste post had geplaatst waar alles mee begonnen is.
[..]
Hmmm, waarover zal ik eens een topic openen? Over volwassenen die als verongelijkte kinderen reageren wanneer dingen niet gaan zoals ze willen?
Dat vind de dienstdoende MOD vast niet goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Rot op naar WFL.
Beetje sneu dan dat hij hem zelf heeft moeten openenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
Hehe je 1e naamtopic papierversnipperaar!
User servus_universitas begreep meer dan een half topic lang de discussie niet, durft dat niet toe te geven en reageert zich nu op mij af in een WFL topic,. Ik stelde dus voor om de rel hier voort te zetten zodat we in WFL on-topic kunnen blijven.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef gateway het volgende:
en waar gaat het over een papierversnipperaar?
*ding* *ding* *ding*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Beetje sneu dan dat hij hem zelf heeft moeten openen.
Jij was te luiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Beetje sneu dan dat hij hem zelf heeft moeten openen.
On-topic blijven? Je weet zelf niet eens wat het topic is of je bent te beroerd om het netjes uit te leggen, zoals het een goede TS betaamd. Ik reageer helemaal niets op jou af, jij begon met op de man spelen, door mij dom te noemen en vervolgens als een hond met de staart tussen de benen te vluchten, omdat je moest hardlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
User servus_universitas begreep meer dan een half topic lang de discussie niet, durft dat niet toe te geven en reageert zich nu op mij af in een WFL topic,. Ik stelde dus voor om de rel hier voort te zetten zodat we in WFL on-topic kunnen blijven.
Vechtuhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef Knekwurst het volgende:
samenvatting?
Jij had behoefte aan een zandbak om lekker in te rellen, die ga ik je niet geven, die mag je zelf neerzetten. In plaats van zand kunnen we ook papiersnippers gebruiken, als dat je voorkeur genietquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:43 schreef Pool het volgende:
Lieve users,
Vergeet niet om de link in de OP aan te klikken. Dan kom je in een topic waarin je de OP aan moet klikken. Pas dan kun je dit topic snappen.
Groetjes,
Papierversnipperaar
=Naamtopichouder=
Je bent ook dom, want je liep de hele tijd naast de discussie terwijl ik 20 x zei dat je verkeerd zat en terug moest lezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:42 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
On-topic blijven? Je weet zelf niet eens wat het topic is of je bent te beroerd om het netjes uit te leggen, zoals het een goede TS betaamd. Ik reageer helemaal niets op jou af, jij begon met op de man spelen, door mij dom te noemen en vervolgens als een hond met de staart tussen de benen te vluchten, omdat je moest hardlopen.
Als ik werkelijk het eigenlijke onderwerp van de discussie heb gemist, waarom heb ik het dan nog zo lang uitgehouden? Dan had ik toch veel duidelijker tegen de lamp moeten lopen, ook tegenover andere users?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent ook dom, want je liep de hele tijd naast de discussie terwijl ik 20 x zei dat je verkeerd zat en terug moest lezen.
Je komt toch nog wel terug hè? Of neem je een 'enkeltje NS'?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En het word nog veel erger want ik ga zo douchen en de stad in.
Even een 'versnipperdagje' opnemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:48 schreef servus_universitas het volgende:
Of neem je een 'enkeltje NS'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |