Je laat het hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon een andere jatten.
Ik heb jou nog gezien in een bootje volgens mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef lienelien het volgende:
Mijn fiest is verdwenen uit de fietsflat![]()
Stond tegen een hekje ipv in een rekje, ik had al zo'n voorgevoel
Wie weet hoe ver het lopen is vanaf de bushalte naar de afac?
Oja?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gezien in een bootje volgens mij
nou, nee hoor. Het zit in het westelijk havengebied. Denk dat jij het over iets anders hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Fronsertje het volgende:
AFAC zit direct naast centraal, mooie mogelijkheid om meteen even een broodje te scoren bij de doner compagnie!
eensquote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef Fronsertje het volgende:
Wacht maar tot de laatste echte jordanesen dood zijn gegaan, en de klote juppen die er nu zitten mekaar zoals het bij dat volk hoort op straat niet meer aan kijken....30/50 jaar terug kende bijna iedereen elkaar nog bij naam in die buurt. Leuk zon festival, maar het is een slap aftreksel van vroeger...je ken net zo goed naar de kermis op de dam gaan....genoeg drinken en alles is gezellig...
Amsterdam huilt....
Het is wel waar.quote:
Helemaal waar, maar kom je zelf uit de buurt toevallig? Want zelfs 40 jaar terug was het niet slechts pais en vree.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef Fronsertje het volgende:
Wacht maar tot de laatste echte jordanesen dood zijn gegaan, en de klote juppen die er nu zitten mekaar zoals het bij dat volk hoort op straat niet meer aan kijken....30/50 jaar terug kende bijna iedereen elkaar nog bij naam in die buurt. Leuk zon festival, maar het is een slap aftreksel van vroeger...je ken net zo goed naar de kermis op de dam gaan....genoeg drinken en alles is gezellig...
Amsterdam huilt....
heeft geen tot weinig zin om naar het verleden te kijken, er nog genoeg leuks te doen in dat soort wijken en laten we daar dan iig nog van genieten!quote:Op zondag 21 september 2008 08:08 schreef Fronsertje het volgende:
Nee, zelf ben ik opgegroeid achter de overtoom, mijn vader wel. En tuurlijk is en kan de Jordaan ook niet meer zijn wat het ooit is geweest en dat ken je de nieuwe bewoners ook niet aanrekenen. Tijden veranderen.
Edit: lang verhaal
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
De waarheid is hard he? Maar hij heb wel gelijk. Zo jammer dat een volkswijk als de Jordaan nu ook verstopt raakt met die verwende juppen. Van de echte Amsterdammer is tegenwoordige amper sprake meer. Jordaan/Plan zuid zijn van origine arbeiderswoningen, moet je nu kijken, betaal je 5.000/6.000 de vierkante meter. En dat volk is echt om te huilen daar.
Wel een tijdje terug ja, brug tussen Nemo en de biebquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja?
Wanneer dan? Heb al een tijdje niet meer gewerkt daar namelijk. Of bedoel je iets anders?
Nouja, dat zou natuurlijk kunnenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel een tijdje terug ja, brug tussen Nemo en de bieb
Marineschouwquote:Op woensdag 24 september 2008 14:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nouja, dat zou natuurlijk kunnen
Zat jij ook op die boot dan, of stond je juist op die brug?
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:11 schreef lienelien het volgende:
Ik ben trouwens net terug van de afac. Da's gvb bijna een uur fietsen
Eh, ja?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja haalt je fiets toch juist op bij de afac???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |