abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60595097
Voor de vierde keer in de geschiedenis voetballen ook de vrouwen op de Spelen. In de eerste edities ging de USA twee keer met het goud aan de haal, één keer met zilver. Kunnen ze dat opnieuw?

Groep E
China
Zweden
Argentinië
Canada

Groep F

Noord-Korea
Nigeria
Duitsland
Brazilië

Groep G
Japan
Nieuw-Zeeland
Noorwegen
Verenigde Staten

Het programma:

6 augustus 2008
Argentinië - Canada (11u)
Duitsland - Brazilië (11u)
Japan - Nieuw-Zeeland (11u)

Noorwegen - Verenigde Staten (13u45)
Noord-Korea - Nigeria (13u45)
China - Zweden (13u45)

9 augustus 2008
Zweden - Argentinië (11u)
Nigeria - Duitsland (11u)
Verenigde Staten - Japan (11u)

Nieuw-Zeeland - Noorwegen (13u45)
Brazilië - Noord-Korea (13u45)
Canada - China (13u45)

12 augustus 2008
Nigeria - Brazilië (11u)
Noord-Korea - Duitsland (11u)

Zweden - Canada (13u45)
China - Argentinië (13u45)
Noorwegen - Japan (13u45)
Verenigde Staten - Nieuw-Zeeland (13u45)

Een voorbeschouwing:
quote:
Net als bij de mannen word er ook bij de vrouwen deze week woensdag gestart aan het Olympische tornooi voetbal we maken een kleine vooruitblik. Wie zijn de kanshebbers op de medailles en welke speelster moeten we in de gaten houden?

Groep A: Zweden, China, Canada, Argentinië

Zweden is altijd al één van de toonaangevende landen geweest in het vrouwenvoetbal. Bovendien zijn de Zweedse vrouwen uit op revanche nadat ze vorig jaar op het WK in de eerste rond uitgeschakeld werden door de Verenigde Staten en Noord Korea. Dat de Verenigde Staten toen een maatje te sterk zouden zijn, viel nog binnen de lijn van de verwachtingen, maar dat Noord Korea, al was het dan maar door doelsaldo, voor Zweden zou eindigen in de poule, dat hadden niet veel mensen verwacht. Wel moet gezegd worden dat de Zweden een jaar geleden dienden af te rekenen met tal van kwetsuren. Ook dit jaar is het lang spannend geweest rond de Zweedse sterspeelster Hanna Ljungberg, die lange tijd met een vervelende spierblessure sukkelde. Vlak voor de aftrap van het tornooi lijkt het echter goed te komen, ze speelde ook al enkele wedstrijden en scoorde voor haar club Umeå IK. Deze week staakte ze nog de trainingen maar dat was slechts uit voorzorg aldus de Zweedse dokters.
Met haar en speelsters zoals Victoria Svensson, Lotta Schellin en Anna Paulson maken de Zweden beslist kans op een medaille. Ook omdat ze in een relatief makkelijkere groep zitten dan de andere favorieten. Argentinië lijkt in deze groep het zwakke broertje, zeker als we de 11-0 tegen Duitsland en de 6-1 tegen Engeland in gedachten houden. De andere teams zijn wel van iets sterkere aard. China speelde in 1999 de finale van het WK en al blijft van die ploeg weinig over en zijn de resultaten er de laatste tijd beduidend minder op geworden de Chinese ploeg kan nog steeds buigen op het thuisvoordeel. Al leverde dit vorig jaar ook “slechts” een plaats in de kwartfinale van het WK op en dat is geen finale waar men voor het tornooi op hoopte. Noorwegen bleek toen te sterk. Canada moet het grotendeels hebben van doelpuntenmachine Christine Sinclair, plaatste zich als tweede land uit de CONCACAF zone achter favoriet Verenigde Staten, maar voor Mexico. Een jaar gelde op het WK werden ze in de poule uitgeschakeld door Noorwegen en Australië. In deze groep moet Zweden zich zeker kunnen plaatsen met China als thuisland en eventueel Canada als één van de twee beste derdes. Al kan Canada misschien profiteren van de immense druk die de Chinezen zullen voelen.

Groep B: Duitsland, Brazilië, Noord Korea en Nigeria

De groep des doods, waarbij we vooral uitkijken naar de heruitgave van de wereldbekerfinale van vorig jaar tussen Brazilië en Duitsland. Brazilië met wereldspeelster van het jaar 2006 en 2007 Marta Vieira Da Silva, vorig jaar nog op Staaien te bewonderen toen ze met haar Zweedse werkgever Umeå IK tegen Rapide Wezemaal speelde in het kader van de UEFA Women’s Cup. We kunnen gerust zeggen dat ze het beste is wat er de laatste jaren aan voetballend talent op de Belgische velden heeft rondgelopen. Een Marta in vorm kan Brazilië op haar eentje naar goud leiden. Voor Duitsland lijkt het grootste gevaar eventuele verzadiging te zijn. Speelsters als Birgit Prinz en Renate Lingor hebben immers al zowat alles gewonnen wat er te winnen valt als is het team de laatste jaren wel aangevuld met jong talent zoals Annike Krahn en Lira Bajramaj. In doel is Silke Rotenberg sinds vorig jaar op het WK vervangen door Nadine Angener, die op dat WK geen enkel tegendoelpunt slikte. Angener is tevens ploeggenote van onze landgenotes Femke Maes en Marijke Callebautbij Djurgården in Zweden. De laatste oefenmatch van Duitsland tegen Noorwegen werd verloren met 2-0. Nigeria lijkt in deze sterke groep kansloos al weet je natuurlijk nooit. We denken aan punt dat de Nigeriaanse ploeg vorig jaar pakte tegen Zweden op het WK. Voor de Nigerianen slechts dat ene puntje, maar voor Zweden die de tegenstander nochtans een hele wedstrijd in de verdrukking hadden gespeeld was het net dit puntenverlies dat hen de das om had gedaan in de strijd om de kwartfinales, Noord Korea is een gevaarlijke outsider zeker wanner het als één van de twee beste derdes zou plaatsen voor de kwartfinale. Bovendien zou een eventuele stunt tegen één van de twee favorieten uit deze groep niet eens zo hard verbazen. Sleutel in dit team ligt bij Aziatisch speelster van het jaar, RI KUM SUK. We zien Brazilië en Duitsland zeker doorgaan in deze groep en Noord Korea zal moeten hopen op een plaatsje als één van de twee beste derdes.

GROEP C: Verenigde Staten, Noorwegen, Nieuw Zeeland, Japan

Duidelijk wie de favorieten zijn in deze groep: De Verenigde Staten en Noorwegen. De VS heeft op een indrukwekkend palmares met reeds 2 Olympische titels, 2 wereldtitels 3 maal brons op het WK en twee maal brons op de spelen. De Amerikanen werden nog nooit op een tornooi voor de halve finale uitgeschakeld. Ook dit jaar zijn ze torenhoog favoriet, niet enkel als groepswinnaar maar over het hele tornooi. De Verenigde Staten worden sinds begin 2008 getraind door de Zweedse Pia Sundhage. Sedert het WK in september 2007 verloren ze geen enkele wedstrijd meer en veroverde ze de Peace Queen Cup, Algarve Cup, en de titel van de concacaf kampioenschappen. Een tegenslag is natuurlijk het uitvallen van Abby Wambach al maker van 99 doelpunten voor haar land. Met een beenbreuk opgelopen in een wedstrijd tegen Brazilië. Ook Kristine Lilly meer dan 360 (!) interlands is er dit jaar wegens Zwangerschap, Lilly beviel vorige week van een dochter niet bij. Maar de VS heeft een vijver aan talent. Met de geweldige Hope Solo, opnieuw in het doel is de basis gelegd is de basis gelegd van een goede defensie die geleid wordt door Heather Mitts. Solo was vorig jaar nog het onderwerp van controverse toen op het WK in de halve finale tegen Brazilie, toenmalig trainer Greg Ryan haar ondanks het feit dat meer dan 300 minuten geen tegendoelpunt had geslikt verving door Briana Scurry. Niemand die deze wissel begreep, de uitleg van Ryan voor deze wissel was dat Scurry hem in andere wedstrijden tegen Brazilië nog nooit teleurgesteld had. Scurry had wel in geen maanden een wedstrijd gespeeld en had dus helemaal geen matchritme. De VS waar de teamgeest totaal zoek was verloor tegen een geweldige Marta met 4-0. Hope Solo trok na afloop de beslissing van haar trainer openlijk in twijfel. Aanvankelijk probeerde Ryan, daardoor de zwarte piet naar haar door de schuiven en Solo, mocht niet eens meer aanwezig zijn in de match om het Brons tegen Noorwegen. Na het WK oordeelde de US SOCCER echter dat Ryan en niet Solo schuldig was aan het zoekraken van de teamgeest. De trainer werd wandelen gestuurd en vervangen door Pia Sundhage. Waardoor Solo opnieuw in doel kwam. In de VS zeggen de fans nog steeds dat met Solo in doel de VS nu wereldkampioen zou zijn en niet Duitsland.
Een eventuele Duitsland – USA in een latere fase van het tornooi zou dus wel eens een strijd kunnen zijn om de titel van beste doelvrouw ter wereld. Ook kunnen de VS rekenen op vrouw in vorm Natascha Kai. Vorig jaar wegens kwetsuren weinig gespeeld op het WK maar nu vlot scorend. Cat Whitehill, Heather O Reilly, Aly Wagner en Heather Mitts zorgen voor de ervaring in dit team dat word aangevuld met jonge veulens zoals Aly Krieger. Als ze Brazilie in een vroeg stadium kunnen ontwijken, lijkt de weg naar goud wijd open te liggen voor de Verenigde Staten. De tweede plaats in deze groep is normaal voor de Noren die al 1 Olympische en 1 wereldtitel op het palmares hebben staan en op het laatste EK nog de finale speelden. Noorwegen – VS was in juli nog 0-4 waardoor groepswinst iets te hoog lijkt gegrepen. De Noren zullen het vooral moeten hebben van de zusjes Guro en Marie Knutsen. en Solveig Gulbrandsen. Na het WK namen Norby Bente, Lise Klaveness en Raghnild Gulbrandsen afscheid waardoor we ook bij dit team wel eens nieuwe talenten zouden kunnen ontdekken. Nieuw Zeeland en Japan zullen onder elkaar uitmaken wie derde word waar de kans 50-50 is. Het kan voorvallen dat beide teams in, de onderlinge confrontatie teveel schrik hebben van elkaar waardoor het een 0-0 is en ze elkaar en zichzelf de doodsteek geven om bij de twee beste derdes te komen.

Bron: www.voetbalkrant.com.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 07-08-2008 12:14:22 ]
pi_60595108
Ik heb het topic per ongeluk een duimpje meegegeven, kan dat nog aangepast worden? .
pi_60595152
De eerste wedstrijden komen zo trouwens op Eurosport.

Duitsland - Brazilië om 11u. En China - Zweden om 13u45.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 10:41:34 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60595246
op www.nos.nl/OS kan je alle duels live zien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60595344
vrouwenvoetbal

Enige land ter wereld waar het een beetje bekeken wordt is overigens de VS voor zover mij bekend.

Ik vind het nog steeds traag als dikke stront. 't Lijkt Ajax wel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60595373
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
vrouwenvoetbal

Enige land ter wereld waar het een beetje bekeken wordt is overigens de VS voor zover mij bekend.

ik kan er ook niet naar kijken
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:52:04 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:02:33 #8
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60595717
En we zijn begonnen
Duitsland met die halve kerels
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 11:02:56 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60595726
quote:
vrouwenvoetbal

Schandinavie, Duitsland.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:03:56 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60595749
Hehe die Chinezen juichen nu al voor alles
Ik hoorde dat NL-Nigeria morgen ook uitverkocht is, 60.000 man
29.10 Novastar HMH
pi_60595775
De streams op de NOS-site werken ook erg goed
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:08:12 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60595858
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef TheArt het volgende:
Valt me niks tegen inderdaad. Als dat een voorbode is
29.10 Novastar HMH
pi_60596047
ik gun het de noord-koreanen en china wel maar voor de rest is het niet echt denderend te noemen dit.
en die streams zijn zeer handig ja

de vs hoeft wat mij betreft geen enkele wedstrijd te winnen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:17:06 #14
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60596059
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef TheArt het volgende:
zelfs hier op het werk doet 'ie het goed
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:19:39 #15
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596144
Bij mij werkt de stream gewoon niet

Heb Vista en op de een of andere manier kan ik geen enkele livestream afspelen in WMP
Hoi.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 11:22:46 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60596182
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef pekel het volgende:
Bij mij werkt de stream gewoon niet

Heb Vista en op de een of andere manier kan ik geen enkele livestream afspelen in WMP
Ik zit nu ook met Vista maar na een paar minuten wachten werkt de stream
pi_60596221
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:22 schreef borisz het volgende:

[..]

Bij mij blijft 'ie steken op gereed. Dat is niet alleen bij de NOS-streams zo, maar bij alle streams. Kon daar het vorige seizoen ook geen Planetvoetbal kijken bijv.
Hoi.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:25:49 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596270
Fucking 12 kanalen ook! Volgens mij zit ik komende week op Sziget alleen maar in internetcafés streams te kijken.
pi_60596334
1-0 Canada tegen Argentinië door een mooi lang afstandsschot.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:27:38 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596338
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef pekel het volgende:

[..]

Bij mij blijft 'ie steken op gereed.
Gebruik je een echte browser? Bij FF werkt 'tie ook niet bij mij, IE doet het wel.
pi_60596362
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:22 schreef borisz het volgende:

[..]

Apart, bij mij werken de streams vrijwel direct.

Gebruik je Firefox? Zo ja, heb je de nieuwste versie van Microsoft Silverlight (2.0 beta), want alleen daarbij werken die streams optimaal.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:29:17 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596375
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:27 schreef TheArt het volgende:
1-0 Canada tegen Argentinië door een mooi lang afstandsschot.
Lekker overstapje.
pi_60596386
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gebruik je een echte browser? Bij FF werkt 'tie ook niet bij mij, IE doet het wel.
Dit staat bij extra:

Microsoft Silverlight is een plugin van Microsoft die de NOS gebruikt om sportevenementen live te streamen. De plugin draait op verschillende browsers van verschillende besturingssystemen, voornamelijk op Windows en Mac OS. Een Linux-variant is helaas is nog in ontwikkeling. Firefox 3.0 heeft problemen met het correct weergeven van Silverlight 1.0 applicaties. Om dit probleem op te lossen dient u de laatste versie van Silverlight 2 te installeren. Dat kan door op de volgende link te klikken:
pi_60596499
silverlight? die streams gebruiken bij mij in firefox enkel windows media player en het duurt zo'n 2 seconden om er een te laden als ik van kanaal verander.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:35:44 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596524
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dit staat bij extra:

Microsoft Silverlight is een plugin van Microsoft die de NOS gebruikt om sportevenementen live te streamen. De plugin draait op verschillende browsers van verschillende besturingssystemen, voornamelijk op Windows en Mac OS. Een Linux-variant is helaas is nog in ontwikkeling. Firefox 3.0 heeft problemen met het correct weergeven van Silverlight 1.0 applicaties. Om dit probleem op te lossen dient u de laatste versie van Silverlight 2 te installeren. Dat kan door op de volgende link te klikken:
Ik zag het. Heb het maar geïnstalleerd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:36:41 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60596546
Eerste goal van het tournooi is dus ook gescoord
29.10 Novastar HMH
pi_60596586
1-0 Nieuw-Zeeland tegen Japan.
pi_60596599
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef Damzkieee het volgende:
Eerste goal van het tournooi is dus ook gescoord
Dat was bij Canada - Argentinië al het geval, alleen de commentator van Eurosport heeft het mis.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:40:46 #30
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596644
De Argentijnse dames domineren nu duidelijk, die speelster centraal speelt best leuk trouwens...
Wel afzichtelijk wat een ruimte ze krijgen zeg, of spelen dames op een twee keer zo groot veld?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:43:22 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596708
15 van Canada is leuk!

Bij Argentinië heb ik vooralsnog enkel Tevez-kloons gezien.
pi_60596800
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef pfaf het volgende:
De Argentijnse dames domineren nu duidelijk, die speelster centraal speelt best leuk trouwens...
Wel afzichtelijk wat een ruimte ze krijgen zeg, of spelen dames op een twee keer zo groot veld?
Eerder domineerde Canada totaal met ook nog een afgekeurd doelpunt van....juist ja, de nummer 15
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:48:16 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:49:05 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596860
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:48 schreef pfaf het volgende:
Kara Lang dus, gaat nu de vrije trap nemen.
Oef! Bijna..

Rust..
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:49:12 #35
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60596863
Roest bij DUI-BRA
29.10 Novastar HMH
pi_60596865
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:48 schreef pfaf het volgende:
Kara Lang dus, gaat nu de vrije trap nemen.
En dat was bijna de 2-0
pi_60596876
Daar is nog verdomde veel volk op af gekomen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:50:02 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596884
Veel publiek trouwens. Benieuwd hoeveel betaald krijgen om daar te zitten...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:50:08 #39
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60596887
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:39 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat was bij Canada - Argentinië al het geval, alleen de commentator van Eurosport heeft het mis.
Daar had ik het over. ik kijk geen Eurosport Ben aangewezen op de streams op mn werk.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:50:56 #40
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60596926
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef pfaf het volgende:
Kaartjes zijn vrijwel gratis voor Chinezen. Morgen dus 60.000 bij Nederland.
29.10 Novastar HMH
pi_60596934
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef pfaf het volgende:
Het liep gisteren al storm voor de kaarten van Nederland - Nigeria, dus het zou me niets verbazen dat de mensen ook echt voor die partijen komen kijken. Vergeet niet dat in veel van die steden dit het enige olympische is.
pi_60596941
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:34 schreef thedude0 het volgende:
silverlight? die streams gebruiken bij mij in firefox enkel windows media player ...
..en starten niet

Heb Silverlight 2.0, maar de streams spelen zich af in WMP. En die doet het niet.
Hoi.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:52:46 #43
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60596975
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het liep gisteren al storm voor de kaarten van Nederland - Nigeria, dus het zou me niets verbazen dat de mensen ook echt voor die partijen komen kijken. Vergeet niet dat in veel van die steden dit het enige olympische is.
Dat is zo. Verder zijn er ook iets van 3202923392183929132 Chinezen, dan heb je ook maar een fractie nodig om een stadion half te vullen...
pi_60597023
Bij mij laadt de stream in hooguit 2 seconden, niks bufferen tot nu toe.

Vista + FF
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60597115
Vrouwenvoetbal
pi_60597239
Welke wedstrijd is het leukste tot nu toe?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60597266
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke wedstrijd is het leukste tot nu toe?
Ik vind Canada - Argentinië het meest open, maar misschien is dat omdat ik niet graag naar het Duitse team kijk.
pi_60597345
quote:
vrouwenvoetbal

Genoeg landen waar het genoeg draagvlak heeft hoor. En hier staan tenminste de A-teams aan de aftrap, ipv de veredelde jeugdelftallen bij de mannen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:07:10 #49
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60597371
Streams werken bij mij perfect. Vista en Mozilla Firefox.

Even openen in Internet Explorer en een plugin installeren hielp bij mij...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:08:29 #50
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60597404
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik vind Canada - Argentinië het meest open, maar misschien is dat omdat ik niet graag naar het Duitse team kijk.
Zit ook veruit het meeste publiek...
pi_60597517
2-0 Nieuw-Zeeland via een pingel.
pi_60597634
Wat een reuzenkans voor die Canadese vrouwen zeg.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:19:35 #53
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60597692
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef TheArt het volgende:
Wat een reuzenkans voor die Canadese vrouwen zeg.
Die aanvoerder ( ster? ) bedoel je? Ja, die had wel mogen zitten, al werd ze volgens mij ook nog getoucheerd door de keeper ( ster? ).. Maar ik kijk maar met een half oog.
pi_60597767
Leuke fase bij Dui-Bra nu. 2 goede kansen voor Duitsland, net een goed schot van Brazilië en een kopbal op de kruising.

Nog wel 0-0.
pi_60597839
Wat een kans voor die Braziliaansen zeg, jemig. Ook een blunder van de Duitse keepster trouwens.
pi_60597877
Japan komt terug tot 2-1 tegen Nieuw-Zeeland door ook een pingel.
pi_60597908
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:27 schreef TheArt het volgende:
Wat een kans voor die Braziliaansen zeg, jemig. Ook een blunder van de Duitse keepster trouwens.
Nogal ja. Echt een wonder dat het nog 0-0 staat.
pi_60597921
2-0 Canada door Lang
pi_60597941
Deutschland doet een dubbele wissel.

Doe eens een plaatje van die Lang
pi_60597968
Dat publiek roept keihard oeee bij een corner in het zijnet
pi_60597996

EDIT: Nog een foto (prachtig trouwens ):

De rechtse natuurlijk.
pi_60598200
Argentinië doet iets terug: 1-2 via een prachtige goal.
pi_60598232
Was een nette goal inderdaad.
pi_60598263
Japan op 2-2 tegen Nieuw-Zeeland
pi_60598390
Potver Japan
Hoi.
pi_60598419
Einduitslagen:

Duitsland - BrazilIë 0-0
Canada - Argentinië 2-1
Nieuw-Zeeland - Japan 2-2
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:58:12 #67
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60598542
Wat een smog daar
29.10 Novastar HMH
pi_60598553
Die smog bij dat uitzicht
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:32:35 #69
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60599329
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef TheArt het volgende:
Argentinië doet iets terug: 1-2 via een prachtige goal.
Doekje voor het bloeden. Argentinië moest de hele wedstrijd de Canadese stormloop ondergaan, over het algemeen genomen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:34:52 #70
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_60599395
Denet had ik Brazil-Germany gezien, best leuken meiden heeft dat braziliaans elftal.

Die duitsers ging wel, was niet echt geweldig.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:35:10 #71
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60599407
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die smog bij dat uitzicht
Tis in Xinguijan ofzo ook behoorlijk mistig
29.10 Novastar HMH
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:35:25 #72
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_60599412
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef TheArt het volgende:
Einduitslagen:

Duitsland - BrazilIë 0-0
Canada - Argentinië 2-1
Nieuw-Zeeland - Japan 2-2
Mooi, dat Canada dat heeft gewonnen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:35:45 #73
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60599422
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef porsche1 het volgende:
Denet had ik Brazil-Germany gezien, best leuken meiden heeft dat braziliaans elftal.

Die duitsers ging wel, was niet echt geweldig.
Bijna net zulke leuke meiden als Feyenoord
29.10 Novastar HMH
pi_60599711
Jeej, Noorwegen nu al 1-0 voor tegen de VS
pi_60599754
Jaaa, nu al 2-0 voor Noorwegen

Wat gebeurt daar zeg
pi_60599776
1-0 voor China tegen Zweden
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:52:23 #77
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60599836
Xu Yuan.
pi_60599889
Hmmm, China ook voor! De doelpunten vallen als rijpe appelen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60599903
Ziet er zowaar aardig uit voor vrouwenvoetbal wat de Chinezen laten zien.
Jack does it in real time...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:15:25 #80
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60600414
Hu VS achter??
29.10 Novastar HMH
pi_60600500
Noord-Korea staat ook voor tegen Nigeria
pi_60600523
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
Hu VS achter??
Ja, en met twee doelpunten al
pi_60600604
Jaaaaaa, Zweden op 1-1
pi_60600612
oeee 1-1 voor de blondines
pi_60600651
Blondines? Het doelpunt kwam van Schelin en die is echt niet blond

pi_60600669
Geverfd!
pi_60600726
Noord-Korea schiet een pingel naast
pi_60600757
Dat maakt mij in haar geval helemaal niet uit!
pi_60600763
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef TheArt het volgende:
Blondines? Het doelpunt kwam van Schelin en die is echt niet blond

[ afbeelding ]
Als ik het goed heb geteld waren er 3 niet blond.
pi_60600835
Rust:
Noo-VS 2-0
N.Ko-Nig 1-0
Chn-Zwe 1-1
pi_60600843
Doen die streams van de NOS het nog? Vanmorgen werkten ze allemaal, maar nu is alles wit...
pi_60600892
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef NY_Giant het volgende:
Doen die streams van de NOS het nog? Vanmorgen werkten ze allemaal, maar nu is alles wit...
Alles werkt hier nog steeds perfect.
pi_60600896
Geen problemen hier..

edit: moest er wel MS: Silverlight voor installeren, terwijl ik de eerste wedstrijden zonder keek.. misschien is dat het?
pi_60600914
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef NY_Giant het volgende:
Moest hier net even op F5 rammen, maar toen deden ze het weer bij mij.
pi_60601045
Bij mij kan ik switchen naar media player, dus ik hoefde geen silverlight te downen...

De vorige wedstrijden stopte de streaming op de geplande tijd (12:45) terwijl er in realiteit nog 5 minuten te spelen waren...
pi_60601070
Silverlight is gewoon geïnstalleerd, maar het blijft wit. Wel vaag!
pi_60601095
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef marcodej het volgende:
Bij mij kan ik switchen naar media player, dus ik hoefde geen silverlight te downen...

De vorige wedstrijden stopte de streaming op de geplande tijd (12:45) terwijl er in realiteit nog 5 minuten te spelen waren...
Vreemd, bij mij liep de stream gewoon door en ook na de wedstrijd kreeg ik nog een overzicht van buiten het stadion.
pi_60601124
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij liep de stream gewoon door en ook na de wedstrijd kreeg ik nog een overzicht van buiten het stadion.
Kreeg ik ook. Konden we nog even nagenieten van de smog.

Maar vanochtend werkte de stream bij mij ook zonder problemen, terwijl toen ik het daarnet wilde opstarten geen beeld kreeg (uiteindelijk wel).
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef NY_Giant het volgende:
Silverlight is gewoon geïnstalleerd, maar het blijft wit. Wel vaag!
Heb je toevallig een adblocker aan staan? Zo ja, schakel die dan eens uit en druk dan op F5.

[ Bericht 26% gewijzigd door ElmarO op 06-08-2008 14:52:52 ]
pi_60601270
Amerikanen hebben hun vrije trap ook niet zo best geoefend :s
pi_60601408
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef bjarki het volgende:
Amerikanen hebben hun vrije trap ook niet zo best geoefend :s
Daarnet trapte een Amerikaanse een vrije trap op een weglopende medespeelster
pi_60601425
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:46 schreef ElmarO het volgende:

...

Heb je toevallig een adblocker aan staan? Zo ja, schakel die dan eens uit en druk dan op F5.
Ook dat is niet het geval. En vanmorgen werkte het gewoon! Ze zullen toch niet nu al met capaciteitsproblemen kampen?
pi_60601528
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:01 schreef TheArt het volgende:

Daarnet trapte een Amerikaanse een vrije trap op een weglopende medespeelster
..en niet zo zuinig ook, vol in de rug
pi_60601664
Hè bah, 2-1 voor China
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 15:14:15 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60601682
goeie goal.
pi_60601699
De VS verrassend slecht begonnen zeg... voor zover ik er kijk op heb
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60601752
China rekt tijd.
pi_60601753
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
De VS verrassend slecht begonnen zeg... voor zover ik er kijk op heb
Mwah, Noorwegen is toch de nummer 5 van de wereld bij de vrouwen op de FIFA-ranking. Dus echt slecht zijn de Noorse dames toch niet.
pi_60601801
Wel zieke sfeer bij China-Zweden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 15:37:11 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60602194
China wint 2-1
pi_60602201
China - Zweden 2-1
Noorw. - V.S. 2-0
N.Korea - Nigeria 1-0
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:42:02 #111
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60602313
Die Zweedse dames! Wát een leukerds zaten daar tussen!

Maar wat een niveau zeg. Corners kunnen niet eens voor het doel gekregen worden, de hele tweede helft is er geen duel om de bal geweest en elke bal pass langer dan 2 seconden onderweg wordt onderschept.

Maar die Zweedse dames.....
pi_60602563
Ik zit me eigenlijk best wel te vermaken met dat vrouwenvoetbal. Het lijkt meestal nergens op, maar als er sporadisch een goede actie komt word ik meteen enthousiast
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60602609
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:42 schreef pfaf het volgende:
Die Zweedse dames! Wát een leukerds zaten daar tussen!

Maar wat een niveau zeg. Corners kunnen niet eens voor het doel gekregen worden, de hele tweede helft is er geen duel om de bal geweest en elke bal pass langer dan 2 seconden onderweg wordt onderschept.

Maar die Zweedse dames.....
Ook de Noorse dames zijn
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:48:50 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60604141
Die Noorse dames waren ook cute ja.
Jack does it in real time...
pi_60604158
Die rechtsback (nummer 2) van Amerika.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:14:24 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60604423
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:03 schreef NoJokes het volgende:
Die rechtsback (nummer 2) van Amerika.
Ja, Heather Mitts
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:19:22 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60604489
Overigens viel het me op dat alle invalsters leuk waren...

Johanna scuwt het duel niet..

Linda in trainingspakje...

Maargoed, voetballen kunnen ze niet.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:21:32 #120
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60604539
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ja, Heather Mitts
Als je haar googelt krijg je meteen weer allemaal ordinaire MAXIM en SI badpak-foto's..
pi_60604826
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:21 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als je haar googelt krijg je meteen weer allemaal ordinaire MAXIM en SI badpak-foto's..
Je ziet haar liever in een lange broek en een dikke trui?
pi_60605126
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ook de Noorse dames zijn
Vind ik de leukste tot nu toe.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef pfaf het volgende:
Maargoed, voetballen kunnen ze niet.
Voor het voetballende gedeelte hebben we de heren.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:39:37 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60606000
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:35 schreef NoJokes het volgende:

[..]

Je ziet haar liever in een lange broek en een dikke trui?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:35:00 #124
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_60607229
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef pfaf het volgende:

Die invalster bij Zweden.
[ afbeelding ]
Stoere meid ook.
Godverdomme, voetbal en vrouwen, te lekker.
pi_60608750
Edit-laat maar.
pi_60608838
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:34 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb het topic per ongeluk een duimpje meegegeven, kan dat nog aangepast worden? .
Verzoek naar de FA's verstuurd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:29:34 #127
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60613409
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:35 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Godverdomme, voetbal en vrouwen, te lekker.
er is zelfs een topic voor dat laatste

Sportende chicks op de OS #1
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_60614230
Josefine Öqvist:
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_60622990
Ik vind het vrouwenvoetbal juist wel mooi om naar te kijken. Bij de heren is het veelal geworden tot een tactisch steekspel dat draait om mandekking en verdedigen.
Bij de vrouwen heb je tenminste nog dat zondagmiddag gevoel... met z'n allen lekker achter een bal aanrennen en gaan voor die goal.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:27:46 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60679784
VS komt op 1-0 voor tegen Japan door Lloyd
pi_60679883
Zweedse vrouwen oh ja ze voetballen ook nog
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_60680436
Moffen hebben het lastig met Nigeria (live @ ARD nu). 0-0 nog.
sig verwijderd door FA
pi_60680551
GOOOOOOOOOOOAL SWEDEN!!
pi_60680714
Hup Zweden
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:34:36 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60680971
Duitsland 1-0 voor
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:53:34 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60681406
Eindstanden
Nigeria 0-1 Duitsland
USA 1-0 Japan
Zweden 1-0 Argentinie
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:02:00 #137
10710 gday
propria cures
pi_60681586
Hehe, ik zat net het interview te kijken van de Zweedse televisie met Thomas Dennerby en Nilla Fischers. Zijn ze klaar met het interview, gaat opeens de Chinese cameraman met z'n kop voor de camera hangen en in de lens kijken.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:55:33 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60682779
Noorwegen 1-0 voor tegen Nieuw Zeeland
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:59:52 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60682877
Gooooaaaaaaaal Braaasillll
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:22:38 #140
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_60683334
canada-china 1-1 tussenstand 38 minuten bezig
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:48:31 #141
10710 gday
propria cures
pi_60683833
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:55 schreef borisz het volgende:
Noorwegen 1-0 voor tegen Nieuw Zeeland
Saaie pot. 2 schoten in de hele eerste helft.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:09:47 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60690861
Nog wat uitslagen

Canada 1-1 China
Brazilie 2-1 Zuid-Korea
Nieuw-Zeeland 0-1 Noorwegen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:48:26 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60757723
Halverwege
Brazilie - Nigeria 2-1
Noord-Korea - Duitsland 0-0
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:48:16 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60761397
Duitsland wint door een goal in minuut 86 .
Brazilie maakte nog 3-1

EIndstand groep F
1. Brazilie 7 +3
2. Duitsland 7 +2
3. Noord Korea 3 -1
4. Nigeria 0 -4
pi_60764414
5-1 voor japan tegen noorwegen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:02:17 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60765516
China 2-0 Argentinie
Zweden 2-1 Canada
Noorwegen 1-5 Japan
USA 4-0 Nieuw Zeeland
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:09:38 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60765729
Eindstand Groep E
China 7 +3
Zweden 6 +1
Canada 4 0
Argentinie 0 -4

EInstand Groep G
VS 6 +3
Noorwegen 6 -1
Japan 4 +3
Nieuw Zeeland 1 -5

Kwartfinales 15 augustus
USA - Canada 12.00
Brazilie - Noorwegen 12.00
Zweden - Duitsland 15.00
China - Japan 15.00
pi_60765853
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:30 schreef thedude0 het volgende:
5-1 voor japan tegen noorwegen
Hoe kan dat dan?!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:10:15 #149
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60767401
Misschien lieten ze het lopen in de hoop dat de VS niet zou winnen van Nieuw-Zeeland en dus zouden zijn uitgeschakeld.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:27:08 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60852557
Brazilie staat 2-0 voor tegen Noorwegen.
USA - Canada 1-0 maar die partij is nu onderbroken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:54:04 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60853347
Brazilie is door naar de halve finale winnen met 2-1.
USA - Canada is dus gestaakt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:08:33 #152
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60853755
Reden?
pi_60856414
Duitsland-Zweden nu op ARD, na een half uur nog 0-0.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:31:37 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60856448
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:08 schreef The_Verve het volgende:
Reden?
Geen idee. Ze zijn weer verder gegaan en nu 1-1 na 90 minuten.
China 0-1 Japan na een half uur
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:41:35 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60858600
USA heeft de 2-1 gemaakt in de extra tijd.
China - Japan 0-2
Zweden - Duitsland nog 0-0.
pi_60858888
Verlengerung bij Zweden-Duitsland.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:08:46 #157
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60859290
Scheisse! 1-0 voor Duitsland...
pi_60859689
2-0 zelfs .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:24:20 #159
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60859710
Zeer goede doelvrouw die ze toch al een paar keer in het toernooi gehouden heeft...
pi_60919643
Over een paar minuten de eerste halve finale tussen Duitsland en Brazilië (live op ZDF).

Om 15:00 de tweede SF: USA-Japan.
sig verwijderd door FA
pi_60920096
1-0 Prinz.
sig verwijderd door FA
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:12:01 #162
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60920158
ga eens even kijken !
256 goals !
pi_60921021
1-1 net voor rust.
sig verwijderd door FA
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:45:54 #164
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60921092
Brazilie gaat echt wel winnen, het zwarte schaap van de Duitsters waardoor ze nog nooit een OS finale haalden...
pi_60921151
HT 1-1.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 augustus 2008 @ 13:07:20 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60921591
2-1 Brazilie
pi_60921622
Dat is mooi dat de duitsers achter staan
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:09:15 #168
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60921643
Was natuurlijk wel te verwachten hé
pi_60921708
3-1 Marta.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 augustus 2008 @ 13:34:07 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60922271
4-1
pi_60922790
FT 4-1.
sig verwijderd door FA
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:27:59 #172
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60925572
Japan - USA 1-0 bijna een half gespeeld
256 goals !
pi_60925628
Hup Japan!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:42:16 #174
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60925997
41e min USA maakt 1-1
256 goals !
pi_60926040
Meteen 1-2 USA zelfs!
sig verwijderd door FA
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:44:46 #176
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60926056
inderdaad 44e min, fraaie goal trouwens

en het is rust !
256 goals !
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:27:08 #177
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60927192
en USA maakt 3-1in de 70e min
256 goals !
pi_60927423
1-4 ook nog. Ook hier een grote uitslag.
sig verwijderd door FA
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:36:13 #179
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60927431
en het is 4-1
256 goals !
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:41:51 #180
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60927599
kan een leuke finale worden, denk ik !
256 goals !
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:48:32 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_60927770
BRA-GER nu op Sporza
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:48:58 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_60927776
0-1 dus
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60927784
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Adelante het volgende:
0-1 dus
Ja, leuk, dat is niet live, uitslag staat allang in dit topic.
sig verwijderd door FA
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:50:51 #184
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60927830
eindstand 4-2 !

die spits van Japan heeft trouwens een goede pruik zeg

hier met koffers:

[ Bericht 31% gewijzigd door Bjoro op 18-08-2008 17:01:21 ]
256 goals !
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:07:16 #185
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60928263
De 3-1 en 4-1 van Brazilië waren toch wel hele aardige doelpunten.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_60928671
De Nederlandse supporters kunnen jaloers kijken naar dit Braziliaanse vrouwenteam. Die afronding en elkaar kunnen vinden. Doet je terugdenken aan de tijd dat de vaderlandse eredivisie dat nog in zich had.
pi_60929134
Ik heb met enorme verbazing gekeken naar de Braziliaanse vrouwen. Wat een raffinement, finesse. Prachtige aanvallen, supermooie goals. Cristiane en Marta die de show stelen. Zo is vrouwenvoetbal zelfs geweldig mooi.
That's all folks!
pi_60929415
Maar die worden dan ook als sterren benaderd, in plaats van alleen maar nagefloten door heren. Die Brazilianen boffen maar.
pi_60930222
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:07 schreef Playmaker het volgende:
De 3-1 en 4-1 van Brazilië waren toch wel hele aardige doelpunten.
Vooral de 3-1 van Marta ja. Prachtige goal. De 4-1 vond ik nogal zwak gekeept van de Duitse keeper. Maar wel een hele aardige actie natuurlijk.

Ik verwacht een hele leuke finale .
pi_60942501
Brazilie en USA in de finale

de 2 leukste landen in de finale
AFC AJAX
pi_61005038
Japan-Duitsland beginnen nu ongeveer aan de strijd om het brons (live op ARD).
sig verwijderd door FA
pi_61006251
HT 0-0, waardeloze eerste helft.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 augustus 2008 @ 13:27:14 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61007658
1-0 Duitsland.
pi_61008269
En 2-0. Duitsland brons.
sig verwijderd door FA
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:49:54 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61008497
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
GOUD
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:50:21 #196
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61008543
oops verkeerde topic
sorry!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 augustus 2008 @ 14:10:15 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61009556
wdn
pi_61011142
Vamos Brasil
pi_61012290
HT 0-0.
sig verwijderd door FA
pi_61014146
FT 0-0.
sig verwijderd door FA
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:10:33 #201
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_61014802
nu 1-0 in de verlenging voor USA
256 goals !
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:12:21 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61014853
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:14:34 #203
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_61014910
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef popolon het volgende:
jij zit met je USA shirt voor de buis natuurlijk
256 goals !
pi_61014932
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:10 schreef Bjoro het volgende:
nu 1-0 in de verlenging voor USA
eerste schot op goal
pi_61014946
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:15 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

eerste schot op goal
Net voor tijd liep er 1 alleen op de keeper af, maar ze maakte het nogal slecht af, goed gekeept toen ook.
sig verwijderd door FA
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:19:13 #206
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_61015008
toch zie ik het nog wel 1-1 worden trouwens !

Is het eigenlijk ook ergens op tv ?
256 goals !
pi_61015014
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Net voor tijd liep er 1 alleen op de keeper af, maar ze maakte het nogal slecht af, goed gekeept toen ook.
oh, ik dacht dat die buitenspel was gegeven. Die Brazilianen kunnen het nu ineens wel, waren ze maar zo begonnen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:21:23 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61015051
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:14 schreef Bjoro het volgende:

[..]

jij zit met je USA shirt voor de buis natuurlijk
Ik wissel af met het Nederlandse shirt.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:22:51 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61015085
Die ging er bijna in de vrije trap.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:24:04 #210
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_61015117
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik wissel af met het Nederlandse shirt.
die had je nog liggen van het waterpolo natuurlijk
256 goals !
pi_61015193
Dat is niet slim, wisselen bij een corner.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:29:40 #212
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_61015248
Popo, gefeliciteerd met jullie meiden !
256 goals !
pi_61015259
VS, Olympisch kampioen.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:30:15 #214
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61015264
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:24 schreef Bjoro het volgende:

[..]

die had je nog liggen van het waterpolo natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')