Oh.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nain, systeembeheer en ondersteuning.
Ik denk niet dat iemand die een talenstudie heeft gedaan snel als technisch schrijver aan de slag zal gaan hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, nu ben ik wel benieuwd welk vakgebiedIk zag dat je in Delft woont, dus ik dacht: ha! een techneut! Maar dat is dus niet zo
Nee, andersomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmmm...jij denkt , ik doe? Maar dan ben ik dus........je bitch?
Zeg ik niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, nu ben ik wel benieuwd welk vakgebiedIk zag dat je in Delft woont, dus ik dacht: ha! een techneut! Maar dat is dus niet zo
Was een reactie op het bericht daarvoor van Merel. Over moeilijk aan de slag komen. En omdat ze in Delft woont, dacht ik dat ze wellicht techneut was. Daarom vroeg ik wat ze had gestudeerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een talenstudie heeft gedaan snel als technisch schrijver aan de slag zal gaan hoor. Ook een les voor mij: niet meer bij zoiets als TopDesk solliciteren
.
PM eens, dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeg ik niet!Straks leest m'n baas hier mee
(Niet dat ik nog heel erg anoniem ben, bijvoorbeeld door die foto van laatst, maar ik doe graag net alsof..)
AHAHAHAHAHAAAA! FLOPDESK! AHAHAHAHAAAAquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een talenstudie heeft gedaan snel als technisch schrijver aan de slag zal gaan hoor. Ook een les voor mij: niet meer bij zoiets als TopDesk solliciteren
.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAAAA! FLOPDESK! AHAHAHAHAAAA.
.
.
.
hehe, verdienend kunstenares is echt een utopie... Helaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:27 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ook echt een gewéééldig product bedacht. ik ben alleen te aartslui om er een prototype van te laten maken.
Verder wil ik nog steeds graag(verdienend) kunstenares worden en lifecoach.
Conleche, kom er maar in?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
hehe, verdienend kunstenares is echt een utopie... Helaas.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
* Viking84 verbergt zich alvast voor een aanval van Greys.
Oh, het kan absoluut! Maar je moet wel echt veel talent en geluk en dergelijke hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Conleche, kom er maar in?.
Enne, dat valt mee hoor, een vriendin van mijn vriend is volledig autodidact en onderhoud haar 4 kinderen en haar supergrote herenhuis van haar kunst...het kán wel dus.
Dat dacht ik ook meteen. Meneer èn mevrouw Conleche, roept u maarquote:
Dan heb je het als kunstenaar wel echt gemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik zag laatst bij Opsporing Verzocht zelfs een schilderij van meneer Conleche langskomen, die was gestolen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen. Meneer èn mevrouw Conleche, roept u maar
Ik zag laatst bij Opsporing Verzocht zelfs een schilderij van meneer Conleche langskomen, die was gestolen
Nee, ik hou niet zo van andermans kinderen. Wat ik wél weer heel leuk zou vinden, is bijvoorbeeld het inrichten van zoiets. Ik ben maandenlang helemaal los gegaan op allerlei interieurrommel en vind het haske leuk om de allernieuwste dingen bij te houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:28 schreef Vivi het volgende:
Kim, we kunnen altijd nog een superhip Pippi Langkous-achtig KDV opzetten
Het klinkt gewoon leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef Greys het volgende:
Waarom moeten jullie nou zo hard lachen om die Opsporing Verzocht mededeling?![]()
Het was echt zo hoor!
Ah joh, wat is er mis met Turkze pizza? Dunne bodem, klein beetje gehakt, verder rode saus (is toch altijd goed?), groente (geweldig!), sambal (is rood dus goed vind ik) en een pietsie beetje knoflook...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef Greys het volgende:
Mijn collega is Turkse pizza's aan het halen en ik ben bang dat ik die niet ga kunnen weerstaanDe Turkse pizza, de collega gaat wel lukken
Maar verder heb ik over heel de ochtend alleen een pakje Sultana op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |