jah ook lekker, vandaag tot 3 uur werken en dan w88 op het tapijt dat ze komen leggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja goed!
lekker weertje, doet het altijd goed bij mij![]()
en met jou?
3 uur, mooie tijd! spannend, dus het gaat allemaal de goede kant op met je huis?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ook lekker, vandaag tot 3 uur werken en dan w88 op het tapijt dat ze komen leggen
jah alles is geverf, kamers waar tapijt komt leeg, keuken helemaal klaar, bijna alles schoonquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
3 uur, mooie tijd! spannend, dus het gaat allemaal de goede kant op met je huis?
Ik wilde een hele foute opmerking maken over het bed en de dag erna..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah alles is geverf, kamers waar tapijt komt leeg, keuken helemaal klaar, bijna alles schoonen zaterdag grote dingen verhuizen, dinsdag komt ons bed
de dag erna istie nog steeds heelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wilde een hele foute opmerking maken over het bed en de dag erna..
Geef de vakantie maar de schuldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
de dag erna istie nog steeds heelfoei DV foei
En wat heeft u geluncht?quote:
alsof je die opmerking voor je vakantie niet had gemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geef de vakantie maar de schuld
Shit.. Betraptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:02 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof je die opmerking voor je vakantie niet had gemaakt
Lekker hoor! Geen cup-a-soup er bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
3 witte bolletjs met smeerworst en een paar glazen melk
nee die pak ik over uurtje.. Chinese tomaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geen cup-a-soup er bij?
Die is wel te eten inderdaad!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee die pak ik over uurtje.. Chinese tomaat
die zijn ook vieeessquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Die is wel te eten inderdaad!
Vind kip of groenten smerig
Ik ben dan weer blij dat je smiley helemaal in mijn smiley-straatje pastquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
idd.. daar moet je vanafblijven. Ben blij dat jij net zo'n goede smaak hebt als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |