Jaartal zegt niets over kwaliteit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken, die film is in de jaren 80 gemaakt.
Als je DBZ zegt zie je snelle gevechten die niet te maken zijn zonder special effects en beam struggles al helemaal niet.quote:
Kom op zeg.. er is al LANG een Dragon Ball film.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
wtf? Mijn wens komt in vervulling. Een DBZ film.
Maar waarom nou zo'n zielige graf kneus die goku moet speulen.![]()
Dat is Dragonball... Die nu uitkomt is Dragonball Zquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:14 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Kom op zeg.. er is al LANG een Dragon Ball film.
http://www.imdb.com/title/tt0122050/
Nee die nu uitkomt is ook gewoon dragonball en niet dragonball zquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat is Dragonball... Die nu uitkomt is Dragonball Z
Besides heel dat Dragonball, Dragonball Z, Dragonball GT is allemaal meer van het zelfde. Allemaal onzin crap. Tis net zo als al die Hong Kong Kungfu films.. Tis lachen(al is Dragonball minder leuk dan de Hong Kong Kungfu films) maar alles komt op hetzelfde neer. Goodguy(vaak de underdog) gaat vechten tegen de evil badguys en wint. Welke setting je het ook in plaatst het is allemaal de zelfde formule.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:54 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Nee die nu uitkomt is ook gewoon dragonball en niet dragonball z
waarom een Live Action film? en niet gewoon een animatieversie...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
wtf? Mijn wens komt in vervulling. Een DBZ film.
Maar waarom nou zo'n zielige graf kneus die goku moet speulen.![]()
Die zijn er alquote:Op maandag 11 augustus 2008 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een Live Action film? en niet gewoon een animatieversie...
Maar gaat het misschien wat worden tussen de hoofdpersonagesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik moest bij de TT eigenlijk meteen denken aan de nieuwe X-files film. Echt. Who cares nog. Zelfs de grootste fans zijn allang afgehaakt.
als ik de verkoopcijfers van mijn broer z'n zaak mag geloven doet steven seagal het lang niet zo slecht.. (maar ja echt verhaal ofzo zit er niet in, in die standaard actie films..)quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef OldJeller het volgende:
Volgens IMDb komen de volgende films met Steven Seagal nog uit in 2008:
Kill Switch
Ruslan
Alles met Steven Seagal is gedoemd te mislukken, dus ik zet ze hier alvast bij.
[ afbeelding ]
Is af en toe ook best vermakelijk, net zoals transformers en rambo 4. Zijn natuurlijk geen toppers, maar ik vermaak met wel 2 uurquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik de verkoopcijfers van mijn broer z'n zaak mag geloven doet steven seagal het lang niet zo slecht.. (maar ja echt verhaal ofzo zit er niet in, in die standaard actie films..)
ow ja dat weet ik, ik heb ook regelmatig seagal films geleend omdat ik gewoon zin had in domme actiequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Is af en toe ook best vermakelijk, net zoals transformers en rambo 4. Zijn natuurlijk geen toppers, maar ik vermaak met wel 2 uur
Wat is dat een vage schijt film, ik heb hem na een klein uurtje afgezetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:23 schreef Nuna het volgende:
You don't mess with the Zohan. Echt zo slecht!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef IQM het volgende:
Noem hier alle films die nog moeten uitkomen, maar waarvan jij verwacht dat ze gigantisch gaan floppen.
TS begint, as usual.
Dragonball
De zoveelste tekenfilm die het op het witte doek mag proberen. Maar met zo'n Goku:
[ afbeelding ]
gaat het 'm niet worden, ben ik bang.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het mee vind vallen. zo slecht vind ik de CGI niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik gelijk ga krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |