Oh.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nain, systeembeheer en ondersteuning.
Ik denk niet dat iemand die een talenstudie heeft gedaan snel als technisch schrijver aan de slag zal gaan hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, nu ben ik wel benieuwd welk vakgebiedIk zag dat je in Delft woont, dus ik dacht: ha! een techneut! Maar dat is dus niet zo
Nee, andersomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmmm...jij denkt , ik doe? Maar dan ben ik dus........je bitch?
Zeg ik niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, nu ben ik wel benieuwd welk vakgebiedIk zag dat je in Delft woont, dus ik dacht: ha! een techneut! Maar dat is dus niet zo
Was een reactie op het bericht daarvoor van Merel. Over moeilijk aan de slag komen. En omdat ze in Delft woont, dacht ik dat ze wellicht techneut was. Daarom vroeg ik wat ze had gestudeerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een talenstudie heeft gedaan snel als technisch schrijver aan de slag zal gaan hoor. Ook een les voor mij: niet meer bij zoiets als TopDesk solliciteren
.
PM eens, dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeg ik niet!Straks leest m'n baas hier mee
(Niet dat ik nog heel erg anoniem ben, bijvoorbeeld door die foto van laatst, maar ik doe graag net alsof..)
AHAHAHAHAHAAAA! FLOPDESK! AHAHAHAHAAAAquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een talenstudie heeft gedaan snel als technisch schrijver aan de slag zal gaan hoor. Ook een les voor mij: niet meer bij zoiets als TopDesk solliciteren
.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAAAA! FLOPDESK! AHAHAHAHAAAA.
.
.
.
hehe, verdienend kunstenares is echt een utopie... Helaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:27 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ook echt een gewéééldig product bedacht. ik ben alleen te aartslui om er een prototype van te laten maken.
Verder wil ik nog steeds graag(verdienend) kunstenares worden en lifecoach.
Conleche, kom er maar in?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
hehe, verdienend kunstenares is echt een utopie... Helaas.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
* Viking84 verbergt zich alvast voor een aanval van Greys.
Oh, het kan absoluut! Maar je moet wel echt veel talent en geluk en dergelijke hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Conleche, kom er maar in?.
Enne, dat valt mee hoor, een vriendin van mijn vriend is volledig autodidact en onderhoud haar 4 kinderen en haar supergrote herenhuis van haar kunst...het kán wel dus.
Dat dacht ik ook meteen. Meneer èn mevrouw Conleche, roept u maarquote:
Dan heb je het als kunstenaar wel echt gemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik zag laatst bij Opsporing Verzocht zelfs een schilderij van meneer Conleche langskomen, die was gestolen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen. Meneer èn mevrouw Conleche, roept u maar
Ik zag laatst bij Opsporing Verzocht zelfs een schilderij van meneer Conleche langskomen, die was gestolen
Nee, ik hou niet zo van andermans kinderen. Wat ik wél weer heel leuk zou vinden, is bijvoorbeeld het inrichten van zoiets. Ik ben maandenlang helemaal los gegaan op allerlei interieurrommel en vind het haske leuk om de allernieuwste dingen bij te houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:28 schreef Vivi het volgende:
Kim, we kunnen altijd nog een superhip Pippi Langkous-achtig KDV opzetten
Het klinkt gewoon leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef Greys het volgende:
Waarom moeten jullie nou zo hard lachen om die Opsporing Verzocht mededeling?![]()
Het was echt zo hoor!
Ah joh, wat is er mis met Turkze pizza? Dunne bodem, klein beetje gehakt, verder rode saus (is toch altijd goed?), groente (geweldig!), sambal (is rood dus goed vind ik) en een pietsie beetje knoflook...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef Greys het volgende:
Mijn collega is Turkse pizza's aan het halen en ik ben bang dat ik die niet ga kunnen weerstaanDe Turkse pizza, de collega gaat wel lukken
Maar verder heb ik over heel de ochtend alleen een pakje Sultana op...
Ik wil ook interieurstyling doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik hou niet zo van andermans kinderen. Wat ik wél weer heel leuk zou vinden, is bijvoorbeeld het inrichten van zoiets. Ik ben maandenlang helemaal los gegaan op allerlei interieurrommel en vind het haske leuk om de allernieuwste dingen bij te houden.
Met zo'n sjaal in je henna-koperkleurige haarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:44 schreef Vivi het volgende:
Neh..ik kladder wel door in mijn vrije tijd (as if..) en ga vooralsnog mezelf beraden op iets wat een wat stabielere bron van inkomsten is...als ik straks oud ben en geen pony's en Burberry jasjes meer wil/hoef kopen voor mijn kuiken word ik wel een rare kunstenaar.
Nee, een baret en een snor natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met zo'n sjaal in je henna-koperkleurige haar
Ik wilde je er net over gaan PM-en of je al wat gehoord hadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef Vivi het volgende:
Ow ps; jeweetwelwie leeft nog, kreeg gisteren eindelijk een levensteken en ik verwacht vandaag een mail met de raunchy details... .
Collega belt net. Staat voor het Turkse bakkertje: 'Gesloten wegens overstroming'. What the...?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ah joh, wat is er mis met Turkze pizza? Dunne bodem, klein beetje gehakt, verder rode saus (is toch altijd goed?), groente (geweldig!), sambal (is rood dus goed vind ik) en een pietsie beetje knoflook...Beter dan die kapsalon in ieder geval
Nee, zoietsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, een baret en een snor natuurlijk.
Dat heb ik dus gedaan vandaar al die mandjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef Greys het volgende:
PF, pak twee vuilniszakken, eentje voor WEGGOOIEN, eentje voor ZIEN WE STRAKS WEL.
Alles doorlopen, gewoon ergens beginnen en een meteen dingetjes die je niet meer wilt in de weggooi zak gooien. Wordt het vanzelf minderDingen die je nog wel wilt houden leg je meteen op hun plek waar ze horen. En zo werk je langzaam verder.
Dingen waarvan je het nog even niet weet doe je in die andere vuilniszak.
Hoewel, bij nader inzien. Hou het maar op 1 vuilniszak (ja Greys, wat is het nou???) voor de weg te gooien spullen. En de rest hou je en ruim je meteen op. Punt
Die oude kleren breng je natuurlijk even naar een kledingcontainer
Ik maak, als ik haast heb, de laffe variant met Patak's milde currypasta. Verder heb ik wel lekkere curryrecepten, maar dan in kookboeken thuis...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand (CF?) hier een lekker doch simpel recept voor een oosterse curry met kip en groenten?
heb zin om dat te eten/maken, maar ben nog op zoek naar een recept
Het probleem is en beetje dat ik 10 niveau's van mag weg heb en het zonde vind om dingen weg te doen etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:59 schreef Greys het volgende:
Ja dán moet je niet zeuren PF
Je zult toch dingen uiteindelijk eens weg moeten gooien. Die oude kleren, kom op, wat moet je daar nog mee?
Je bent toch veel te jong voor 'cellulitis'?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wil er iemand perfect slim patch anti-cellulite?
ik heb nog zo'n fles Slim Anti-cellulite van Estee Lauder staan... Waarom ik dat ooit gekocht hebquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wil er iemand perfect slim patch anti-cellulite?
Dat klopt, maar dan moet je wel eerst weten wat je wilquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bovenstaande klinkt heel opschepperig, maar het is wel de realiteit. Ik zou het nog mooier kunnen maken, maar de waarheid is al mooi genoeg. Echt, als je wilt kun je alles. Volg je dromen.
Ik heb het gekregen (volgens mij ben jij niet eens zo veel ouder en is cellulite niet leeftijdsgebonden)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bent toch veel te jong voor 'cellulitis'?
Helpt het niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n fles Slim Anti-cellulite van Estee Lauder staan... Waarom ik dat ooit gekocht heb
Het ruikt trouwens wel erg lekker. Weer eens gebruiken!
Je roept je mama?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik roep m'n mama wel maar die gaat dan ook de "goeie" dingen wegdoen.
Regel die je in kunt voeren:quote:het ergste dat ik iets weg gooi kan zijn dat
het zonde is
en als iets zonde is dan
kan ik het altijd opnieuw kopen?
1. ik ben idd. niet zoveel ouderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen (volgens mij ben jij niet eens zo veel ouder en is cellulite niet leeftijdsgebonden)
maar ik geloof er niet echt in!
Volgens mij is het masseren effectiever dan het spul zelf. Wat ook wel logisch is; hoe zou een smeerseltje in hemelsnaam zo diep in je huid moeten dringen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helpt het niet?Ik was net aan het overwegen iets dergelijks te kopen.
Nah, ik masseer wel verder met baby- en olijfolie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is het masseren effectiever dan het spul zelf. Wat ook wel logisch is; hoe zou een smeerseltje in hemelsnaam zo diep in je huid moeten dringen?
Het ruikt wel erg lekker pepermuntig en voelt heel 'koud'. Dus laat mij je er niet van weerhouden.
Neem maar mee naar de meetingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
maar niemand wil deze geweldige patches van l'oreal?
Ik heb deze van Christian Dior. Of het er echt van weggaat weet ik niet, maar je vel wordt er wel een stuk gladder en zachter van. Tenminste, als je niet zoals ik vergeet te sprayenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helpt het niet?Ik was net aan het overwegen iets dergelijks te kopen.
Logisch, huhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:17 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij werkt afvallen trouwens beter dan welke spray dan ook. Hoe minder vet, hoe minder cellulitis!
ik vind mijn scrapbook met rendier net zo belangrijk als mijn SE k750i of m'n anzichtkaart van amy winehouse of m'n bonnetjes van sokken. ik ga eten, opruimen, bedankt allemaal voor de tips, als ik over een uur heel hard moet huilen dan meld ik dat wel weer!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:12 schreef -marz- het volgende:
PF jij bent echt iemand die ik constant allerlei wijsheden en levenslessen wil toestoppen.
Deze keer wilde ik iets zeggen over de waarde van materiele zaken en leren loslaten
Dat is lief van je. Als vergoeding voor de verzendkosten mag je eventueel mijn rabo-sms-portemonne die ik gewonnen heb wel hebben. De waarde is 5 euro.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak het wel even open
en je mag het gewoon hebben hoor!
Het zijn 6 patches
oh ik heb ook een 3310 en een motofone en een LG zakelijkheid en volgens mij nog een paarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:23 schreef -marz- het volgende:
Dat je het type van je telefoon uit je hoofd weet geeft al aan dat je veel te materialistisch bent ik heb ook een k750i !!!!1
* veiligheidsspeldje ook!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:23 schreef -marz- het volgende:
Dat je het type van je telefoon uit je hoofd weet geeft al aan dat je veel te materialistisch bent ik heb ook een k750i !!!!1
ik heb geen idee wat het is. maar ik stuur het gewoon op in een envelop. en als het heeft gewerkt moet je maar op de meet kijken of je je portemonnee kwijt wil. maar eigenlijk was ik juist dingen aan het weg doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Als vergoeding voor de verzendkosten mag je eventueel mijn rabo-sms-portemonne die ik gewonnen heb wel hebben. De waarde is 5 euro.
ik bewaar zelfs m'n bioscoopkaartjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
* veiligheidsspeldje ook!
En ik heb juist ook enorm veel dingen zoals concertkaartjes enzo die ik niet weg wil gooien
Het is geen echte portemonnee: Review: Rabo SMS Betalenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat het is. maar ik stuur het gewoon op in een envelop. en als het heeft gewerkt moet je maar op de meet kijken of je je portemonnee kwijt wil. maar eigenlijk was ik juist dingen aan het weg doen
Ja het was echt 50 gram. Had eerst 30 afgewogen, maar daarna nog bijgepaktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:48 schreef computergirl het volgende:
zie, je moet gewoon die pinda dingen vreten anders kom je niet boven de 1000 kcal.
Was het echt wel 50 gram?![]()
Please: foto??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik bekeek net kinderfoto's van kleine PF met een rode maillot, een knalroze/zilverenhotpants daar overheen, gemillimeterd haar en een oversized rode trui
sadistisch!
commentaar mama: ja dat vond jij zo mooi![]()
Wat een schatje! Scheve pony of niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:12 schreef k_i_m het volgende:
Zo heb ik ook nog een mooie oude foto. Mijn moeder had mijn pony geknipt, maar daar zie je bijna niks van.
[ afbeelding ].
Ja maar jij (en meneer C. ook) maken wel toffe schilderijen. Dat is een groot verschilquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:12 schreef conleche het volgende:
Ik vind het heel lief van jullie, maar ik heb laatst fanvanheteersteuur op haar donder gegeven omdat ze overal haar schilderijtjes liep te spammen en dan moet ik nu niet zelf een handeltje gaan beginnen natuurlijk!! PM mag altijd ofcourse
herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:12 schreef k_i_m het volgende:
Zo heb ik ook nog een mooie oude foto. Mijn moeder had mijn pony geknipt, maar daar zie je bijna niks van.
[ afbeelding ].
Ow fuck, zo'n foto is er ook van mij. En dan steeds een randje extra, in een poging om het recht te krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:12 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ].
De schilderijen van meneer C kan ik niet betalen, hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja maar jij (en meneer C. ook) maken wel toffe schilderijen. Dat is een groot verschil.
onverzadigd Cootje!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja het was echt 50 gram. Had eerst 30 afgewogen, maar daarna nog bijgepaktHet is mijn zwakte, die katjangnootjes! Maar als ik ze niet neem, neem ik meestal wel andere noten hoor! Gezond, anders moet ik wel heel veel vlees eten om aan de 1200 cal. te komen!
Als je low carb doet, komt er idd veel van je cal. uit vet. (idd wel cal. percentages)Ik probeer wel omdat zo weinig mogelijk verzadigd te laten zijn, maar dat lukt niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |