quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef osmo het volgende:
Sorry, ik zal tegen mijn vriendin zeggen dat ze het niet zo opvallend moet doen![]()
Hangcock.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef retuow82 het volgende:
naar welke film ben je in hemelsnaam gegaan dan?!?
K3 en het ijsprinsesjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef retuow82 het volgende:
naar welke film ben je in hemelsnaam gegaan dan?!?
Jij niet dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
ts gaat naar de bios om naar rukkende meisjes te kijken?
Je komt zeker uit Staphorst?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef JOHAN410 het volgende:
Goede chick? Vind het eerder een ordinaire hoeah.
Bij de Eurocinema in Den Bosch zijn er loveseats ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:11 schreef Niara het volgende:
Daarom zouden er ook in Nederland loveseats moeten komen!
(al weet ik niet zeker of ze er niet al zijn, maar ik ben ze nog nooit tegen gekomen)
Dan weet je tenminste zeker dat je die kunt mijden als niet afgeleid wilt worden.
Maar dan moet je er natuurlijk niet met je twee koters gaan zitten en even later boos weglopen wanneer het iets te handtastelijk wordt
Serieus?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Herald het volgende:
We zaten niet eens op de laatste rij, want als ik de verhalen moet geloven gebeuren daar de écht ondeugende dingen.
Baas!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef pisnicht het volgende:
Ik zorg altijd dat mijn vrouwelijke gezelschap het pijpend afmaakt zodat ze mijn liefdeselixer door kan slikken en ze niet hoeft op te staan. Bonusvoordeel is dat ik geen drinken voor haar hoef te halen tijdens de pauze.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef bonke het volgende:
je had ook ff aan der kunnen vragen of ze kon skieen
eerder een verkapt-durfde-ik-ook-maar-een-jongen-af-te-rukken-topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:13 schreef Spike1506 het volgende:
Verkapt-kijk-mij-nou-nooit-afgerukt-worden-topic.
Die zijn er al hele flauwequote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef omyfalzer het volgende:
Aftrekken is kennelijk toegestaan in de bioscoop.
Wat niet is toegestaan is (chromosomen?) delen, vermenigvuldigen of 1 op 1 (optellen)... Vraag maar aan Biogarde
(volgens mij werkt die in een Bio(garde)scoop) hehe
Op marktplaats biedt iemand er in ieder geval één te koop aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Had die jongen zo'n broek aan met een gat in de broekzak of heb je dat niet gevoeld?
Zoja, dan was ik hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Had die jongen zo'n broek aan met een gat in de broekzak of heb je dat niet gevoeld?
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijdje terug zag ik ook zo'n stelletje waarbij de jongen gewoon schaamteloos in de broek van het meisje zat.
Verrek, die linker, dat ben ik!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef DeHangui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, ik maakte de foto
Was jij dit dan?
Waarom heb je zo'n raar hoofd?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verrek, die linker, dat ben ik! [ afbeelding ]
Nou ik weet wel zeker dat jij dat niet wasquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verrek, die linker, dat ben ik! [ afbeelding ]
Hij is een freak...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n raar hoofd?
Maar T_T, ik vond je vorige icon toch net wat mooier....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef Beauregard het volgende:
HOAX! Ze vertrok niet naar het toilet maar smeerde het zaakje aan de stoel af.
Hoe ik dat weet? Omdat ik gisteren afgetrokken ben in de bioscoop.
Dat vraag ik aan jou toch ook niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jammer dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar T_T, ik vond je vorige icon toch net wat mooier....
Scary Movie 3.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan die ene scene uit Scary Movie 3 (of 4) op die begrafenis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |