hoef niet te werken vandaagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:41 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
We spreken je daalijk wel vanaf je werk als je dood verleelt op je werk , net zo als mij
Damn , Dat is lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoef niet te werken vandaag
Goede morgen Draakje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz!
Sgele, goede morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dan!quote:
* Sgele zet een dienblad met koffie, thee en droxz specials' wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele, goede morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dan!
Koffie, lekker!
* Dr.Droxz pakt een "Droxz Special" Thx!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet een dienblad met koffie, thee en droxz specials' weg
Zo ... daar dan...hebben we er nog een beetje zin in?
Mogguh tripackkkkkkkkkkkkkkk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:16 schreef tripack het volgende:
morguuuh Droxz, WL, Sgele, Draakje en tiestoo![]()
nog 2 dagen
Dat is altijd cool om te zien!!!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
w00t !!! bliksemshow hiero!!
zo zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
w00t !!! bliksemshow hiero!!
ik blaas wel wat harder!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zohier nog droog... hangt wel donkere lucht
Inderdaad, das best jammer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ja kut dat ik alleen mn foto toestel niet bij me heb
en mogge natuurlijk
Komt allemaal deze kant op, dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik blaas wel wat harder!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |