doet me denken aan die reclame van pearl met die gozer die de bob is maar al di spiegels eraf rijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
altijd leuk vrachtwagen chauffeurs die proberen dwars door een hek heen te rijden.
"Oh! ik dacht dat hij open stond"
Duh!
Jammer dat je geen Patrick heetquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jammer dat je geen Patrick heet
En daar ging m'n waterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jammer dat je geen Patrick heet
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben dan weer blij dat je smiley helemaal in mijn smiley-straatje past
oh die ken ik niet. kijk ook nooit reclames btwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
doet me denken aan die reclame van pearl met die gozer die de bob is maar al di spiegels eraf rijd![]()
En vanochtend al je koffie...quote:
Neuh GIJ!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En vanochtend al je koffie...
Gaat lekker hè kerel![]()
Tisser met mij?quote:
Tja goeie vraag eigenlijkquote:
Dat dacht ik!quote:
Have funquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen bis spater, ben rotjeknor onveilig maken
Steek maar aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
geniale opmerkingquote:
Zo. Daar kwam een haat vanafquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Steek maar aan zou ik zeggen
Veul plezier
Nee joh, valt best meequote:
veul plezier WLquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Fijne avond pa... *proest*quote:
neem een drankje van mij vanavond en denk terug aan dit momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |