Is mijn ervaring ook met productiewerk. Hell, we deden aan de lopende band, onder het werk, 'ik ga op reis en ik neem mee...' en dat was nog vermakelijk ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een tijd in een plakbandfabriek gewerkt, en ik kan je vertellen dat het werk stom was, maar dat de collega's dit zo ruimschoots compenseerden, dat het daar meer plezier in heb gehad als het vervullen van de functie van directiesecretaresse bij verschillende bedrijven,
Aaahw, soms vind ik jou echt schattigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef SHE het volgende:
Deze keer ben ik voor Viking
Ze heeft gelijk en ik vind niet dat ze haar tijd moet verdoen met productiewerk. Maar ik haal mijn sociale vaardigheden dan ook niet uit assimilatie.
Uhm.. Door heel anders te gaan eten? Of liefdesverdriet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ook eens met Aventura! Ga eerst maar eens ergens beginnen en kom over een paar jaar met eisen. Als je
Hoe kan ik het beste nog 5 kilo afvallen?Meer bewegen lijkt me niet echt een optie met mijn bewegingspatroon (woon-werkverkeer is op de fiets en een uur enkele reis en dan loop ik ook nog eens 3 keer per week hard
).
En dat; glashard uit je nek lullen. Zo werd ik op mijn 23ste salesmanager en reed ik in een auto van 60K.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, in het geval van Viking speelt de gehoorbeperking ook mee. Waar de "normale" student bij een callcentrum gaat werken, valt dat dus bijvoorbeeld al af. Maar wat assertiever naar die uitzendmutsen mag best! Op het moment dat jij zegt dat je geen ervaring hebt doen ze al niks meer met je, dus je moet gewoon zeggen dat je dat wel hebt.
Ze heeft gelijk dat ze iets beters kan gaan doen. Maar als ze een uitkering wil, is de voorwaarde om parttime hersendode dingen te doen. Op dit moment is de nood blijkbaar niet hoog genoeg, dan kan ze voor iets anders kiezen. Dat is ook mooi voor het CWI, want anders was viking daar maar zo ontevreden over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef SHE het volgende:
Deze keer ben ik voor Viking
Ze heeft gelijk en ik vind dat ze haar tijd niet moet verdoen met productiewerk. Maar ik haal mijn sociale vaardigheden dan ook niet uit assimilatie.
Precies. Enorm veel valt af. Als ik geen gehoorprobleem had, had ik ook tijdens mijn studie al meer werkervaring opgedaan. Ik ben nu brieven aan het schrijven naar instanties die zich professioneel met de problematiek van doven en slechthorenden bezighouden. Dan ben ik eens in het voordeel t.o. al die horenden die altijd mijn baantjes inpikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, in het geval van Viking speelt de gehoorbeperking ook mee. Waar de "normale" student bij een callcentrum gaat werken, valt dat dus bijvoorbeeld al af. Maar wat assertiever naar die uitzendmutsen mag best! Op het moment dat jij zegt dat je geen ervaring hebt doen ze al niks meer met je, dus je moet gewoon zeggen dat je dat wel hebt.
jij ligt überhaubt alleen maar op je luie reet (al dan niet in mannelijk gezelschap)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Aaahw, soms vind ik jou echt schattig
Om heel eerlijk te zijn ga ik nu al niet vakken vullen etc. Dus denk ook niet zo iets fulltime...
Bedoel je mij? Ik werk 50-60 uur in de week voor een miezerige beurs, hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
[..]
En dat; glashard uit je nek lullen. Zo werd ik op mijn 23ste salesmanager en reed ik in een auto van 60K.
En geloof mij nou maar, ik kan HE-LE-MAAL niks, itt zekere vrouwelijke ingenieurs alhier
Daar hoef je ook niets voor te kunnen behalve 'uit je nek lullen'quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo werd ik op mijn 23ste salesmanager
uh huh..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je direct opteert voor de uitkering, eigenlijkGa dan bij de post werken ofzo, geen hinder van gehoorbeperkingen en veel beweging...
Ik heb twee baantjes en ik run een huishoudenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
jij ligt überhaubt alleen maar op je luie reet (al dan niet in mannelijk gezelschap)![]()
Wat wel weer een voordeel kan zijn, is dat bedrijven subsidie krijgen als ze een "gehandicapt" persoon in dienst nemen. Ze krijgen gewoon geld, omdat JIJ er werkt. Dus zo'n probleem zullen ze echt niet maken om je in dienst te nemen voor een administratieve functie. Alleen zijn uitzendbureau's vaak liever lui dan moe. Vooral de grote ketens. Wat dat betreft kan je beter een klein bureautje uitzoeken, die moeten namelijk wel werken voor hun geld!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. Enorm veel valt af. Als ik geen gehoorprobleem had, had ik ook tijdens mijn studie al meer werkervaring opgedaan. Ik ben nu brieven aan het schrijven naar instanties die zich professioneel met de problematiek van doven en slechthorenden bezighouden. Dan ben ik eens in het voordeel t.o. al die horenden die altijd mijn baantjes inpikken.
En wat betreft die assertiviteit heb je misschien wel gelijk. Ik ga iig even langs het centrum voor loopbaanbegeleiding om te overleggen en dan zal ik ook weer eens kijken naar uitzendwerk. Alles om het CWI te vermijden.
voor SHE!
.
Maak het ook weer niet groter dan het is, je gebruikt het nu als excuus, maar ik heb als niet-dove (Ok, half, maar toch), niet-Neerlandica tijdens mijn studententijd als freelancer voor een landelijke krant gewerkt, en ik zie niet in waarom jij dat niet had kunnen doen... Je bent waarschijnlijk geschikter dan ik. Om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. Enorm veel valt af. Als ik geen gehoorprobleem had, had ik ook tijdens mijn studie al meer werkervaring opgedaan. Ik ben nu brieven aan het schrijven naar instanties die zich professioneel met de problematiek van doven en slechthorenden bezighouden. Dan ben ik eens in het voordeel t.o. al die horenden die altijd mijn baantjes inpikken.
En wat betreft die assertiviteit heb je misschien wel gelijk. Ik ga iig even langs het centrum voor loopbaanbegeleiding om te overleggen en dan zal ik ook weer eens kijken naar uitzendwerk. Alles om het CWI te vermijden.
voor SHE!
.
Nou ja, ik heb weleens mijn twijfels bij gecreeërde baantjes als paperclipjes tellen hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
mn moeder en opa zeiden altijd 'kind, al moet je paperclipsen gaan tellen' en dat herhaal ik nogal eens tegen mezelf
ben te trots voor een uitkering, niet te trots om te werken..
Je woont nog thuis?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb twee baantjes en ik run een huishouden
dan moet je eerst 'gediplomeerd' gehandicapte zijn toch? Dwz WAO of WA-jong uitkering hebben, volgens mij was viking daarvoor afgewezenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat wel weer een voordeel kan zijn, is dat bedrijven subsidie krijgen als ze een "gehandicapt" persoon in dienst nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |