tjah je weet maar nooitquote:
Dan was ik nog netjes met m'n " Helemaal niets in Amsterdam"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat zingen we dan?
Heb je ook zo’n hekel aan die club uit amsterdam sla ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan, want het leven, duurt maar even!! Alle .......................... dat vullen jullie zelf maar in anders gaat men weer zeuren
Hey, doe eens lief.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat zingen we dan?
Heb je ook zo’n hekel aan die club uit amsterdam sla ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan, want het leven, duurt maar even!! Alle .......................... dat vullen jullie zelf maar in anders gaat men weer zeuren
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat zingen we dan?
Zei ik toch al op msnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan was ik nog netjes met m'n " Helemaal niets in Amsterdam"
zit je hier om de hoek?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef G-NiLES het volgende:
je weet toch, het kruisje is rechtsboveeuuh..
zo maar eens zachtjes aan 2 uur lang lunchen.. even de nieuwe binnenweg onveilig maken
of de patatkraam bij dijkzigt..
Ik zie het niet staan andersquote:
ja om 13:45 toch al? Moet ik nog ff een tv regelen hier ofzo. Of kan je het ook zien op de NOS site?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg morgen speelt het olympisch elftal. die moeten jullie aanmoedigen
Doe je maar rustig aan en roep je maar als je er wel bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis dat ronja uit wil anders had ik mn msn maar weer eens aangeknald
ik heb geen idee. ik baal er wel van. kan hier ook niet kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja om 13:45 toch al? Moet ik nog ff een tv regelen hier ofzo. Of kan je het ook zien op de NOS site?
heey daar ga ik vanmiddag naar toe hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef G-NiLES het volgende:
even de nieuwe binnenweg onveilig maken
ja idd, en greenhouse en nemo hahaquote:
ik moet het een en ander meenemen voor mensen, zelf wilde ik alleen eventjes naar nemo.quote:
trouwens nu ik tog iemand van jouw club spreekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:43 schreef G-NiLES het volgende:
ahh ja das vlakbij.
ik zit bij _edit_niet zon goed idee., rochussenstraat
geen idee,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
trouwens nu ik tog iemand van jouw club spreekhoeveel moet ik in de maand gaan betalen
hahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:48 schreef G-NiLES het volgende:
ahh je bent er zo een? (net 18 en al je vrienden zijn jonger?)
nee hoor was een grapje.
gezelligquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:43 schreef G-NiLES het volgende:
ahh ja das vlakbij.
ik zit bij _edit_niet zon goed idee., rochussenstraat
hehe, was ik maar 18, dan kon ik nog met meisjes van 16 aanpappen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahawas ik maar 18. ja lijk net een ouwe lul nou ik weet het
Niet dat dat nu niet kan, maar het wordt "minder geaccepteerd" door de samenlevingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
hehe, was ik maar 18, dan kon ik nog met meisjes van 16 aanpappen.
een breezer doet wonderen heh. zeker als je op beurs in de metro staptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
pff.. dan moet ik nog ff wachten op mijn eerste salarisquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef G-NiLES het volgende:
omg. twee medestanders
hahaah ja man breezers doen ze het niet meer voor joh
tegenwoordig minstens 20eu beltegoed of een ritje naar school (mits je een bmw 318 hebt)
jah laten we allemaal op een veldje langs de snelweg samenkomenquote:
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
pff.. dan moet ik nog ff wachten op mijn eerste salaris
Dat is het...hij wilt niks met voetballen te maken hebben! Daarom istie voor Ajax!quote:
Jij bent wel beetje bijdehand voor 12 uur 's morgens!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is het...hij wilt niks met voetballen te maken hebben! Daarom istie voor Ajax!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is het...hij wilt niks met voetballen te maken hebben! Daarom istie voor Ajax!
Maar hij is geen fucking a'dammerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij bent wel beetje bijdehand voor 12 uur 's morgens!![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |