Die aanvoerder ( ster? ) bedoel je? Ja, die had wel mogen zitten, al werd ze volgens mij ook nog getoucheerd door de keeper ( ster? ).. Maar ik kijk maar met een half oog.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef TheArt het volgende:
Wat een reuzenkans voor die Canadese vrouwen zeg.
Nogal ja. Echt een wonder dat het nog 0-0 staat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:27 schreef TheArt het volgende:
Wat een kans voor die Braziliaansen zeg, jemig. Ook een blunder van de Duitse keepster trouwens.
Doekje voor het bloeden. Argentinië moest de hele wedstrijd de Canadese stormloop ondergaan, over het algemeen genomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef TheArt het volgende:
Argentinië doet iets terug: 1-2 via een prachtige goal.
Tis in Xinguijan ofzo ook behoorlijk mistigquote:
Mooi, dat Canada dat heeft gewonnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef TheArt het volgende:
Einduitslagen:
Duitsland - BrazilIë 0-0
Canada - Argentinië 2-1
Nieuw-Zeeland - Japan 2-2
Bijna net zulke leuke meiden als Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef porsche1 het volgende:
Denet had ik Brazil-Germany gezien, best leuken meiden heeft dat braziliaans elftal.
Die duitsers ging wel, was niet echt geweldig.
Ja, en met twee doelpunten alquote:
Als ik het goed heb geteld waren er 3 niet blond.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef TheArt het volgende:
Blondines? Het doelpunt kwam van Schelin en die is echt niet blond![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles werkt hier nog steeds perfect.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef NY_Giant het volgende:
Doen die streams van de NOS het nog? Vanmorgen werkten ze allemaal, maar nu is alles wit...
Moest hier net even op F5 rammen, maar toen deden ze het weer bij mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef NY_Giant het volgende:
Doen die streams van de NOS het nog? Vanmorgen werkten ze allemaal, maar nu is alles wit...
Vreemd, bij mij liep de stream gewoon door en ook na de wedstrijd kreeg ik nog een overzicht van buiten het stadion.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef marcodej het volgende:
Bij mij kan ik switchen naar media player, dus ik hoefde geen silverlight te downen...
De vorige wedstrijden stopte de streaming op de geplande tijd (12:45) terwijl er in realiteit nog 5 minuten te spelen waren...
Kreeg ik ook. Konden we nog even nagenieten van de smog.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij liep de stream gewoon door en ook na de wedstrijd kreeg ik nog een overzicht van buiten het stadion.
Heb je toevallig een adblocker aan staan? Zo ja, schakel die dan eens uit en druk dan op F5.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef NY_Giant het volgende:
Silverlight is gewoon geïnstalleerd, maar het blijft wit. Wel vaag!
Daarnet trapte een Amerikaanse een vrije trap op een weglopende medespeelsterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef bjarki het volgende:
Amerikanen hebben hun vrije trap ook niet zo best geoefend :s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |