quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Dus je krijgt straks een gebruikte Kreidler voor je verjaardag ?
Wel weer sneu om je vader dan niet dankbaar te zijn...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Dus je krijgt straks een Kreidler voor je verjaardag ?
Nou, wat een houding weer. En dan nog de Josti-band erbij halen, plus zo over je vader praten..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ja Kreidlers waren in de jaren '80 al uit de tijd, maar om er dan één te bewaren, dat is helemaal infantiel. Je bent dan wel ULTRA-JOSTI als vader.
Tja, maar deze is al beterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is em. Wat is 16 toch een schitterende leeftijd. Eindelijk brommer rijden, en dan nog wel op die van paps.![]()
Overigens is die oranje kleur mooi voor je haar.![]()
+dood rijdenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:32 schreef Orval het volgende:
echt een topding.......veel beter dan al die pauperscooters dingen die je tegenwoordig op de weg ziet rijden.
TS verdient een pauperscooter met deze houding
Waar in de OP staat trouwens dat TS de zoon is en degene die bewaart een pa is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:58 schreef Heatseeker het volgende:
Ik vind het wel tof van je pa!
Het is een brommer, gek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik klaag hierover, niet omdat ik tegen Kreidlers ben, maar omdat de Kreidler het symbool is van degelijkheid. Je rijdt voor lul als je in 2008, of 2018 - want dat wordt het - een Kreidler rijdt.
De Kreidler is geen (links- of rechts-)progressieve brommer; ga dan ook niet roepen dat je dat ben.
ALS JE CONSERVATIEF BENT, ZEG DAT DAN.
idd, TS mag gerust zich doodrijden op een moderne plasticen surfplank op wielen als hij dat liever heeft en dit niet weet te waarderen; zelfs een brommerhater (vnl. scooterhater) als ik weet een kreidler te waarderenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is vet om te krijgen en nobel van die vader.
Ik ging hier vanuit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Waar in de OP staat trouwens dat TS de zoon is en degene die bewaart een pa is?
Mischien klaagt hij wel over zijn buurman.
Dat is een verrekt mooi exemplaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is em. Wat is 16 toch een schitterende leeftijd. Eindelijk brommer rijden, en dan nog wel op die van paps.![]()
Overigens is die oranje kleur mooi voor je haar.![]()
maakt waarsch. veel mooier geluid reken maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is een verrekt mooi exemplaar.
Is die uit de jaren '70? En toch veel gaver dan al die puisterige takkescooters?
Houten banden FTWquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
ik rijd op een gazelle uit 1959 nou betere fietsen bestaan niet als hij nu nog goed rijd!
dus je bent een sukkel als je op een kreidler zit die technisch zo degelijk is dat hij na 40 jaar nog de weg op kan en je bent een stoere bink als je op een plasticstep de weg op gaat die na één keer schuiven 1000 euro schaden aan de kappen heeft....oke, goed dat ik het weetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik klaag hierover, niet omdat ik tegen Kreidlers ben, maar omdat de Kreidler het symbool is van degelijkheid. Je rijdt voor lul als je in 2008, of 2018 - want dat wordt het - een Kreidler rijdt.
De Kreidler is geen (links- of rechts-)progressieve brommer; ga dan ook niet roepen dat je dat ben.
ALS JE CONSERVATIEF BENT, ZEG DAT DAN.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:34 schreef Orval het volgende:
[..]
dus je bent een sukkel als je op een kreidler zit die technisch zo degelijk is dat hij na 40 jaar nog de weg op kan en je bent een stoere bink als je op een plasticstep de weg op gaat die na één keer schuiven 1000 euro schaden aan de kappen heeft....oke, goed dat ik het weet(quote
![]()
)
maar zonder dollen.......als iemand een mustang uit 67 rijdt, is het dan ook een degelijke lul? of op een oude indian zit.......je vindt het mooi of niet, maar je rijdt echt niet voor lul
Je bent gewoon bang dat de helmjostiscooterrijders je uitlachen. Terwijl zij natuurlijk de jokers zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Als je een Kreidler rijdt creeer je een bepaald verwachtingspatroon.![]()
Verkapt "plz bezwanger me plz k thnx lol"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Je gaat toch geen nakomelingen krijgen?![]()
*ril* the horror *ril*
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "plz bezwanger me plz k thnx lol"
ja, dat dan weer wel.. maar ach.. pa bedoelde het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:13 schreef Nobu het volgende:
Het enige dat je er op zou kunnen aanmerken is dat het eigenlijk een Zündapp had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel nostalgiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Echt erg.
Iedereen weet dat Kreidlers lang mee gaan, het zijn goede motoren waar je mee tot aan Barcelona kunt rijden, maar om er nu een onder een deken te stoppen om die later aan je kinderen te geven.
![]()
Dat is een beetje uit de tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |