Oibibio swingde de pan uit man!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan ook versterkend werken he.
het moet natuurlijk geen Ronald Jan Heijn vormen aan gaan nemen..
Ik ben daar niet zo heel enorm extreem mee bezig, eigenlijk te weinig. Maar een paar aandachtspunten heb ik wel om een beetje relaxed in het hier en nu te kunnen vertoeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, deel eens jou interpretatie van het oceanische gevoel met ons.
"JA ... HALLO... PETER? JA HOI JE SPREEKT MET RUUDJE PUNT EN EL.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb tegen jouw ooit verteld dat ik met hem ook msn'de buiten de cos om...
Niet zeggen he !!! Laat anderen het maar raden
Weerpraatje was al geweest, even terugscrollen....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel enorm extreem mee bezig, eigenlijk te weinig. Maar een paar aandachtspunten heb ik wel om een beetje relaxed in het hier en nu te kunnen vertoeven.
1. Heel veel mensen zijn alleen met het hoofd bezig en niet met de rest van het lichaam. Als je ze er op attent maakt dan pas voelen ze die brok in hun keel (mensen schrapen ook regelmatig hun keel, dat is spanning die erop staat), steen op hun maag, verkrampte spieren, etc. Een beetje op je ademhaling letten, de rest van je lichaam voelen en minder in je kop bezig zijn probeer ik wel regelmatig
2. Heel veel mensen zijn met het verleden en/of de toekomst bezig en vergeten het moment van nu, en dat is eigenlijk het enige moment dat telt. Het verleden is immers geweest, de toekomst komt altijd anders. Het is nutteloos om daar veel energie in te stoppen. Ook dat probeer ik wel wat te vermijden.
Voor mij is het oceanisch gevoel simpelweg balans zien te krijgen tussen lichaam én geest in het nu, maar 't blijft vaak een gevecht door externe factoren die je toelaat en toestaat![]()
Tot zover deze verhandeling en nu snel door naar het weerpraatje..
Ik zeg nix..........jullie mogen radenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
"JA ... HALLO... PETER? JA HOI JE SPREEKT MET RUUDJE PUNT EN EL.
SHIT."
+10 voor je neefje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Wilde ik vanavond na een dag niksnutten op mijn werk eindelijk weer eens een lesje poweryoga gaan doen, is de yogaschool dicht. Wat een KUTLEVEN heb ik. En dan belt mijn jongste neefje op: Cc, kom je zwemmen? Nee rotjoch, ik moet m'n tijd verdoen op mijn werk. Zonder werk.
Kun je niet spijbelen vanmiddag en lekker met je neefje meegaan zwemmen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Wilde ik vanavond na een dag niksnutten op mijn werk eindelijk weer eens een lesje poweryoga gaan doen, is de yogaschool dicht. Wat een KUTLEVEN heb ik. En dan belt mijn jongste neefje op: Cc, kom je zwemmen? Nee rotjoch, ik moet m'n tijd verdoen op mijn werk. Zonder werk.
Ga je toch lekker thuis poweryoga doen......quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Hij is verder ook haske lief en ik vind de rol van lievelingstante met het koosnaampje irritante ook wel een leuke. Kan ik ze tenminste weer terug naar hun ouders schoppen als ik wel weer genoeg heb gebreakdance-battled, High School Musical heb gekeken en verhaaltjes voor het slapen gaan heb verzonnen.quote:
Daar mis ik dan weer net de benodigde ruggengraat voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga je toch lekker thuis poweryoga doen......
High School Musicalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is verder ook haske lief en ik vind de rol van lievelingstante met het koosnaampje irritante ook wel een leuke. Kan ik ze tenminste weer terug naar hun ouders schoppen als ik wel weer genoeg heb gebreakdance-battled, High School Musical heb gekeken en verhaaltjes voor het slapen gaan heb verzonnen.
Nee, dat gaat niet. Heb amper nog vrije dagen. Maar het zijn vooral de laatste loodjes: na vrijdag twee weken vrij. En ik weet nu al dat hetgeen dat vandaag niet loskomt qua input, pas morgenmiddag of erger, vrijdagochtend, loskomt. Kan ik me op de valreep nog uit de naad gaan werken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef -Blurk- het volgende:
Kun je niet spijbelen vanmiddag en lekker met je neefje meegaan zwemmen?
Pas maar op, straks gevolgen als in "The devils advocate."quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
Oh leuk, mijn nieuwe contract is binnen.
Tijd om mijn ziel te verkopen aan de hoogste bieder.
Het zal toch niet he?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gevolgen als in "The devils advocate."
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
's goed, morgen, maar dan niet miepen over de nattigheid die er bij hoort, okay?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:31 schreef Dementor het volgende:
Karin maak het eens wat koeler in Rotterdam wil je?
Als het ergens tijdens een gesprek naar zwavel ruikt en het schilderij beweegt, RUN DEMENTOR, RUN!quote:
De daadwerkelijke opdracht is totaal niet spannend, de mogelijkheden wat betreft het opdoen van ervaring en het uitbreiden van mijn netwerk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Lijkt het je ook leuk dat werk?
Oops, die staat twee Sossen trug dacht ik.....'t gaat zoeken wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand de link van de radio uitzending van maandag ?
Alsje muis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand de link van de radio uitzending van maandag ?
Neeeee geen regen !!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
's goed, morgen, maar dan niet miepen over de nattigheid die er bij hoort, okay?![]()
[ afbeelding ]
Huh ? Je hebt een nieuw (werk?)contract maar je gaat jezelf verkopen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje muis.Met dank aan Heidi.
http://dgk.servehttp.com/audio/PPPS040808.mp3
Het is goed toeven in de tuin, ik ga nog maar even genieten, morgen regent het weer.
Wij misschien over praten vrijdag zodat jijbegrijp.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Huh ? Je hebt een nieuw (werk?)contract maar je gaat jezelf verkopen ?
Ikkeniebegrijp.
Ze gaan verdomd snel. Ik had er al een stuk of 3 doorgelezenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oops, die staat twee Sossen trug dacht ik.....'t gaat zoeken worden
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kans op onweer, kun je je ebonieten staaf met rust laten.![]()
Ik ga vrijdag iets heel bijzonders laten horen ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij misschien over praten vrijdag zodat jijbegrijp.
Oeh, zeker luisteren dan!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag iets heel bijzonders laten horen ook![]()
![]()
![]()
(Nee geen briansong, maar iets wat een hoop mensen kennen maar wat
NIEMAND op zijn harddisk heeft staanVanmiddag van de maker zelf
een kopietje gekregenIK HELEMAAL BLIJ ERMEE
)
quote:Ads door Google
Olifanten knuffel shop.
1000 soorten knuffels uit voorraad. Verzending ¤ 4,95 binnen 24 uur
Op motor-forum.nl was ooit een bericht over een gecrashte en overledenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat Google ADS is soms ook bizar!
Ik weet het en ik zeg nietsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb tegen jouw ooit verteld dat ik met hem ook msn'de buiten de cos om...
Niet zeggen he !!! Laat anderen het maar raden
Dus we eten vanavond chinees bij jou ?? *fiets start*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zeg niets![]()
Het was lekker buiten. Terrasje, stad even in, broodjes meegenomen. En in een gigantische Chinese winkel geweest die hier al een hele tijd zit. Waanzinnig gewoon wat ze daar allemaal hebben... van Chinees tot Surinaams tot Japans tot Indiaas. Heb een hele lading zooi gekocht en ga kookboeken kopen!
Ik schreef toch dat ik eerst kookboeken moet kopen... en ik denk dat het dan Indiaas wordt. Ik heb echt ook zulke leuke koekjes en snoepjes en chips gezien, rijen vol, en er waren wel vier schappen met alleen maar van die spulletjes waar je slechts heet water bij hoeft te gieten... kom, hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus we eten vanavond chinees bij jou ?? *fiets start*![]()
instant-noodles ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:38 schreef Disana het volgende:
van die spulletjes waar je slechts heet water bij hoeft te gieten... kom, hoe heet dat ook alweer?
Leg es uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:45 schreef Soury het volgende:
Hahaha genieten die radio.. En nu heb ik nagellak aan mijn oor.
Ik zou wel in een wereld zonder reclame willen leven. Je wordt overal maarquote:
Jij ook bedankt he.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:27 schreef Smash-it het volgende:
Zo, ben ook weer even uitgetuind. Gefeli, D-tor! Met je nieuwe contract (op de foutjes erin na dan)..!
Ik onderbreek je gesrpek ffquote:
Volgens mij helpt die reclame ook helemaal niet. In ieder geval ik neem mij regelmatig voor om product x niet te kopen omdat ik die reclame echt kut vind.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou wel in een wereld zonder reclame willen leven. Je wordt overal maar
doodgegooid met reclame.........
Nah, zolang het aan beide kanten gelijk isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onderbreek je gesrpek ffHad mijn nagels gelakt. En zit op balkon te luisteren naar de radio en ik stop die dopjes in mijn oren.. Oranje lellenbellen
Ja dat! Ik geloofde mijn ogen niet, rij na rij na rij.quote:
Welke? Die aan het zuiderdiep of die achter de Vismarkt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zeg niets![]()
Het was lekker buiten. Terrasje, stad even in, broodjes meegenomen. En in een gigantische Chinese winkel geweest die hier al een hele tijd zit. Waanzinnig gewoon wat ze daar allemaal hebben... van Chinees tot Surinaams tot Japans tot Indiaas. Heb een hele lading zooi gekocht en ga kookboeken kopen!
Ik ben bang van niet nee... Maar ik word er af-en-toe schijtziek van.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
We komen nooit meer van reclame af hoor, met on demand tv kun je dan wel vooruit spoelen maar van product placement kom je nooit af.
Niet dat ik het erg vind, ik moet er altijd wel om lachen als er overal in een serie of film Macs of Priusjes opduiken.
Dus voortaan is het noedels elke dag in Huize DisaanEnDental ?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat! Ik geloofde mijn ogen niet, rij na rij na rij.
En die winkel zit dus maar vijf minuten lopen bij mij vandaan.
Nee, aan de Korreweg, nummer 51. De winkel heet Amazing Oriental en hij is groter dan elke andere Aziatische zaak die ik hier ken. Je moet er echt een keer heen, je weet niet wat je ziet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welke? Die aan het zuiderdiep of die achter de Vismarkt?![]()
Daar ga ik ook regelmatig snuffelen.
![]()
En kruiden kopen, noedels, marinade, cassavechips, gedroogde bami/nasigroenten, bakbananen.....hmm krijg trek zo.
Ik ben er normaal niet zo van maar inderdaad, het was te verleidelijk om niet wat zakjes, kuipjes en bekers mee te nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
Dus voortaan is het noedels elke dag in Huize DisaanEnDental ?!
Okay, thnxquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, aan de Korreweg, nummer 51. De winkel heet Amazing Oriental en hij is groter dan elke andere Aziatische zaak die ik hier ken. Je moet er echt een keer heen, je weet niet wat je ziet.
En is al het vuil weg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
Reclame's zijn voor mij een bron van vermaak. Stomme is dat ik ik vaak niet weet achteraf waar het nou ook al weer voor was???? Vooral de leuke en grappige.
Dus dat schiet in mijn geval het doel voorbij.
Cillit Bang heb ik dan wel weer in huis
Ja ken ik, maar... lang niet zo groot hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, thnx![]()
, ik woon natuurlijk aan de andere kant van de stad, ben jij al wel eens in toko Melati geweest? Die zit aan het zuiderdiep vlak bij pathe, die is ook erg goed.
oeh, hebben ze daar ook koopavond vanavond morgenavond bedoel ik natuurlijk ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ken ik, maar... lang niet zo groot hoor
Dat spul is harstikke duur !!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
Cillit Bang heb ik dan wel weer in huis
Tering goed spul voor mij.. Maar ik ga natuurlijk geen reclame makenquote:
Geen ideequote:
Dat niet. Ze zijn ma t/m za van 9 tot 18 uur open.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh, hebben ze daar ook koopavond vanavond?
Zit naar je uitzending te luisteren.. Leukquote:
Moet een keer lukken dus, nogmaals bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat niet. Ze zijn ma t/m za van 9 tot 18 uur open.
Dat kan helemaal niet. Ik zit hier aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit naar je uitzending te luisteren..
Dierenmoordenaar !!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
* Dementor maakt een kip sandwich meester.
Ja dan moet ik het wel geloven..............................quote:
Kipfilet en runder rookvlees, dan moet je wel heel veel eten hoor.quote:
Dus je eet die kipfilet rauw ?? Ik wist dat vrouwen die dingen in hunquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kipfilet en runder rookvlees, dan moet je wel heel veel eten hoor.
Het is nu echt 3 maanden geleden dat ik zelf vlees in een pan heb bereid.
Still going strong here.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het wel geloven..............................
Zou er een kloon van me radio zitten maken nu ??
Het ligt toch gekookt in de winkel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus je eet die kipfilet rauw ?? Ik wist dat vrouwen die dingen in hun
beha duwen, maar rauw-opeten ??
Oh ja........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis erg vermakelijk.. Jaap net en je mag jezelf best wel op je borst slaan.
Een maandje ? Als je vegetarier wordt heb je de eerste 5 jaar nergens last van.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ligt toch gekookt in de winkel.
Ik zou best wel eens een maandje volledig organic willen gaan.
Oh het gaat me niet om het beteugelen van bepaalde verlangens hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een maandje ? Als je vegetarier wordt heb je de eerste 5 jaar nergens last van.
Pas DAN begin je weer te verlangen naar vlees en vis
quote:
Klopt precies. Ik ben ongeveer 5 jaar vegetarisch geweest en toen rook ik gehaktballen van mijn moeder en kon het niet meer weerstaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een maandje ? Als je vegetarier wordt heb je de eerste 5 jaar nergens last van.
Pas DAN begin je weer te verlangen naar vlees en vis
Ik heb dat ook. De eerste 5 jaar NERGENS naar verlangd, en ineens na 5 jaar begonnenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt precies. Ik ben ongeveer 5 jaar vegetarisch geweest en toen rook ik gehaktballen van mijn moeder en kon het niet meer weerstaan.
Twas foutquote:
Hihi.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. De eerste 5 jaar NERGENS naar verlangd, en ineens na 5 jaar begonnen
de hemaworsten door mijn gedachten te rennen![]()
Vind mezelf nog steeds zwak. Nu eet ik alleen nog biologisch vlees en vis en nog knaagt het.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. De eerste 5 jaar NERGENS naar verlangd, en ineens na 5 jaar begonnen
de hemaworsten door mijn gedachten te rennen![]()
B12 en omega 3 vetzuren zijn nooit weg natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind mezelf nog steeds zwak. Nu eet ik alleen nog biologisch vlees en vis en nog knaagt het.
Ik durf niet meer...... Ik denk dan wel eens "ga een lekker gezond vissie halen dan Peet"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind mezelf nog steeds zwak. Nu eet ik alleen nog biologisch vlees en vis en nog knaagt het.
Bakt zij de Ikea ballen, dan kan ik het me helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
Klopt precies. Ik ben ongeveer 5 jaar vegetarisch geweest en toen rook ik gehaktballen van mijn moeder en kon het niet meer weerstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |