Oops, die staat twee Sossen trug dacht ik.....'t gaat zoeken wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand de link van de radio uitzending van maandag ?
Alsje muis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand de link van de radio uitzending van maandag ?
Neeeee geen regen !!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
's goed, morgen, maar dan niet miepen over de nattigheid die er bij hoort, okay?![]()
[ afbeelding ]
Huh ? Je hebt een nieuw (werk?)contract maar je gaat jezelf verkopen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
Oh leuk, mijn nieuwe contract is binnen.
Tijd om mijn ziel te verkopen aan de hoogste bieder.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje muis.Met dank aan Heidi.
http://dgk.servehttp.com/audio/PPPS040808.mp3
Het is goed toeven in de tuin, ik ga nog maar even genieten, morgen regent het weer.
Wij misschien over praten vrijdag zodat jijbegrijp.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Huh ? Je hebt een nieuw (werk?)contract maar je gaat jezelf verkopen ?
Ikkeniebegrijp.
Ze gaan verdomd snel. Ik had er al een stuk of 3 doorgelezenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oops, die staat twee Sossen trug dacht ik.....'t gaat zoeken worden
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kans op onweer, kun je je ebonieten staaf met rust laten.![]()
Ik ga vrijdag iets heel bijzonders laten horen ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij misschien over praten vrijdag zodat jijbegrijp.
Oeh, zeker luisteren dan!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag iets heel bijzonders laten horen ook![]()
![]()
![]()
(Nee geen briansong, maar iets wat een hoop mensen kennen maar wat
NIEMAND op zijn harddisk heeft staanVanmiddag van de maker zelf
een kopietje gekregenIK HELEMAAL BLIJ ERMEE
)
quote:Ads door Google
Olifanten knuffel shop.
1000 soorten knuffels uit voorraad. Verzending ¤ 4,95 binnen 24 uur
Op motor-forum.nl was ooit een bericht over een gecrashte en overledenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat Google ADS is soms ook bizar!
Ik weet het en ik zeg nietsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb tegen jouw ooit verteld dat ik met hem ook msn'de buiten de cos om...
Niet zeggen he !!! Laat anderen het maar raden
Dus we eten vanavond chinees bij jou ?? *fiets start*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zeg niets![]()
Het was lekker buiten. Terrasje, stad even in, broodjes meegenomen. En in een gigantische Chinese winkel geweest die hier al een hele tijd zit. Waanzinnig gewoon wat ze daar allemaal hebben... van Chinees tot Surinaams tot Japans tot Indiaas. Heb een hele lading zooi gekocht en ga kookboeken kopen!
Ik schreef toch dat ik eerst kookboeken moet kopen... en ik denk dat het dan Indiaas wordt. Ik heb echt ook zulke leuke koekjes en snoepjes en chips gezien, rijen vol, en er waren wel vier schappen met alleen maar van die spulletjes waar je slechts heet water bij hoeft te gieten... kom, hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus we eten vanavond chinees bij jou ?? *fiets start*![]()
instant-noodles ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:38 schreef Disana het volgende:
van die spulletjes waar je slechts heet water bij hoeft te gieten... kom, hoe heet dat ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |